Giray Tandoğan
İkinci set başlamadan tribüne baktığımda Ceren'i endişeli bir şekilde sahaya baktığını görünce içimde birdenbire beliren sıkıntı ile gözlerimi kapattım. Ceren'in yanında oturuyor olması gereken sevgilim yoktu.
Cansu neredeydi?
Hemen kötü düşünmeyerek lavaboya gidebileceğini düşünerek maçın başlaması ile şimdilik oyunuma döndüm. Gözüm ara ara tribüne kayarken hala geri gelmemiş olması endişelendiriyordu beni.İkinci setin bitip üçüncüye başlarken sevgilimin hala ortalıkta olmaması iyice artık canımı sıkıyordu.
"Giray."
"Efendim Burak."
"Ne bu halin senin? Hem Cansu nerede?" Demek o da fark etmişti.
"Bilmiyorum. İkinci setin başından beri yok ortalıkta.Bir şey mi oldu acaba?"derken sesimdeki endişe fark ediliyordu.
"İşi falan çıkmıştır. Ceren biliyordur. Maçtan sonra sorarız olur mu? Şimdi maça odaklan ki hemen bitirelim tamam mı bu maçı."
"Tamam."
Üçüncü setin de bittiğini ile eden hakemin düdüğünün sesiyle maçı da kazanmıştık. Diğer takımla birbirimizi kutladıktan hemen sonra koşar adımlarla soyunma odasına varıp üzerimi değiştirmiştim.Duşumu alıp üzerimi değiştirdiğimde Burak'ın da seri hareketlerle beni tekrar ettiğini görmüştüm. Bir an önce Cereni oradan da Cansu'yu bulmam lazımdı.
"Ceren nerede?"
"Kapıda bekleyecekti." Çantamı alıp kapıyı açtığımda duvara yaslanmış Ceren'e ilerledim.
"Cansu nerede Ceren?"
"Giray."
"Ceren tek bir cevap istiyorum şu an için Cansu nerede?"
"Gitti. Ama olayın tamamını dinle tamam mı?"diyerek Burak ve Bana olayın tamamını anlattığında hem kırılmış çokça da üzülmüştüm. Bana güvenmiyor muydu? Ya da benim öyle olmadığımı bilmiyor muydu? Hızlı ya da aceleci fark etmez biz bir yola girmiştik ve ilk gelip benimle konuşması gerekmiyor muydu?
"Giray bak Cansu sana güveniyor ama ona da söyledikleri laflar ağır geldi. Evet o kızlar Cansu'nun senin sevgilin olduğunu bilmeden söylediler.Ama. Resmen senin sevgilinin senin için yatakta kullan at olabileceğini söylediler ki Cansu bunu bile takmadı. Eski sevgilinin muhabbeti çıkınca daha çok bozuldu."
"Bekleyip bana sorabilirdi ama neden?"
"Çünkü o sıra kendimden nefret etmekle, iğrenmekle meşguldüm Giray."
Arkamdan gelen ince ses ile fevri bir hareketle arkama baktığımda gözleri dolu dolu bir Cansu beklemiyordum. Büyük adımlarla yanına vardığımda sıkıca sarılmıştım ona. Biraz önce ona karşı olan kırgınlığımı bile unutmuştum dolu gözleri görünce.
"Güzelim." O da bana sıkıca sarıldığında oh be dedim dünya bu işte. Dünyam bu kızın kolları. Bana güvenmese de olur ama gelsin burada dursun.
"Neden kendinden iğreniyorsun ki sen?"
"Senin sevgililerine herkes bu yakıştırmayı mı yapacak Giray ha?"derken o masum haline dayanamamıştım. Sıkıca sarmıştım onu kendime. Daha ikinci günümüzdü ve Cansu dolaylı yoldan da olsa benim yüzümden üzülmüş, ağlamıştı.
"Hayır bebeğim. Bu sana bana laf atanlar kedinin ulaşamadığı ciğere mundar demesi gibi anladın mı?"Göğsüme yasladığı başını yukarı aşağıya oynattığında bende saçlarına gömdüm burnumu.
"Cansu."
"Efendim."
"Bir daha değmeyecek insanlar yüzünden ağlamayacaksın. Tamam mı?"
"Şey tamam Giray."Kısık çıkan sesi ve bana asla değmeyen gözlerine bakıp güldüm kendimce haline. Tam ısırmalık duruyordu şu an.
"Başını kaldır ve bana bak lütfen olur mu?"Başını kaldırıp bana baktığında gülümsedim.
"Ve bir daha da beni merakta bırakma güzelim. Bana kızıp gittiğinde bile haber ver olur mu?" Tatlı bir şekilde kıkırdadı söylediklerime.
"O zaman inandırıcı olmaz ki."
"Boş ver inandırıcı olmasını. Ben inanmış gibi yaparım sana."Gülümseyerek yine bana sokulan kızı memnuniyetle kollarının arasında aldım.
Bu kız benim hayatımdaydı ve yeri büyüktü. Bunu bugün daha iyi anlamıştım bile ben. Ve hep öyle kalacaktı. Benden uzaklaşmasına da benden gitmesine de izin vermeyecektim.
°•°•°○°•
Selam canlarım. Bugün biraz daha atayım dedim bölümü. Biraz kısa ama yazabilirsem bir ikinci bölümde gelecek gibi.Bir de niye okunması bu kadar az anlayamıyorum.
Umarım yakında sinirimi bozup silmem kitabı.
Sizleri Seviyorum...💕
Sağlıcakla kalın...
Düzenlendi.( 7 Ekim 2020)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voleybol Aşkına...
Chick-LitSona yaklaştığımı düşünürken aşka yaklaşmışım... Aşkına Serisinin İlk Kitabıdır.