10

8.9K 427 88
                                    

Giray Tandoğan

Kabul etmişti değil mi şu an telefonda gördüğüm mesaj cidden Cansu'dan gelmişti.
Biliyorum bu saf aşık hallerim hoşunuza gitmiyor kiminizin. Ya da onunla bu kadar erkenden konuşmam ya da birbirimizi daha yenice tanırken konuşmaya başlamamız garip geliyor size.

Dürüstçe itiraf etmek de gerekirse tam deli divane aşığım da diyemem sizlere zaten kim iki kere gördüğü kıza deli divana aşık olur ki  ama Cansu oldukça dikkatimi çekmiş ve düşüncelerimi kaplıyordu kendisi. 

'Cansu sen ciddi misin?' diye sorduğumda yüzümde silinmeyen bir sırıtma vardı. 

cansuakgun: 'Bunun şakasının olacağını düşünmüyorum. Ve umarım pişman olmayız Giray. Sonuçta seni tanımıyorum bile. Hırlı mısın hırsız mısın? Yoksa sapık mısın?'

Allah acil durum çağrısı. Bu şekilde düşünmeye başladıysa kararından dönmek üzeredir. Hadi ama Cansu daha tam sevinememiştim bile. 

'Cansu sakın şu an yazacağın o cümleyi yazma. Sil!'

cansuakgun: 'Ne yazacağımı bilmiyorsun ki?'

'Aslında şimdi düşündüm de bu iş olmaz yani çok saçma. Boş ver Giray denemeyi falan diye yazacaktın.'

cansuakgun: 'Yuh ama nasıl tahmin edebildin ki? Şey kusura bakma Yuh kelimesi fazla oldu sanırım.' Masum kızım benim. 

'Bilmiyorum aslında. Sanırım içgüdü. Ve Cansu düşündüklerinde haklısın. Ama benimle konuşmadan da beni tanıyamazsın ki değil mi?'

cansuakgun: 'Haklısın o konuda da.'

'Neyse hadi bakalım bırakalım zamana. Kaderimizde ikimiz hakkında ne varsa onu yaşarız.'

cansuakgun: 'Tamam.' Bu tamamın arkasında bir çok soru olduğunun farkındaydım ama şimdilik en azından kısa bir süre ertelemek istiyordum. 

'Neredesiniz şimdi?'

cansuakgun: 'Yemek yiyeceğimiz yere geldik şimdi  siz?'

'Bizde yemek yiyeceğimiz yere gitmeye çalışıyoruz hala ve hala. Gerçi bizim belli de işte malum İstanbul trafiği. '

cansuakgun: 'Anladım. Birazdan konuşsak şimdi otobüsten falan ineceğiz.' Ne çabuk vardı bunlar ama ya.  

'Tamam canım dikkat et kendine.'

cansuakgun:'Tamam sende.'

Ona canım demiş olmama bile tepki vermemişti. Sanırım Cansu düşündüğümden daha ılımlı davranıyordu şu an ama ilerisi ne olurdu bilemiyordum. Ya da beni sallamıyordu. Bu ikinci seçeneği pek sevememiştim.  Tek bildiğim bir şey vardı ki bu konuşma öyle ya da böyle başlamıştı ya bitmemesi için ne gerekirse yapmaya da hazırdım. Sonuna kadar gidip bizden bir şey olup olmayacağını görmek istiyordum.

'Ne yiyorsunuz?'

Kendime engel olamayıp tekrar mesaj atmıştım. Hayır kızı da çok sıkboğaz ermek istemiyordum ama bir yandan da dayanamıyordum. Ona bıraksam zaten yazmazdı bile bence. 

cansuakgun:

cansuakgun:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Voleybol Aşkına...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin