Dont forget to vote and comment okayyyyy thank youuuu i love yalll 😘😘😘😘
" Semua pelajar sila duduk di tempat masing masing!" Arah guru yang berdiri di depan kelas.
"Hanya kita dua sekelas." Kata Bambam yang duduk sebelah Lisa. Lisa hanya balas dengan anggukan tak ikhlas. Jungkook, Shownu sekelas dan Jeongyeon, Doyeon sekelas.
"By the way, macam mana kita nak cari serial killer tu? Petunjuk pun takde." Bisik Bambam kepada Lisa. Lisa pun mengeluh kerana dia juga asyik fikir pasal benda tu. Sukar bagi mereka nak cari serial killer tu tanpa sebarang petunjuk. Dengan keadaan sekolah yang misteri ni, semua pelajar boleh jadi penjenayah.
"Kita hanya perlu tunggu si 'A' ni hantar email lagi kat kita. Dia tak balas bila aku suruh Shownu tanya dia tentang petunjuk melalui email. Mungkin dia hanya akan email bila dia rasa nak email je." Jelas Lisa. Lisa lalu memandang depan dan dapati bahawa ada seorang pelajar asyik memandangnya. Bila Lisa pandang je pelajar tu, pelajar tu terus pandang tempat lain.
- Waktu rehat -
" Tau tak si Doyeon ni sikit lagi buat hal kat kelas tadi?" Kata Jeongyeon kepada rakan Devil Forcenya yang lain. Mereka berenam tengah duduk di satu meja dekat cafeteria sekolah. Takdelah banyak sangat pelajar kat cafeteria tu.
"Doyeon. You cant kill anyone here. Understand?" Kata Lisa pula. Doyeon lalu mengeluh dengan geram.
"Habis tu nak biar je diorang cakap macam tu kat aku?" Tanya Doyeon dengan perasaan tak puas hati.
"Apa jelah yang diorang cakap kat kau tu sampai kau naik marah macam ni. Tahan jelah." Kata Bambam pula sambil makan roti yang dia baru beli.
"Diorang kata diorang nak bawa aku ke bilik diorang malam ni. Lepas tu diorang sentuh paha aku tau? Paha aku!! Urgh fuck those assholes! Aku macam nak tembak je muka diorang tadi." Jelas Doyeon sambil menghentak meja dengan kuat. Doyeon memang pantang bila dia diambil kesempatan sebegitu.
"Jinjja? Diorang cakap macam tu? Wah ahahahaha rupanya kat sekolah menakutkan macam ni, ada juga budak budak nakal." Kata Bambam sambil tergelak. Tak kisah dengan apa yang Doyeon dah lalui tadi😂
"Kau patutnya tumbuk je muka diorang masa tu." Jelas Lisa. Mereka agak terkejut yang Lisa suruh Doyeon tumbuk dan bukannya suruh Doyeon untuk menahan rasa marahnya.
"A-Aku ada tolak diorang sampai salah satunya jatuh..." Jelas Doyeon.
"Good job." Balas Lisa. Doyeon gembira yang Lisa pertahankan dia dan bukannya marah dia. Doyeon dengan bangganya memandang rakan dia yang lain dengan pandangan 'Lisa is on my side'.
"By the way, tadi kami ada jumpa benda pelik tau. Ada sekumpulan pelajar perempuan ni, mereka masuk ke dalam tandas dan bila keluar je, mereka semua bertopeng!" Jelas Doyeon. Yang lain mula curious.
"Topeng?" Tanya Bambam.
"Eo. Topeng macam kat masquerade ball tu." Jelas Jeongyeon. Bambam pun mengangguk.
YOU ARE READING
DEVIL FORCE
FanfictionStarring - Lisa (Blackpink) - Jungkook (BTS) - Jeongyeon ( Twice ) - Doyeon (Weki Meki or IOI ) - Shownu (Monsta X) - Bambam (Got7) Kisah ini tentang kumpulan yang sanggup buat APA SAJA yang penting diberi ganjaran. Kumpulan ini digelar DEVIL FORCE...