Gospođica hoće sa ministrom, pa to ti je.

165 29 0
                                    


Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

- Zašto mi nisi rekao? – upitala sam Igora posle ponoći, kada smo ušli u sobu.

- Šta, Malečka? – upitao je Igor postavljajući znak „Don't disturb" na vratima sobe.

- Da planiraju u sledećoj vladi, da te predlože za ministra. – odgovorila sam obavivši mu ruke oko vrata.

- Zato Saro, što me politika nimalo ne zanima.

- Igore, čuo si Andreu, a kasnije i premijera lično, kada je prišao da ti oda priznanje.

- Jesam, ali nisam zainteresovan. – rekao je zagrlivši me sa leđa i lagano ljubeći mi vrat i otkopčavajući mi rajsferšlus.

- Igore, takva velika životna prilika se ne propušta. – govorila sam okrenuvši se prema njemu samo u crnom vešu dok me je on posmatrao sa požudom.

- Možda, ali ja ću je propustiti. Da li bi ti se više sviđao da sam ministar? – upitao me radoznalo.

- Igi, ti si se meni sviđao i dok si bio običan pajkan, tako da mi ta prolazna titula nije nimalo važno.

- Opa Bašićka, ovo su neki novi momenti!– rekao je sa osmehom podigavši me sa lakoćom i spustivši me na krevet.

- Jesu li? – začikavala sam ga, dok sam mu skidala košulju.

- I te kako jesu.

- Šegačiš se sa mnom Bašićka ili stvarno misliš da imam šanse da budem ministar?

- Igi, a što ne bio ministar? – upitala sam ga dok mi je ljubio vrat. – Šta je onaj uštovljeni Sretenović bolji od tebe dve rečenice ne zna da kaže bez suflera, a govor je jedva pročitao.

- U pravu si... Nego, pusti Sretenovića, sada ću te upoznam sa jednim važnim ministrom. – rekao je otkopčavajući kaiš pa šlic i bacivši se na mene sa osmehom začikavajući me sve vreme: „Gospođica hoće sa ministrom, pa to ti je."

Kada smo završili, naše stvari su bile svuda po podu.

- Igi.– prošaputala sam legavši preko njega, posmatrao me je sanjivo kada sam ga upitala. - Ko je taj Borota što ga Vukašin spomenuo?

- Sigurno neki lik, koga je Vukašin izvukao iz naftalina. – rekao je poljubivši me. - Spavaj sada, sutra nas čeka dug dan.

Iz rikošeta u target: Igra bele dameDove le storie prendono vita. Scoprilo ora