Cansu Akgün
Görkemli gelin odasındaki aynadan kendime bakarken geride bıraktığımız bir yılı düşünüyordum. Giray ve bana kalsa bir aya kadar yapacağımız düğün bir yıla kadar uzun bir gecikme ile evlenme teklifi aldığım gün yapılıyordu. Bir hafta önce Manisa'da yaşadığım yerin kültürüne, geleneklerine uygun güzel bir kına gecesi yapmıştım. Soyadım değişmeden son kez kendi odamda uyumuştum. Sonrasında Tandoğan ailesi ile İstanbul'a dönmüştüm. Şimdi ise Çırağan Sarayında damadını bekleyen dün kıyılan resmi ve dini nikah ile resmiyette de Allah katında da kocam olan adamı bekliyordum.
Beklerken bana ayrılan odanın balkon kısmında Ceren'in çekmiş olduğu fotoğraflardan birini paylaşmıştım. Gelinliğimin güzelliği magazin dünyasında oldukça konuşulacaktı biliyorum. Sözümüzden sonra magazinin dikkati sırf bizim üzerimizde olmuştu. Bir ara hastanede beni merak edip gelen hastalarımın bile olmuştu. Sıradan bir hemşire bile olmak imkansız Giray ile birlikteyken.
Evleniyoruz biz 👰 @giraytandogan
Bu arada Ceren ve Burak ne yaptı merak ediyorsunuz değil mi? Hemen anlatayım. Onlar da Nisan ayında düğünlerini yaptılar ve Burak'ın Ankara takımlarından biri ile anlaşması ile Ceren de Ankara'da bir okula geçiş yaptı. Anlayacağız koca derdine beni bırakıp gitti. Şaka bir yana ikimiz de mutluluğu bulmuş bir şekilde hala birbirinin her anında yanında olan en yakın arkadaştık. Aynı kocalarımızın olduğu gibi.
"Kızım al şu gelin çiçeğini geliyormuş damat bey."diyerek özenerek seçtiğim çiçeğimi bana uzattı.
Kapının hafifçe tıklandığını duyunca kalbimin atışı başka bir boyuta geçmişti. Düğününde kalp krizi geçiren gelin olarak da tarihe geçmek istemiyordum. Derin bir nefes alarak ellerimi gelinliğimin üzerinde tekrar gezdirdim.
Açılan kapının ardından gelen kişi bundan sonra hayatımın her anında yanımda olacak yegane insandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voleybol Aşkına...
Chick-LitSona yaklaştığımı düşünürken aşka yaklaşmışım... Aşkına Serisinin İlk Kitabıdır.