Cansu Akgün
"Nasıl yani Erkan amca ile tanıştı yani Giray?"diyen Ceren şaşkınca bana bakıyordu.
"Evet hemde çok güzel anlaştılar açıkçası bende şaşırdım. Babam ev için anahtarı yolladı biraz önce İsmail abi ile. Ve hafta sonuna da İstanbul'a gidiyoruz."
"Hadi be o nereden çıktı? Kızım tane tane haber ver. Kalbime mi indirmek istiyorsun?"dediğinde ona da hak vermiştim.
"Giray bazı eşyalarını alacakmış. Benim de ailesi ile tanışmamı istiyor. Dün babamda tamam dedi."
"Demek ailesi ile tanışacaksın ha." dediğinde başımla onaylamıştım onu. Valla şaka maka bizim ailelerde işin içine girmişti artık.
"Evet evet. Eee siz Burak ile ne yapıyorsunuz?"
"Valla konuşmaya devam ediyoruz bakalım. Cansu sana bir şey itiraf edeyim mi?"derken heyecanlı haline güldüm.
"Gönder gelsin yavrucum."
"Burak ile kafa yapımız o kadar birbirini tamamlıyor ki hani diyorum bazen bunca zamanı niye kaybettik. Ama sonra diyorum geç oldu belki ama tek isteğim var bozulmasın."
"Bozulmaz canım. Ben şu Giray'a mesaj atayım da antrenmandan sonra eve bakmaya gidelim. Sende gelmek ister misin?"
"Yok canım sağ ol. Biz Burak ile buluşacağız."dediğinde gülmüştüm hatta sırıtmıştım.
"Vay demek öyle."deyip gülümseyince Ceren de gülümsedi. Mutluydu. Burak'ın aşkı da yaramıştı ona.
'Sevgilim babam bir daire bulmuş örnek ne zaman müsait olursun'
Giray: Bugün antrenmanım yok canım. Senin dersin kaçta bitiyorsa o zaman alabilirim seni.
'Benim bir kırk dakika sonra bitecek. Şu an son derse giriyorum.'
Giray: Tamam canım. O zaman ben seni dershanenin yakınlarında bekliyor olurum. Oradan eve geçeriz. Ha araba ile geliyorum. Her ne kadar babandan bir onay almış olsak da milletin ağzına dolanmak istemezsin diye düşünüyorum.
'Benim akıllı sevgilim. Elbetteki istemem.'
Fadime Hocanın sınıfa girmesi ile telefonu da gülerek bırakmıştım. Hayatım güzel ilerliyordu. Derslerim iyiydi, sevgilim vardı ve sevgilimin olmasından daha önemlisi seviyor ve karşılığında da seviliyordum. Bu zamana kadar beklemiştim ama en sonunda ben seviliyordum.
"Evet gençler bugün size test vereceğim. En son sizinle sözcükte yapı çözecektik."
Fadime Hocanın testleri dağıtması ile soruları çözmeye başlamıştık. Herkes testini bitirip soruları çözmeye başladığımızda çıkmamıza on dakika kaldığını görünce Giray'a haber verdim. Karşılığında ise çoktan beni beklediğini söylediği bir mesaj alınca gülümsemiştim. Cidden harika biri ile birlikteydim sanırım.
Zil çalınca Ceren ile aşağıya indiğimizde Burak ve Giray'ın dershane kapısının karşısında bizi beklediklerinde görünce gülümsedim.Yanlarına gittiğimizde her ne kadar sarılamasak da hiç konuşmadan Burak ve Ceren ayrı yola biz ayrı yola gitmiştik. Giray benden iki adım önde yürürken ben de onu takip ediyordum aslında.
Arabasını görmem ile de adımlarımı hızlandırarak ön koltuğa atıvermiştim kendimi. Yan tarafa, şoför koltuğuna oturması ile ona baktım. Kollarını açmış beni bekliyordu. Kendimi kollarına bıraktığımda sıkıca sarılmıştı bana. Saçlarımda hissettiğim dudaklar ile iyice mayışarak gözlerimi kapatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voleybol Aşkına...
ChickLitSona yaklaştığımı düşünürken aşka yaklaşmışım... Aşkına Serisinin İlk Kitabıdır.