15

7.5K 349 9
                                    

Cansu Akgün

Allah'ım ben neler yapmıştım. Hayır çocuğa bir şans öpücüğü adı altında, Ceren'in de gaz vermeleri sonucu kendimi soyunma odasının önünde bulmuştum. Hadi kendini orada buldun bari yakalanma! Mustafa Amcaya yakalanmamız da olaydı yani. Mustafa amcaya güvenmek istesem de bilemiyordum. Umarım eve gidince babamla ciddi bir konuşma yapmak zorunda kalmam.

"Hah. İki saattir nerede kaldın be kuzum?" Ceren'in yanındaki boş yere oturduğumda tribünlerin hemen hemen hepsinin dolu olduğunu fark etmiştim. Ben giderken böyle değildi. 

"Sorma Ceren hanım senin  gazına geldik. Çocuğun  yanına gittik. Mustafa Amcaya yakalandık."

"Hadi be deme."

"Dedim bile. Ben zaten put durdum kaldım. Garibim Giray da nereden tanıştığımızı falan bilmiyor tabi. Sonrasında anlattık işte. Anlayacağın ilişkimin ikinci gününde yakalandım. Hayır zaten ilişki benim neyime acaba."

"Dur bir kızım ya. Şey peki Erkan Amca?"

"Yok yani babama söylemeyecek Mustafa Amca. Yani kesin söylemeyeceğim demedi ama söylerim de demedi. Biz kendimiz söyleyeceğiz vakti gelince dedik. Tamam dedi ama Giray'ı göz hapsinde tutacağı kesin."

"Hadi ya. Ee şans öpücüğü işini ne yaptın?"  Yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum.

"O işi de hallettik canım."diye mırıldandım kısık bir sesle. Hayır yaparken iyiydi Cansu hanım şimdi mi utanıyorsunuz acaba. 

"Cansu Burak bana mesaj atmış. Maç sonunda seninle konuşalım mı diye. Ne konuda olduğu hakkında bir bilgin var mı?"Merakla bana bakan canıma yalan söylemek istemiyordum.

"Biliyorum yani tahmin ediyorum konunun ne olduğunu ama sen kendinden dinlemelisin eğer tahmin ettiğim şeyse."

"Azıcık ipucu versen olmaz mı?"derken tatlı bakışlar atsa da görmemezlikten gelmeye çalıştım. Dayanamazsam söylerdim ve pek iyi olmazdı sanırım. 

"Özür dilerim kuzum söylemem ve eğer konuşacaksan çocuğa cevap ver bence. Baksana daha sahaya çıkmadı. Sanırım senden cevap bekliyor."

"Ay haklısın dur cevap vereyim. E seninki de yok ortalıkta. Sen de bir kontrol et istersen telefonunu."

Ceren böyle dediğinde bende merakla telefonumu çantamdan elime almıştım ki elimde titredi. Kimden olduğunu biliyordum sanırım.

Giray: Seni seviyorum güzelim. Ha maçta kazanacağım her sayı senin için olacak 💚

Cansu: Tüm sayılarını dikkatle izliyor olacağım.

İkimizde telefonları bırakıp sahaya dönünce bizimkilerin de  çıktığını görmüştük. Giray'ın benim olduğum tarafa bakarak göz kırpması sonucu arkamızdaki kızlar heyecanlanırken ben o hareketin bana olduğunu bilmenin keyfini yaşıyordum. Varsın arkadaki kızlar sevinsin. Bu yakışıklı adam benimdi.

Isınmaya başladıklarında rakip takım oyuncularının artistik hareketler sergilemeleri sinirimi bozmaya başlamıştı. Geçen sene lig üçüncüsü olmuş olabilirlerdi. Ama bu sene de biz iyiydik.

"Maç başlıyor." Cerenin gizemli olmaya çalışan sesi ile kulağıma fısıldaması güldürmüştü  beni. Kula taraftarı ise sanki rakip takımı gürültüleri yenecekmiş gibi takımlarına destek olmaya başlamıştı. Ve bu gürültü karşı takımı da olumsuz etkiliyordu. Yedek oyuncularından başka taraftarları bile yoktu.

Maçın ilk on dakikası bizim takım için çok rahat geçerken karşı takımda ecel terleri dökülmeye başlamış ve paniklemişlerdi.Giray daha  şimdiden beş sayı kazanmıştı. Ve her seferinde bana dönüp o onu daha karizmatik yapan göz kırpışını gözler önüne sermişti. Tabi bu da her seferinde arkamdaki kızların coşması demekti ki ilk başlarda hoşuma giden bu durum artık sinir bozucu hal almaya başlamıştı.

"Şu Giray da ne yakışıklı yahu bunu kendime ayarlayacağım."Nah ayarlarsın demek istesem de susmuştum. Sonuçta terbiyem buna müsaade etmezdi. 

"Sana bakmaz kızım ben eski sevgilisini buldum etiketlendiği fotoğraflardan. Eski sevgilisi kıvırcıkmış. Yani benim kıvırcık saçlarım karşında kimsenin şansı yok." Ama bu kadarı çok fazlaydı. Çocuğun eski sevgilisini nereden bulmuşlardı bunlar.

Dayanamayarak arkama dönüp konuşmaya başlamıştım.

"Sevgilisi varmış ben öyle duydum." Düz sarı saçlı kızın bana dönüp ağzını yaya yaya, ya da bana sinirden öyle gelmişte olabilir şu an ikisini ayırt edebilecek durumda değildim. 

"Sevgilisi olsa fotoğraf atardı ki demek ki yok. Olsa bile bunu takipçilerine açıklayacak kadar sevmiyor demektir." Ne biçim bir düşünce yapısıydı bu böyle. Sırf ünlü diye olan ilişkisini halka açık bir şekilde mi yaşaması gerekiyordu. 

"Sadece fotoğraf paylaşmamış olmasından bunu mu çıkardın?"

"Bu işler böyledir tatlım. Böyle zengin, sporcu, yakışıklı erkekler daimi sevgili istemezler. Yatağını ısıtacak tiplere tav olurlar."Sinirden gözlerim solmaya başlamışken başımı sallayıp önüme dönmüştüm. Giray'ın böyle biri olmadığını biliyordum ama sinirimi bozmaya yetmişti kızın tavırları, konuşmaları. 

"Takma kızım şu boya makinelerini."

"Takmıyorum ki kuzum."dediğimde yalan söylediğimi ikimiz de biliyorduk. 

"He he külahıma anlat sen onu. Niye gözlerim dolu dolu oldu o zaman."

"Sinirlerim boşaldı sanırım. Ceren ya ben maç sonuna kalamayacağım. Ben gidiyorum sen de zaten Burak ile buluşacaksın."dediğimde belki yaptığım saçmaydı ama şu an hiç iyi durumda değildim. 

"Kızım delirme maç çıkışı merak eder Giray seni."

"Böyle görmesini istemiyorum Ceren anla."

Giray'ı baktığımda Mustafa Amcanın etrafında toplanmışlardı ve yüzü bizden tarafa dönük değildi. Fırsat bu fırsat diyerek Cereni öpüp hızlıca salondan çıktım.

Şu an saçmalıyordum. Bunu bilincindeydim. Ama kendime de engel olamıyordum.Giray delirecekti biliyorum. Ama beni böyle görürse daha çok sinirlenecekti.Hızlı adımlarla eve giderken tek istediğim yatağıma yatıp yorganımı üzerime çekip uyumaktı...

°•°•°••°○

Selam canlarım. Nasılsınız?

Bende iyiyim. Biliyorum bölüm biraz geç kaldı ama. Hem maç vardı maç izliyordum. Yazmaya vaktim olmadı. Hemde halam geldi. Onunla vakit geçirdim.

Neyse.

Biliyorum çoğunuz Cansuya kızacaksınız. Ama kız da haklı canım çok kısa sürede oldu her şey. Ne kadar tamam dese de içinde hep bir kuşku duruyor diye duydum ben.

Sizce Giray ne yapacak?
Nasıl ulaşacak Cansuya.

Sizleri Seviyorum. 💕

Sağlıcakla kalın....

Düzenlendi. (7 Ekim 2020)

Voleybol Aşkına...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin