Giray Tandoğan
Ben Cansu'ya bakarken o gözlerini Bilge'ye dikmişti bile. Bilge'nin rahatsız edici sesi kulaklarıma dolunca başımı çevirip ona baktım.
"Giray. Hiç haber vermedin geldiğini. Eskiden ilk beni arardın."demesi ile elini tuttuğum Cansu gerilmişti.
"Dediğin gibi eskidendi Bilge. Şimdi önceliklerimiz değişti."
"Önceliğin şu yanındaki kız mı peki?"
Bunu demesi zaten sıkıntıydı bir de yüzündeki iğreniyormuş gibi bir ifadeyle söylüyor olması daha büyük sıkıntıydı.
"Bilge."diye kızgınlıkla konuştuğum vakit Cansu elimi tutup beni sakinleştirmeye çalışıyorlardı biliyorum.
"Giray sakin ol."diye kulağımı fısıldamıştı bile güzelim.
"Merhaba Bilge. Öncelikle şunda anlaşalım ben şu kız değilim adım Cansu ve evet Giray'ın şu an ki önceliği senin deyişin ile benim." Cansu'nun bir anda konuşması ile dikkatimiz ona yönelmişti.
"Adımı ve kim olduğumu biliyorsun. Demek ki adım sanım sana kadar gelmiş."derken üstün bir gülümseme sunan Bilge ile iyice midem bulanmıştı.
Merakla Cansu'ya bakarken o da gülümsedi ve yemin ederim o an anladım bu çekişmenin kazananının Cansu olacağını.
"Evet kim olduğu biliyorum. Giray eski sevgilisi. Evet ne kadar süre sevgili olduğunuzu da biliyorum. Ve bu üç yılda ne kadar ilerlediğinizi biliyorum. Giray ile hepsini konuştuk. Birbirimiz hakkında her şeyi biliyoruz ve inan daha fazla konuşmamı istemezsin diyeceğim de madem başladık devam edeyim ha. Kendin ayrılıyorsun ve hemen yeni bir sevgiliye koşuyorsun daha sonra da bakıyorsun ki Giray gibi değil sonra geri dönmek istiyorsun. Giray aramalarına cevap vermiyor ve sen de işi çığrından çıkararak evine kadar gelmişsindir belki. Ha bu arada sen Giray'a küçük bir kulübe gidiyorsun diyerek ayrıldın ya sırf bu yüzden bile teşekkür edebilirim. Sen ayrılmasaydın biz birlikte olamazdık."
Cansu sözlerini bitirdiğinde Bilge dumur olmuş halde gözleri dolarak bize bakmaya devam ediyordu.
Annemin araya girmesi ile bakışları ona döndü.
"Bilge. Bence artık git sen."
"Sevda teyze."
"Sevda anne. Bence yüzü varsa gelsin soframıza buyursun. Ha bu arada Bilge sana bir şey söylemeyi unuttum daha doğrusu okutmaya."
"Neyden bahsediyorsun sen?"diyerek Cansu'ya çıkıştı.
"Sabah bir ara Güneş bir şeyden bahsetti. Ufacık çocuğa yanımıza gelme yoksa ağabeyini bir daha göremezsin diyecek kadar ne yaşıyorsun aklında? Sabah kuzenime mesaj atmam ile senin arkadaşların ile yazışmalarını bulmuş ve bana atmış. En yakın dün gece biriyle konuşmuşsun. Giray hakkında."deyince annemlerde dahil olmak üzere hepimiz şaşkınlıkla ona bakıyorduk. Allah'tan Güneş'i odasına göndermiştik.
"Bulmuş olamazsın."dedi Bilge ağlamaya başlayarak.
"Buldum vallahi. Bende bulmasını beklemezdim ama."
"Cansu kızım ne yazıyormuş?"
"Hakkı amca dün bir arkadaşı Bilge'ye diyor ki Girayı da elinden kaçırdın diye. Bilge de kaçırdığımı nereden çıkardın? Arkadaşı sevgilisi ile fotoğraf atmış diye. Şimdi gel gelelim Bilge'nin cevabına. Sevgilisi olsa kaç yazar kızım. Üç yılımı verdim ben o çocuğa. O kızı da göndermesini bilirim. Giray zengin biri olacak ilerde ne de olsa sporcu paralarını kaptıramam elalemin sünepe kızına. Sevda'nın elbiseleri,Hakkının yakışıklı sporcuları oh ne ala memleket diyor."
Şaşkınlıkla Bilge'ye baktığımda koşarak evden çıkmıştı. Cansu'ya döndüğümde ortaya çıkmıştı yine.
"Sevda Teyze ben özür dilerim. Kahvaltıyı mahvettik."
"Kızım sen niye özür diliyorsun anlamıyorum. Tamam kahvaltı sofrasında olması güzel olmadı ama o başlattı zaten. Neyse çaylarımız soğumuş. Yenilensin onlar da bir güzel kahvaltımızı yapalım."
"Ben Güneş'i çağırayım."diyerek ayağa kalkan sevgilim arkasından hemen bende ayaklandım.
Merdivenlerin sonuna geldiğimizde sağımdaki duvara yasladım Cansuyu. Dudaklarım dudaklarımı bulurken ellerini boynuma dolandı.
"Seni seviyorum güzelim. İyi ki benimsin sen."dediğimde gülümsedi sarıldı.
"Bende seni seviyorum Giray. Hadi bakalım Güneşimizi alıp aşağıya inelim artık."demesiyle kardeşimi odasından alarak kahvaltımızı yapmaya gitmiştik.
O gün ailemle ve sevgilimle günüm o kadar güzel geçmişti ki.
*****
Selam Canlarım. Nasılınız?Biliyorum bölüm geç kaldı ama bir mazeretim var ki biliyorsunuz dün Galatasaray şampiyon oldu.❤💛
Tabi şampiyonluk sevinci ile sokaklara döküldük. Bende o yüzden bölümü yazamadım.
Sizi Seviyorum💕
Sağlıcakla kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voleybol Aşkına...
ChickLitSona yaklaştığımı düşünürken aşka yaklaşmışım... Aşkına Serisinin İlk Kitabıdır.