Giray Tandoğan
Telefonun diğer ucundaki sevgilimin cevabını bekliyordum arabanın içinde. Burak ile geliyoruz derken şaka yapmamıştım yani. Aslında merak ettiğim sevgilimin cevabıydı. Gel derse uçarak giderdim. Gelme derse onu yine anlamaya çalışır belki sonunda anlardım ama kırılırdım birazcık. Gider Burak ile bir yerlerde otururduk.
"Tamam gel. Bekliyorum seni." Ne?! Doğru mu duymuştum ben?
"Emin misin Cansu?"
"Kararımı değiştirmemi istemiyorsan hemen gelmelisin diye düşünüyorum."
"Ne? Ha. Tamam geliyoruz. Ha eksik bir şey var mı alınacak?"
"Hayır yok da aa şey Giray ya powerbank vardı değil mi sende?"
"Var hayatım. Getireyim mi?"
"Şey zahmet olmayacaksa getirir misin? Ben evde unutmuşum da."
"Tamam canım eksik bir şey olursa mesaj atarsın bana."
"Tamam dikkatli olun gelirken..."
"Tamam güzelim."
Burak'a arabada beklemesini söyleyip hemen odama çıkıp spor çantamdaki powerbanki almıştım. Bir de yanıma ince bir hırkada almıştım.
"Bir şey alacak miyiz yoldan?"
"Yok her şeylerinin olduğunu söyledi Cansu."
"İyi oldu Cansuyu aramış olman bende Ceren'i özlemiştim."
"Siz ne yaptınız Cerenle?"
"Valla ben baştan beri yapmam gerekeni yapıp ona hissettiklerimi anlattım. Ha bir de dayanamayıp öpmüş olabilirim."
"Yuh oğlum bu ne hız !"
"Bir yıl kaçırdık oğlum biz benim salaklığım yüzden şuradan git bu arada asfaltın karşısına geçeceğiz."
Burak'ın tarif ettiği yoldan giderken bir yandan da dediğini düşünüyordum.
"Haklısın be oğlum. Neyse artık ayrılmazsınız."dediğimde heyecanla bana dönmüştü.
"Nasıl bu kadar emin konuşuyorsun ki Giray? Ceren'in sağı solu belli olmaz."
"Her genç kız ilk öpücüğünü saklar diye bir şey var ya Burak o doğru. Eğer ki düşündüğüm gibi bu Ceren'in ilki ise ve senin hakkında düşünceleri olumsuz olsa seni parçalardı diye düşünüyorum sence?"
"Haklısın aslında ama bu kadar sessiz kalması da korkutuyor beni. Neyse bakalım bir gidelim de tavrını görelim."
Piknik alanının girişine arabayı park edip kamelyalara ilerlerken bir de etrafımıza bakınıyorduk kızları görebilir miyiz diye.
"Giray şuradaki kamelyadalar da arkadaşları yanlarında. Sıkıntı olursa." Tam Cansu'ya mesaj atacaktım ki beni fark etmesiyle aniden kalkıp yanımıza gelmişti. Tabi kimseye de bir şey demediği için kalkmasıyla birlikte herkesin odak noktası olmuştu,olmuştuk.
"Hoş geldiniz."diyerek bana sarılan kızla iyice şaşkınlığım artarken bende fırsattan istifaden bende ona sarılmıştım. Sonuçta burada bana sarılan oydu değil mi benim sarılmam da bir sıkıntı olmazdı.
"Hoş bulduk yenge."
"Hoş bulduk hayatım. Hayırdır ben gelmeden arkadaşlarına açıkladın mı bizi yoksa?"
Burak bizi belki de yalnız bırakmak için grubun bulunduğu kamelyaya önden giderken bende sevgilime döndüm.
"Aslında hayır. Haberleri yok. Ama etraftaki kızlar sana öyle bir bakıyorlardı ki bende dayanamadım."diye mırıldanarak başını önüne eğmişti. Beni kıskandığı bu kadar güzel bir şeyken neden başını önüne eğiyordu ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voleybol Aşkına...
Chick-LitSona yaklaştığımı düşünürken aşka yaklaşmışım... Aşkına Serisinin İlk Kitabıdır.