|3. Intenst & busted|

5.2K 150 125
                                    

KISS AND KILL

Jeg har aldrig været så nervøs før, på en mine-kinder-er-pink-som-malingen-på-mine-hænder måde. Det er ubehageligt. Jeg kan mærke hans... Ting vokse. Det er ikke hyggeligt.

"Trækker du vejret, eller skal jeg give noget mund til mund?" Lyder det fra Alfred. Han har ikke britisk accent, som Clayton har, så Alfred må være fra her omkring.

"Jesus, Alf, jeg ved godt, at jeg er hot, men hvis du vil se mig nøgen, må du altså lave en undskyldning om at tage i svømmehal. Skrid." Clayton snakker med en morskab i stemmen, som virkelig overrasker mig. Han har det tydeligvis godt med Alfred. Måske er de ikke i et trekantforhold, men bare venner? Men Alfred lyder bare ret gammel.

"Skulle bare tjekke, at du var i live," jeg kan gennem badeforhænget se Alfred trække hænderne overgivende op i luften, imens han bakker ud fra badeværelset igen.

Jeg fryser i hele kroppen, da jeg mærker nogle læber røre lige under mit øre. Jeg kunne stønne overrasket og højt, men Clayton presser sin hånd mere mod min mund, så intet slipper ud. Jeg ser op i loftet, hvor bruserhovedet sprøjter vand direkte i fjæset på mig. Clayton bakker bagud, indtil han står op af væggen med mig foran sig. Han holder mig stadig ind mod hans krop, og jeg nyder virkelig ikke den her position. Vandet strømmer ned over os begge to, men jeg har ligesom stadig tøj på. Jeg kigger ned på gulvet, hvor pink vand strømmer ned i risten. Hvis jeg er heldig, vil noget maling sætte sig fast i deres kloaksystem, og alt deres lort vil komme tilbage til, hvor det kom fra.

"Isaac har fortalt mig, at du har lavet et helt mindeskab til mig, Mini Black," puster han i mit øre. Kuldegysningerne spreder sig så hurtigt som pesten ned af mine arme. Jeg lukker øjnene for at slappe af.

"Ja da. Jeg har givet dig flotte djævlehorn, monobryn og sat røde krydser over dit fjæs. Ser du, jeg kan ikke lide dig. Så vil du være så venlig at give slip på mig?" Spørger jeg vredt. Clayton griner blot mod min hals, men han giver ikke slip. Derfor går jeg til hårdere metoder, og hamrer min hæl ned i hans bare fod. Han udstøder straks et lavt f-ord i mit øre og slipper mig, som på kommando. Jeg ser tilfredst på ham, da han bukker sig forover og tager fat i sin røde fod.

"For helvede Valerie," hvæser han. Jeg griner et "muhahaha" grin og skynder mig ud fra brusekabinen. Jeg træder komplet gennemblødt ud på en bademåtte og sukker højt. Jeg har stadig maling på hænderne, fordi jeg ikke gned på det under vandet, og det sidder også stadig på mine arme. Mit hoved er heldigvis rent.

Jeg står og ser på mig selv i spejlet og overvejer, hvad jeg nu gør, da Clayton træder ud bag mig. Jeg ser for meget i spejlet, så jeg holder mig straks for øjnene. Clayton's grin giver genlyd i rummet, og først da han fortæller mig, at der er fri bane, fjerner jeg mine hænder. Han står nu med et håndklæde om livet, og jeg kan slet ikke styre mine øjne, som ser på hans lækre sixpack, hvis ikke mere end det, pack. Hans v-linje, som er meget tydelig og hans blege men fejlfrie hud.

"Så, du har savnet mig så meget, at du bare måtte se mig nøgen med det samme?" Spørger han. Han gør grin med mig, og jeg kan ikke lide det.

"Faktisk er jeg ikke til nøgne mænd. Altså jeg er heller ikke til nøgne kvinder, men slet ikke mænd. Ikke efter jeg har set..." Min stemme dør ud, da jeg ser mod det tildækkede område, som før var langt fra tildækket.

"Min mini-Clayton?" Spørger han, og han kan slet ikke holde sine grin inde. De strømmer ud og rammer mig lige i ansigtet. Hånende. "God, jeg havde helt glemt, hvor cute du er," siger han uden overhovedet at blinke, imens han tørrer sit hår. Mig? Mine kinder bliver varme, og jeg må akavet kigge ned på mine fødder.

Kiss And Kill | ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora