Cansu Akgün
"Anne seninle bir konu hakkında konuşabilir miyiz?"dediğimde tedirgin bir şekilde bakmış, kollarını açmıştı daha sonra.
"Gel canım." Annemin açtığı kolları arasına girdiğimde başımı göğsüne yaslamıştım bile.
"Anne."
"Efendim canım."derken elleri saçlarımda geziyordu.
"Benim bir sevgilim var." Gözlerimi sımsıkı kapatmıştım. Annem böyle şeyler de kızmazdı ama belli de olmazdı hani.
Annemin gülmesi ile şaşkınca başımı ona doğru kaldırarak ona baktım. Bu tepkiyi vermesi normal miydi? Bence değildi ya neler oluyordu?
"Sen niye gülüyorsun?"
"Mustafa Amcan babana anlatmış o gün sizi görmüş falan ya." Ne?!
"Anne şaka yapıyorsun!"
"Hayır kuzum. Sen de bize bir şey söylemeyince baban varsa öyle bir durum sen kıza sor diyordu ki ben sana gelemeden sen geldin."
"Aslında ben daha söyleme taraftarı değildim ki Giray zorladı biraz. Hem Mustafa amca ne zaman söylemiş."derken o yaşlı kurda güvenmenin yanlış olduğunu fena bir şekilde öğrenmiştim.
"Demek damadımın adı Giray. Akşam müsaitse çağırsana yemeğe." Ay vallahi şok üstüne şok yaşıyordum.
"Anne babam ters çıkmasın sonra."
"Bir şey demez güzelim. Hem onun da bi içine siner."
"Tamam o zaman ben Giray'ı arayıp sorayım. Antrenmanı falan yoksa gelir herhalde."
"Tamam kızım. İstediği bir yemek var mıymış onu da soruver annem."
"Tamam anne."derken hala gergindim. Yani ben kızmasını ne sevgilisi demesini beklerken.
Odama girip kapısını kapattıktan sonra hemen Giray'ı aramaya başlamıştım.
İkinci çalışta açmıştı telefonu.'Hayatım?'
'Giray. Ne yapıyorsun?'
'Şimdi antrenmandan çıktım canım. Otele geçeceğim hayırdır bir şey mi oldu?'
'Ben anneme senden bahsedecektim ki haberi olduğunu söyledi.'dediğimde karşı taraftan bir süre ses gelmemişti.
"Giray."
'Nereden haberi olmuş olabilir ki?'
'Mustafa amca babama anlatmış babam da kızdan öğren işin aslını demiş. Annem de akşam Giray gelsin bize hem tanışsınlar hem de hep birlikte yemek yeriz gibisine dedi. Gelebilir misin?'dediğimde tekrar bir sessizlik olmuştu ama neyse ki bu sefer kısaydı.
'Tabi ki de gelirim hayatım da bu Mustafa Amca pek güvenilir değilmiş ha?'dediğinde gülmüştüm.
'Sorma neyse bir de annem dedi ki istediği bir yemek var mı?'
'Yok canım yemek ayırmam ben.'
'Tamam o zaman akşam görüşürüz.'
'Peki hayatım. Seni seviyorum.'
'Bende'diyerek telefonu kapattığımda annemin yanına mutfağa gittim.
"Kızım gelecek mi Giray?"
"Evet anne. Bu arada yemek ayırmam dedi."
"Tamam o vakit. Mercimek çorbası, bezelye pilav, cacık ve künefe yapalım. Ne dersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voleybol Aşkına...
Chick-LitSona yaklaştığımı düşünürken aşka yaklaşmışım... Aşkına Serisinin İlk Kitabıdır.