...Slatko pomitrnje

195 33 0
                                    



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

U liftu smo oboje ćutali, Igor me je posmatrao krajičkom oka jednog trenutka je pokušao da me uhvati za ruku, ali sam mu se otela oštro ga pogledavši.

- Koja je priča? – upitala sam ga ljutito kada smo ušli u sobu.

- Koja priča? – upitao me je Igor krajnje naivno, skidajući sako.

- Dobro znaš koja! – zarežala sam, a zatim uzdahnula i dodala pre nego što sam ušla u kupatilo revoltirano. - Znaš šta? Ne zanima me.

- Saro!

Mogla sam da čujem Igorov glas iz sobe, ali nisam se obazirala na njega, već snažno u afektu udarila lavabo do bola, bila sam ljuta na sebe što sam dozvolila da se nađem u ovoj poziciji.

Pokušavala sam da skinem haljinu koja me je stezala, ali uzalud, rajsferšlus nikako nije hteo da se otvori jednog trenutka sam bespomoćno vrisnula:

- Igore!

Uleteo je bled, napola raskopčane košulje u kupatilo, nije mogao da se nasmeje kada je video u čemu je problem.

- Mogla si odmah da kažeš, da ti je skinem. – rekao je sa osmehom.

Pogledala sam ga prekorno preko ogledala što je on primetio i dodao uz osmeh:

- Dobro, ćutaću.

Malo ga je samo povukao i istog trena sam se bila u donjem crnom vešu, a haljina se našla pod mojim nogama.

Okrenula sam se prema njemu, nije skidao pogled s mene. Bio je vidno uzbuđen, srce mu je ubrzano lupalo, preznojavao se i privijao sve jače zaštitnički uz sebe.

- Kada ćemo nas dvoje da prestanemo da se igramo cimera i pređemo na nešto konkretno? – upitao me je Igor krajnje nesigurno.

Umesto odgovora sam ga poljubila, a zatim prošaputala:

- Mislila sam da me tako nešto nikada nećeš pitaš.

Osmehnuo se sa olakšanjem, podigao me je u naručje i poneo me je u spavaću sobu strasno ljubeći. Otkopčavala sam mu brzo i pomalo nespretno kaiš, smeškao se dok je zabacivao pantalone, košulju i na kraju bokserice na pod.

Zamenili smo mesta, dok smo se strasno ljubili. Uspravila sam se, nije skidao pogled sa mene, dok sam lagano skidala brus

i bacila ga na pod. Prebacio me brzo na jastuk, ljubeći mi vrat, spuštajući se sve niže dok sam mu prolazila prstima kroz kosu.

Skinuo mi je gaćice ljubeći mi butine dovevši me do ekstaze, jedva je čekao da uđe u mene. Završili smo oboje jednim velikim uzdahom sručivši se pored mene na jastuk sav znojav boreći se sa dahom uzevši moju ruku ljubeći je rekao:

- Znaš šta Bašićka, ovde je mnogo zanimljivije nego dole u banket sali.

Legla sam preko njega, ljubeći mu ne tako maljave grudi dok mi je on prolazio prstima kroz kosu, poljubila sam ga i rekla:

- Hajde da ga učinimo još zanimljivijim...

Iskezio se i ponovo se bacio na mene.

Iz rikošeta u target: Igra bele dameOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz