Evet biliyorum benden bu zamana kadar bölüm beklediniz ancak sınavımın beklediğimden kötü geçmesi sebebiyle Wattpad ile ilgilenemedim. Sadece güncellenen kitapları okuyup çıktım. Bu süreçte önce evimizi temizledim. Iki gündür de örgü örüyorum. Sanırım kendimce terapiler geliştirdim ha ne dersiniz?Neyse uzatmayayım daha fazla. Bomba bölümlerle geliyorum diye size vaatte bulunamam belki ama kaldığımız yerden devam ediyoruz.
Cansu Akgün
"Cansu sence de o fazla açık değil mi?"
"Giray. Sevgilim sence de abartmıyor musun? Sonuçta tatildeyiz ve eminim benden daha açık giyinen kişiler göreceğiz."
"Olabilir ama çok açık sanki."
Merhaba canım dostlarım. Nasılsınız? Beni sormayın. Tatile geldiğimizden beri daha da kıskanç olan sevgilim ile uğraşmaktan sizlere dönemedim affedin. Buraya geleli bir hafta olacak ki biz her geçen gün daha da artan kıskançlıklar ile uğraşıyoruz sormayın.
Tamam kendimce yaptığım tatil kombininin üst kısmı biraz cesur olabilir ama kime göre neye göre cesurdu canım. Sinirle odaya geri girdiğimde kapıyı kapatıp hemen ardından da kilidi çevirmiştim.
"Cansu hayatım aç kapıyı da konuşalım."diye kapının arkasından bana seslenen sevgilimi duymazdan gelerek üzerimdeki kıyafetlerini yırtarcasına çıkarırken sinirden dolan gözlerimin daha fazla dayanamayarak gözyaşlarımı serbest bıraktıklarını ıslanan yanaklarımdan anlamıştım.
Neden bu kadar sinirlendim anlamıyorum ama birikmiş bir sınır olduğunu tahmin ediyordum. Üzerime oldukça kapalı ama bir o kadar da rahat pijama takımımı geçirmiş bir de saçlarımı düzgünce yarayıp düzelmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voleybol Aşkına...
ChickLitSona yaklaştığımı düşünürken aşka yaklaşmışım... Aşkına Serisinin İlk Kitabıdır.