|27. Fuld & ædru|

3.5K 121 222
                                    

KISS AND KILL

"Jeg har brug for din hjælp," mumler Jase, da jeg tager telefonen. Jeg ser mistænksomt på klokken. Den er 2 om natten. Hvorfor vækker den lille mide mig om natten?

"Du kan få den, når jeg har fået min skønhedssøvn," svarer jeg dovent, imens jeg jamrende slår mit hoved ned i min hovedpude.

"Du kan ikke blive skøn Val, så det er spild af tid," mobber Jase. Jeg ser ondt på min alt for lysende mobil.

"Du får ikke min hjælp ved at disse min skønhed," belærer jeg ham.

"Hvilken skønhed?"

"Godnat Jase."

"Nej, fuck, vent!" Udbryder han ivrigt. Jeg smiler skævt. "Det er Clay, okay? Jeg kan ikke klare hans fulde røv. Det er som at have med en baby at gøre, som ikke har lært at fucking gå endnu. Kom og tag din kæreste," brokker Jase sig.

"Vi er ikke kærester," protesterer jeg.

"Jeg fortæller dig, at Clay er halvt druknet i alkohol, og dit eneste problem er, at jeg kaldte ham din kæreste?" Spørger han træt.

"Jeg mener... Okay, fint jeg kommer," overgiver jeg mig.

"Ingen kan stå for min charme," svarer Jase.

"Tør det tilfredse smil af fjæset og sørg for, at din fætter ikke dør," mumler jeg og tænder for min natlampe. Jeg klemmer øjnene sammen, imens jeg prøver at vænne mig til det irriterende lys.

"Du kan sgu da ikke se, om jeg smiler," og så holder han en pause med et højt gisp. "Åh fuck, er du spåkone?"

"Ja, og jeg forudser, at du pludselig falder ud af et vindue og lander hårdt på jorden," siger jeg irriteret, imens jeg finder noget nemt tøj at tage på.

"Hvem fuck har pisset på din hovedpude?"

"En 15'årig dreng, som snart ryger ud af et vindue," svarer jeg. "Jeg er ikke en morgenperson," fortæller jeg ham.

"Har jeg gættet, men tak for den ubrugelige information."

"Hvorfor er han fuld?" Sukker jeg, imens jeg går ind på Isaac's værelse. Jeg ser på hans sovende krop, imens jeg langsomt tager hans bilnøgler og lister ud igen.

Jeg er en ninja.

"Tror du, at jeg har fucking kameraer på hvert gadehjørne?"

"Uha, jeg er ikke den eneste med en pude, som er blevet pisset på," klukker jeg, imens jeg træder ned i mine sko og tager min jakke på.

"Hør, jeg aner det ikke Valerie," mumler han irriteret. "Det eneste som jeg ved er, at han kørte dig hjem, tog til træning og kom hjem klokken halv to om natten, selvom vi havde en aftale. Så kom og sørg for, at han ikke dør, fordi jeg er ikke i humør til at have med en fuld Clayton at gøre." Åh. Ikke i humør. Jeg er med.

"Jeg sætter mig ind i bilen nu," lover jeg ham. Jeg låser Isaac's bil op, sætter mig bag rattet og kører hen mod Clay og Hayley's lejlighedskompleks.

"Kan du køre lidt hurtigere?" Beder han.

"Kan du trylle raketmotorer frem på min bil?" Spørger jeg tilbage.

"Fuck dig."

"Du snakker grimt."

"Fuuucking ligeglad," nynner han.

"Jeg er der om lidt. Vi ses," og så lægger jeg på. Jeg hader at køre bil. Det er derfor, at jeg altid kører med Isaac i skole. Men Clay er fuld, Jase er deprimeret, og jeg er åbenbart Wonder Woman. Jeg er bare overlykkelig.

Kiss And Kill | ✓Where stories live. Discover now