Giray TANDOĞAN

24.7K 722 84
                                    

Kariyerinde düşme yaşadığını düşünüyordu Giray kendi içinde. Lig dördüncüsü bir takımda oynarken şimdi ise geçen sene alt ligde şampiyon olup üst lige çıkmış tam düzen oturtamamış bir takım ile kontrat imzalayacaktı. Saçma bir şekilde bu muameleyi hak ettiğini düşünmüyordu ama burayı da bir kaçış olarak görüyordu. Belki bunların tek suçlusu eski kız arkadaşıydı. Belki mi? Kesinlikle oydu. 

Aslında daha yirmi yaşındaydı. Önünde nice seneleri olduğunu söyleyerek bir nevi ona destek olanları hep elinin tersi ile itmişti, söylediklerini ise kulak arkası etmişti. Dinlemek istemiyordu kimseyi.

Kontrat imzalayacağı kulüp küçük bir ilçenin kulübüydü aslında şöyle bir düzgünce düşününce takım da kendini geliştiren bir takımdı. Düşünceleri öylesine karışmıştı ki. Bir yandan diyordu ki belki kader senin için daha güzel şeyler hazırlıyor böylelikle diyordu. Bir yandan da başlamadan biteceksin diyordu. Gerçekten kafası fazlasıyla karman çorman olmuştu bile.

Aslında kendi takımında boş bir sezon geçireceğine bu kulübe gelmek de bir yandan mantıklıydı. Takımının as altılısı belliydi ve koçları maç içinde bile çok zorda kalmadıkça rotasyona gitmiyordu. 

Sevgilisinin de onu bırakması ayrı bir olaydı. Neden ayrılmaları gerektiğini sorduğu zaman aldığı yanıt da ayrı bir yakmıştı canını. Bunca zaman kendisini seviyor zannettiği sevgilisi meğerse şöhretini seviyormuş.

"Küçük bir kulübe gidiyorsun Giray." Asla bunun bir sorun olarak karşıma geleceğini o ana kadar düşünmemiştim bile. 

"Bunda ne var ki Bilge."

"Bence ayrılalım Giray. Zorlama. Kariyerinde düşme yaşıyorsun ve benim de dans yarışmasında desteğe ihtiyacım varken sana destek olamam."demişti üç yıllık sevgilisi. 

Ne kadar da masumane bir nedendi ki işin aslını da kısa bir süre sonra öğrenmişti Giray. Meğerse bir konuştuğu varmış ve ayrılmak için de yer arıyormuş zaten. Giray da zaten bir sinirle muallakta olduğu kararda netleştirmiş ve kulübe geleceğinin haberini vermişti. Ama şimdi garip bir ikileme düşmüştü işte.

Kulüp başkanının gelmesi ile düşüncelerine ara verdi genç adam.

"Yarın imzaları atarız Giray."

Giray'ın yeni hayatı bu şekilde başlıyordu. Bakalım bu yeni hayatta onu neler bekliyor, kader onun için neler planlıyordu.

*****

Selam Canlarım. Bu kitabıma içimden bir ses beklediğimin altında bir okunma olacağını söylese de bunu bir terapi olarak düşünerek yazacağım.

(Zamanında böyle bir cümle kurmuşum ancak bu kitabımın bu kadar çok sevildiğini görmek beni çok mutlu ediyor. Hepinize çok teşekkür ederim...)

"Oy ve Yorumlarınızı Bekliyorum."

Sizi Seviyorum ...💕

Sağlıcakla Kalın...

Voleybol Aşkına...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin