Jeg er vred. Nej, jeg er rasende. Jeg har officielt verdens værste kæreste. Forestil jer, at I lige har fløjet i 9 timer og skal hentes i lufthavnen, men der er ingen til at hente dig, fordi din kæreste ikke er ankommet. Så nu er du strandet i en lufthavn. Fandme nej. Jeg er vred. Jeg hader at flyve, og jeg er her kun for Jake's skyld, men han er her ikke engang. Jeg kunne ringe til far, men han er på arbejde og Josh er i skole. Chokerende nok. Han er ikke blevet smidt ud endnu. Det er han ellers god til. Jeg kunne ringe til Lisa, men hun er i England med sin søster. Andrea er på College flere timer væk. Matt og Anna er sikkert sammen. Louis er til sin farmors fødselsdag og Christopher er med ham. Jeg er strandet i New York. Jeg finder min telefon frem og prøver at ringe til Jake igen. Den ringer længe, men så tager han den rent faktisk.
"Hej og velkommen til Jake's stripklub, hvad kan jeg gøre for dig?" Spørger en piget stemme.
"Jake, jeg sværger, at jeg finder din knallert og kører den ud i grøft, efter jeg har kørt dig over med den tyve gange og—" Vent, piget stemme? "Hvem er det?"
"Jake's assistent. Han kan desværre ikke snakke lige nu."
"Eh..." Det her er mistænksomt. Jake er her ikke for at hente mig, en pige tager telefonen, og han har ikke tid til at snakke. Billeder tager form i mit hoved, men jeg skubber dem straks væk. Jeg stoler på Jake. Han elsker mig. Han ville aldrig være mig utro.
"Det er Blue," griner pigen. Jeg mærker noget vende sig i min mave. Blue som Anna engang fortalte mig, havde været sammen med Jake. Hun overbeviste mig om, at det ikke passede. Men... "Jake er lige... På toilet. Jeps, han skulle virkelig tisse. Du ved, han drikker så meget vand for at være sund, så nogle gange—"
"Hils Jake og sig, at han kan fucking tage sit pis og stikke det op i røven. Fortæl ham, at jeg er strandet i lufthavnen, fordi han hellere vil tisse end hente mig. Og sig, at han er i problemer," jeg lægger vredt på og stikker min telefon i baglommen. Jeg marcherer ud fra lufthavnen og ser taxa efter taxa komme kørende forbi. Jeg vinker til en, som stopper foran mig. Manden står ud og hjælper mig med at få min kuffert om bagi. Jeg sætter mig ind i taxaen og surmuler. Chaufføren sætter sig på førersædet og ser på mig i bakspejlet.
"Dårlig rejse?"
"Noget i den stil," mumler jeg, imens jeg mærker min telefon ringe igen. Jeg tager den frem og ser Jake's navn på skærmen. Med vrede bevægelser slukker jeg min telefon. Men så ringer den igen. Og igen og igen og igen. Han stopper ikke. Så til sidst tager jeg den. Vi er på vej ud i New Yorks trafik. "Fuck af," snerrer jeg.
"Lau, babe, undskyld undskyld undskyld. Jeg—"
"Skulle lige tisse sammen med Blue Watson? Hyg dig."
"Nej, du forstår ik-...undskyld, okay? Jeg kan være i lufthavnen om 20 minutter," han lyder trist. Jeg har lyst til at sparke ham hårdt imellem benene.
"For sent," mumler jeg. "Jeg sidder i en taxa."
"Lad mig gøre det godt igen, når du er her?"
"Ellers tak."
"Jeg troede først, at du var her i aften."
"Jeg fløj i nat, giraflort. Lav dog noget matematik. 9 timer."
"Jeg byttede om på nogle tider og—" Han bliver afbrudt af sit eget smertefulde støn. Mine øjenbryn trækkes automatisk sammen.
"Jake?"
YOU ARE READING
Kiss And Kill | ✓
Teen FictionClayton Parker begynder på Redwood High, og det tager ham ikke mere end en dag at blive populær. Han kommer med på football holdet, hans kontaktliste vokser og alle snakker om ham. Alle undtagen Valerie Black, som med sin underlige personlighed og t...