29

5.8K 297 9
                                    

Bu bölüm bana verdiği ufak fikirlerle çok fazla yardımcı olanCisilates_ e gelsin.

Giray Tandoğan

Dün akşam yaşanan arbedenin ardından sevgilimi almaya gidiyordum. Dün gece hesap sorulan taraftayken bir anda Seda ablamın ortaya çıkması ile ben hesap sorar duruma gelmiştim. Cansu ile geleceğimizi riske etmeyeceğini bilsem ya da daha doğru bir deyişle o kişi Can ağabey yerine başka biri olsa sanırım konuyu bu kadar kolay kapatamazdım.

Dün gece eve varır varmaz hemen uyumuş olsam da sabahın erken saatlerinde yüzümde dolaşan minik eller ile uyanmıştım.

"Ağabey kalk artık. Gece ben seni çok bekledim. Gelmedin. Neden geç geldin? Ben uyuyup kalmışım seni beklerken."

Ve karşınızda fındık kurdum Güneşim. Bu sefer uzun aralıklı bir şekilde görüşemeyince özlemiş tabi beni.

"Abicim gelemedim bir türlü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Abicim gelemedim bir türlü. Yollar uzadı da uzadı."

"Abi?"

Çekinerek seslenmesi ile kaşlarımı çatarak ona bakmıştım.

"Hani senin sevgilin varmış o da gelecekmiş seninle. O nerede şimdi?"

"Sen nereden duydun bunu bakalım?"

"Annemle babam konuşurken duydum."

"Onunda abisi burada oturuyormuş, İstanbulda. Gece onu evine bıraktım birazdan da almaya gideceğim."

"Bende gelebilir miyim seninle?"

Kararsız bir şekilde Güneş'e bakmıştım. Daha önceden Cansu ile tanışmamıştı ve ters bir tepki verebilirdi. Konu ben olunca kıskançlık sınırlarını zorlayabiliyordu ki bunu Bilgede oldukça net bir şekilde belli etmişti. Üç yıl boyunca Bilge Güneşten resmen kaçmıştı.

"Güneş."

"Abi söz veriyorum şımarıklık yapmayacağım."

Bana böyle masum bakan kardeşime kıyamamış ve ben hazırlandıktan sonra Cansuyu almak için evden beraber çıkmıştık.

Dün gece az daha bana mezar olabilecek konumdaki apartmanın önüne gelince Cansuya mesaj attım.
Beş dakika sonra apartmanın kapısında görünen kız ile iç çektim. Yine çok güzeldi be.

 Yine çok güzeldi be

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Abicim."

"Efendim Güneşim."

"Sevgilin bu mu?"

"Evet abim."

"Yengem çok güzelmiş." Şaşkınca arkama dönüp ona baktığımda gülümseyerek arabaya yaklaşan Cansuya bakıyordu.

Cansu yan tarafın kapısını açarak arabaya bindiğinde gülümsedim.

"Günaydın güzelim."

"Günaydın Canım."

Arkadan duyulan ince kısık ses ile Cansu da arkasına dönmüştü.

"Merhaba."

"Aa merhaba tatlım. Sen Güneş olmalısın. Kusura bakma canım abin hiç senin de geleceğinden bahsetmedi."derken Güneşi yanaklarından öpmüştü bile. Bana da kızgın bakışlarını yolluyordu bu arada.

"Şey abime sabah ben söyledim gelebilir miyim diye. Kızmadın değil mi geldim diye."

Kaşlarımı çatarak Güneş'e baktığımda kirpiklerinin altından Cansuya bakıyordu. Sanki kızacakmış da kendini korumaya alıyormuş gibi.

"Abim. Cansu neden kızsın sana?"

"Ama abi. Bilge hep bana kızıyordu sizin yanınızda geliyorum diye."

"Neden bana daha önce söylemedin bunu?"

"Eğer söylersen abini senden götürürüm demişti en başında. Sonra da korktum söylemedim sana."

Cansunun önden inip arkaya kardeşimin yanına oturması ile ona baktım. O ise hiç benden tarafa bakmıyordu bile. Güneşe odaklanmıştı. Güneşin ellerini tutarak kendisine çevirdi.

"Güneş. Canım. Bak bi bana. Ben Bilge değilim. Önce ondan bir anlaşalım. Ben Cansuyum. Ve abini asla senden uzaklaştırmam güzelim tamam mı?"

"Gerçekten mi Cansu abla?"

"Evet canım. Biliyorum şu an bana pek güvenmiyorsun ama ben abini çok seviyorum ve seni de çok sevdim şimdiden. Hem ikimiz bir olup abini delirtmek varken neden ayrı grup olalım ki?"deyip gülmesi ile Güneş de ona katıldı.

"Ha ikiniz bir olacaksınız öyle mi Cansu Hanım?"diyerek bende muahbbete katılınca iki güzelliğimin de dikkatini çekebilmiştim.

Güneş Cansuya sarılırken bir yandan da o çok bilmiş haliyle bana cevap veriyordu bile.

"Tabi ki abicim. Hazırlan biz çok güçlü bir takım olarak sana karşı savaşmaya hazırız. Değil mi Cansu Abla?"diyerek sevgilime dönmüş ondan bir onaylama bekliyordu.

"Tabi ki tatlım."derken kardeşimi iyice kendisine çekip sarılmıştı. Onlara son bir kez bakıp arabayı çalıştırmıştım bile.

"Giray."

"Efendim canım."

"Bir çiçekçi de durabilir miyiz? Biliyorum sabah sabah çok sıkıntı çıkaracağım sana ama."

"Çiçekçi de ne yapacağız güzelim?"

"Abi ya çiçekçi de ne yapılır ki? Çiçek alacaksın di mi Cansu Abla?"

"Aynen öyle canım. Sen de Giray çiçekçide ne yapılır? Şaka bir yana annene elim boş gitmek istemiyorum."

"Gerek yok."diyecekken lafımı kesip kızgın sesi ile araya girdi.

"Giray."

"Tamam hatun tamam."derken evin yakınındaki çiçekçide durmayı plânlamıştım bile.

*****
Selam Canlarım. Nasılsınız?

Bugün minik Güneş ile tanıştık biraz. Bir de Bilge'nin zamanında yaptıklarını falan.

Asıl aile üyeleri ki yani anne baba ile bir sonraki bölümde tanışacağız

"Oy ve Yorumlarınızı Bekliyorum."

Sizi Seviyorum.💕

Sağlıcakla kalın...

Voleybol Aşkına...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin