35

5.6K 300 30
                                    

Cansu Akgün

İstanbul gezimizin üzerinden iki ay gibi bir süre geçmiş ve biz Mayısın sonlarına girmiştik. Ramazanın da başlamasıyla birlikte Girayların da lig bitmişti. Ama canım sevgilim ve canım arkadaşım Burak hala Istanbul'a gitmemekle beraber Kulada bizim yanımızda kalıyorlardı.

Bu iki ay içerisinde Sevda Teyze ve Güneş bir kere Kulaya gelmişlerdi. Giray'ın evini düzenlemiştik. Ha bir şeyden de bahsetmeden geçmeyeyim ki Burak da Giray'ın karşısındaki daireyi kendine aldı.

Ve sınava az kalan bendeniz sınav mağduru sevgilisini Salihliye götürecekti bugün Giray Bey. Liseden arkadaşlarım ile de buluşacaktık.

"Bugün Salihli de olacaksınız yani?"

"Aynen Ceren. Keşke siz de gelseydiniz be kızım."

"Yok ya. Hem arkadaşlarınızı tanımıyorum hem de siz biraz baş başa takılın bakalım."demesiyle daha fazla zorlamadım arkadaşımı. Dershaneden çıktığımda beni bekleyen sevgilimi görünce hemen yanına gittim.

"Çok beklemedim umarım canım seni."

"Seni bir ömür beklerim güzelim."

"Ah Giray Bey. Bu romantizminizi neye borçluyuz."derken gülerek sormuştum ona da.

"Aşk olsun be Cansu'm her zaman böyleyim ben."demesiyle birlikte gülümsemiştim ona da.

Arabanın kapısını benim için açtığında sırt çantamı ayaklarımın yanına koyarak kemerimi bağlamıştım. Giray kolay bir şekilde İzmir-Ankara asfaltına çıktığında gülerek ona döndüm.

"Kula'ya çabuk adapte oldun."

"Nasıl?"diye cevaplamıştı beni. Yüksek ihtimal ne demek istediğimi anlamamıştı.

"Demek istediğim yollara falan iyi alıştın sevgilim. Gerçi Kula da öyle kocaman bir yer değil de."

"Sevdiğimin memleketi ister istemez onunla ilgili her şey hafızama kazınıyor."

Cidden bugün fazla romantik olmaya çalışıyordu. Ya da ben bugün fazla farkına varıyordum. Bilemiyorum.

Kırk beş dakikanın sonunda arkadaşlarım ile buluşacağımız mekana gelmiştik bile.

Kırk beş dakikanın sonunda arkadaşlarım ile buluşacağımız mekana gelmiştik bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne kadar güzel bir mekan Cansu."

"Öyle. Muhtemelen ben mezun olduktan sonra açıldı çünkü geçen yıl böyle bir yer yoktu."

Elimden tuttuğunda mekanın kapısına doğru giderken sağıma soluma bakıyordum bizimkileri bulmak için. Bizim biraz ilerimizde kalan masalardan birinde Neclayı görünce Giray'ı peşimde sürükleyerek oturduğu masaya doğru ilerledim.

"Necooo."

"Cansu."
Uzunca bir süre sarılmamız esnasında sevgilim sesini çıkarmadan bizim hasret gidermemizi bekliyordu.

Voleybol Aşkına...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin