21

6.5K 340 13
                                    

Giray Tandoğan

Cansu beni arayıp akşam yemeğine davet ettiğinde Burak ile birlikte otele gitmek için arabaya doğru gidiyorduk.

"Ne oldu suratın niye bu hale geldi? Ne dedi Cansu?"diye soran arkadaşıma döndüm.

"Cansu'lara akşam yemeğine davetliyim."dediğimde o da şaşırmıştı. 

"Hadi be  söyledi mi Cansu sizi?"

"Annesine söyleyecekti ama annesi babası biliyormuş zaten."

Burak'a Cansu'nun anlattıklarını aktarırken bir yandan da otele gelmiştik. Odalarımıza ayrıldıktan sonra dolabımın önüne geçip kıyafetlerimi elemeye başlamıştım.En sonunda haki bir gömlek altına siyah kotumu ayarlayıp hızlıca bir duş almıştım. Saçımı düzeltirken elim kısa sakallarımı bulunca kararsız kalsam da sıkıntı yaratmayacağını düşünerek hazırlanmaya devam ettim.

 Saçımı düzeltirken elim kısa sakallarımı bulunca kararsız kalsam da sıkıntı yaratmayacağını düşünerek hazırlanmaya devam ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deri ceketimi giyerek otelden çıkmıştım.   Cansu'nun attığı konuma doğru arabayı sürerken stresten ellerim terlemeye başlamıştı bile. Apartmanın önüne geldiğimde torpidoda bulunan ıslak mendil ile ellerimi silerken derin bir nefes almıştım. Sakinleşmem lazımdı. 

'Sen neler başardın Giray. Bunu da başarırsın.'

Kendime verdiğim gaz ile apartman zillerinde gördüğüm Erkan Akgün ismine basmıştım bile.Açılan kapı ile merdivenleri çıkarken en sonunda ardına kadar açılmış kapı ve güzeller güzelimi görünce her ne kadar sakinleşiyor gibi olsam da kolay değildi.

Asıl sıkıntım ise Erkan Amca ile odada bir başımıza kalınca başlamıştı diyebilirim. Çünkü onun öncesinde bana sıkıntı çıkaracak herhangi bir şey olmamıştı. 

"Ben senin kim olduğunu sen benim kim olduğumu biliyorsun Giray. Mustafa anlattı seni bana. İyi çocuktur Giray çalışkandır da dedi. Açıkçası çalışkan olabilirsin buna güvenin tam. Benim derdim Cansu. Kızımın üzülmeyeceğini nereden emin olabilirim?" dediğinde haklı oluşu ile bir şey diyememiştim. Tabi kızını önemsiyordu. Onun hayatındaki kişinin  yani benim ona garanti vermemi istiyordu.

"İnsan canını bile bile yakar mı Mustafa Amca? Cansu ile tanışalı çok olmadı ama ne onun derslerini etkilerim ne de hayatını. Buna hakkım yok. İstediği zaman abisi, istediği zaman babası olmaya da hazırım ben."dediğimde bir daha tekrar etmiştim söylediklerimi. Ve cidden babası mı olurum demiştim.

"Cesur birisin ve ben cesurları severim. Seviyor musun kızımı?"

"Evet."

"Kızımı üzdüğün an kaç kaçabildiğin yere kadar Giray."

"Yani şimdi."

Voleybol Aşkına...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin