Cansu Akgün
'Sevgilim biz geliyoruz siz hazırsınız değil mi?'
'Hazırız şimdi.'
Bugün İstanbul'a gidiyorduk. Bu hafta içerisinde iki maçı da oynamış ve kazanmışlardı. Bense gidememiştim çünkü iki gün de deneme sınavım vardı.
Girayla telefonda konuşurken bir yandan da tekrar cüzdanımı ve çantamı kontrol ediyordum. Ah bu arada Ceren ve Burak da bizimle geliyorlardı. Onlar da kendi çaplarında bir adım atmışlar Emin amcaya ilişkilerinden bahsetmişler bizle ayrıldıktan sonra.
Şimdi Burak da ailesinin yanına gidecekti. Biz Ceren ile ağabeyimde kalacaktık. Yani planımız öyle olmakla birlikte daha bu plandan beylerin haberi yok.
"Ceren kuzum geliyorlarmış hazır mısın?
"Hazırım."demesi ile elindeki valizine baktım.
Ikimizde kabin boy valiz tercih etmiştik ki zaten çok fazla eşya taşımak istememiştik.
Zilin çalması ile otomatiğe basıp apartman kapısını açmıştım. Adım sesleri yakınlaşırken merdivenden görünen sevgilime gülümsedim.
"Hoş geldiniz canım."
"Hoş bulduk güzelim. Cansu koli var diyordun."
"Ha evet mutfakta biraz ağır da alabilir misin canım?"
"Tamamdır." Içeri girince annemle karşılaşmışlardı.
"Giray. Size de zahmet olacak oğlum."
"Ne zahmeti Hatice Teyze yolumuzun üzerinde. Duymamış olayım."
"Peki madem. Dikkatli gidin olur mu oğlum? Sağ salim varın gelin inşallah."
Annemin elini öpüp koliyle aşağıya inerken Burak da hemen annemle vedalaşmış ardından bizim valizleri alarak aşağıya inmişti.
"Hatice Teyzecim kendine iyi bak. Geliriz biz birkaç güne."
"Hadi bakalım Ceren'im. Su gibi gidin su gibi gelin inşallah."
"Amin."
Annemle Ceren vedalaşmış, Ceren ayakkabılarını giyerken sımsıkı sarıldım anneme. Babamla sabah işe gitmeden önce görüşmüştüm.
"Ne olursa olsun kendini ezdirme kızım. Hoş Giray zaten seni ezdirmez ama olsun. Bir anne olarak bu uyarıyı yapmak benim görevim."
"Annem iyi ki varsın."
Hızlıca merdivenlerden aşağıya indiğimde diğerleri arabaya binmiş beni bekliyorlardı. Burak binmemişti bi.
"Yenge öne mi Ceren'in yanına mı?" Aslında bana soruyordu ama sorarken öyle bir bakıyordu ki resmen yalvarıyordu öne otur da ben arkaya oturayım diye.
"Hadi hadi geç bakalım sen arkaya."
"Yengelerin bitanesi."diyerek arkaya binmesi ile gülümsedim. Bende sevgilimin yanına bindiğimde yola çıkmaya hazırdık bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voleybol Aşkına...
أدب نسائيSona yaklaştığımı düşünürken aşka yaklaşmışım... Aşkına Serisinin İlk Kitabıdır.