Chap.1

1K 76 0
                                    

"D-Don't kill me!!!" Jerit seorang jejaka yang tengah jatuh terduduk di lantai dan badannya menyandar di dinding.

"We are sorry for doing this but, if our boss told us to kill you then we must kill you. Are we clear now? Okay. Jeongyeon." Kata seorang gadis yang berambut lurus dan berwarna ash blonde dengan nada serious. Dia memanggil seorang lagi gadis di belakangnya untuk mengurus jejaka yang perlu mereka bunuh tu.

BANGGGG!!!!

Satu tembakan pun dilepaskan. Membuatkan dua orang tepuk tangan selepas tu.

" Good job guys! We are done here now let's go get our money from the boss." Kata seorang gadis dengan nada sedikit ceria dari gadis yang bercakap tadi.

Jeongyeon: Duit je kau fikirkan? Kau ni Doyeon.

Gadis bernama Doyeon tu terus roll eyes dan berkata 'whatever' tanpa membuat suara.

"Eyy apa kata kita celebrate sempena dah selesaikan tugas ni? Nak dekat sebulan tau kita buru lelaki sial ni." Kata seorang lelaki berambut hitam sambil memakai kaca mata hitam. Dia mempunyai bibir agak tebal. Dia ni juga yang tepuk tangan bersama dengan gadis bernama Doyeon tadi.

"Before that, throw this shit away. Dont let the police know. Make it clean and unnoticeable. " Kata seorang jejaka dengan badan yang agak sasa memakai baju T shirt berwarna hitam. Dia baru selesai mengeluarkan benda yang diorang perlukan dari jejaka dibunuh oleh mereka tu.

Rantai emas.

" Jungkook, rantai tu?" Tanya gadis berambut ash blonde tersebut kepada jejaka berbadan sasa tu.

Jungkook: In a good condition. Bambam, do your job. I'll wait in the van. *pergi dari tempat tu*

"Aish budak tuu! Asyik menyuruh akuuu je! " Kata Bambam sambil menumbuk angin. Acah-acah nak tumbuk Jungkook.

"Relax Bambam. Dia macam tu sebab dia tahu hanya kau boleh buat semua ni clean and clear." Kata Doyeon.

Bambam pun mengeluarkan glove hitam getah dari pocketnya dan mula memakainya. Plastik hitam dikeluarkan dan bambam memasukkan badan tersebut ke dalam plastik hitam besar tu. Setelah plastik tu diikat kemas seperti sampah, Bambam pun bersihkan darah dan segala benda dalam bilik tu. Ianya perkara yang sangat banyak untuk dilakukan tapi Bambam dapat lakukannya. Sebab tulah kepakarannya😂

xxxxxxxxxxxxx

"Shownu. Did anyone saw us? You're here all the time right?" Tanya gadis berambut ash blonde tu lagi dengan serious.

Shownu: *geleng kepala*

"Okay." Balas gadis tu lagi.

Bambam: geleng kepala tu maksud dia takde orang nampak kita, atau kau takde kat tempat ni sepanjang masa? Aku keliru. How can you understand him Lisa? *confused*

Lisa iaitu si gadis ash blonde, endahkan saja pertanyaan Bambam. Mereka kini dah berada jauh dari tempat tadi dan berada dalam van hitam. Shownu yang memandu van tersebut dan Jungkook duduk sebelah Shownu. Yang lain duduk belakang.

Doyeon: Wanna go grab some hamburger later? *tanya rakan yang lain*

Jeongyeon: No thanks.

Bambam: Ofcourseeee~

Dan yang lain diam je. Doyeon lalu mengeluh dan roll eyes. Geram sebab tak semua selalu balas pertanyaannya.

DEVIL FORCEWhere stories live. Discover now