41(Finale Son 5)

5.2K 255 37
                                    

Cansu Akgün

"Evlenelim derken bu kadar çabuk demiyordun Giray!"

"Cansu."diye kedi mırıldanmasını andıran sesi ile hiddetle ona döndüm.

"Acil İzmir'e gidiyoruz dediğinde ne kadar korktum biliyor musun? Ve biz şu an evlenmek için belediye önündeyiz. İnanmıyorum sana ya bir saatlik yolu da mı üşenmedin acaba?"diye hala kızgın bir şekilde onu sorgularken sesi çıkmıyordu neyse ki.

Oysa ki sadece evlenelim derken ben sonrası için konuşmuştum ama ya. 

"Cansu. Özür dilerim. Haklısın. Biraz acele ettim biliyorum ama kendime hakim olamadım bir an."

"Bu kadar evlenmek istediğini bilmiyordum Giray. Ayrıca şimdi nereye gidiyoruz?"

"Geri dönüyoruz güzelim. Haklısın seni bir daha bu kadar acele davranıp korkutmak istemiyorum zaten öncesinde güzel bir evlenme teklifi etmeliyim değil mi?"diye sorarken sırıtması ile bende ona gülümsedim.

"Şu üniversite sonuçlarım açıklansın o zaman teklifi yaparsan ciddi bir şekilde düşünebilirim ha."

"Emin misin?"

"Elbette."derken telefonuma gelen mesaj sesleri ile istemeyerek de olsa sevgilimin yakışıklı yüzünden çekmek zorunda kaldım gözlerimi.

Tam mesajlara bakacakken Ceren'in araması ile önce onu cevaplandırdım.

"Kuzum hayırdır bir şey mi oldu?"

"Cansu sonuçlar açıklanmış baktın mı?"

"Ne? Daha bir haftası vardı ama nasıl açıklamışlar?"

"Bilmiyorum hadi bak da bana haber ver."diye telefonu kapatmaya yeltendiğinde son anda durdurdum onu.

"Dur Ceren sen nereyi kazandın?"

"İstanbul Medipol Diş Hekimliği. %100 Burslu"

"Helal olsun. İlk tercihin tutmuş desene."

"Evet kuzum biraz öyle oldu. Hadi ben kapatıyorum sen de bak ve hemen bana haber ver olur mu?"

"Tamam."diyerek aramayı sonlandırmış hemen de ÖSYM'nin sayfasına ulaşarak sonucumu açmıştım. Lakin bir sorun vardı ki gözlerimi telefonuma çevirip orada ne yazdığına bakamıyordum.

"Aşkım baksana sonucuna artık."

"Giray bakamıyorum."

"Ne?"diyerek şaşkınca bana bakan sevgilim haklıydı aslında. Çünkü şu an gözlerim dolmuş bir şekilde telefonum göğsüme dayalı bir şekilde ona bakıyordum. 

"Tamam güzelim sen sakin ol bakalım. Öncelikle o dolan gözlerini bir yok et bakalım. Sonra da telefonunu bana ver sonucuna ben bakayım olur mu?"

"Tamam."derken telefonumu da ona vermiştim. 

Kaşlarını çatmış ekrana bakarken beklentiyle ona bakıyordum.  Birden gülümsemesi ile bu sefer kaşlarımı çatma sırası bana geçmişti. 

"Giray neler oluyor Allah Aşkına!"

"İstanbul Medipol Üniversitesi Hemşirelik %100 Burslu. İstanbul'a geliyorsun aşkım."

"Ciddi misin sen?"

Elinden kaptığım telefonuma bir de ben bakarken bu sefer mutluluktan ağlamaya başlamıştım. 

"Haydaaa. Aşkım şimdi neden ağlıyorsun?"derken elleri yanaklarımı bulmuş, gözyaşlarımı silmeye başlamıştı.

"Mutluyum çünkü."

Gülümseyerek bana doğru ile sevgilimi gözlerim kapalı bir şekilde bekledim. Yaklaşık beş saniye sonrasında dudaklarımda hissettiğim baskı ile gülümsedim. Beceriksiz hareketlerle dudaklarımı oynattığımda onun da gülümsediğini hissetmiştim bile.

*****

Merhaba Canlarım. Biliyorum sizi biraz beklettim bu yüzden bana kızgın olabilirsiniz bu yüzden. Bunu anlayışla karşılayabilirim. Bu bölümümüz biraz kısa oldu. 

Ve evet artık Final yolu gözüktü diyebilirim. Bölümün kısa olmasının bir nedeni de artık niyeyse ilerlemiyor hissediyor oluşum olabilir.

Yarın YKS sonucum açıklanacak. Bende size bir gün öncesinden bölüm atarak garantiye almak istedim. Olur da yarın moralim bozuk olursa diye.

Neyse artık her kitabımda bölüm sonlarında size benden öneriler bölümü yapacağım. O yüzden sizleri her kitabıma beklerim.

Sizleri Seviyorum.

Sağlıcakla Kalın...

BU BÖLÜMÜN ÖNERİSİ:

Şu bir aylık bölüm sürecinde Kore dizilerine başladım ve ilk önerim de bir ay içinde hayranı olduğum Lee Jong Suk dizisi olacak. 

PİNOCCHİO

2014 yapımı dizi 20 bölümlük ve tek sezon olarak karşımıza çıkıyor. Her bölümü bir saatinizi almaktadır. 

Dizide birbirinden farklı karakterlerdeki bir grup arkadaşın yaşadıkları anlatılıyor. Dört genç, kendilerine yalnızca gerçeği rehber edinmeyi amaçlayarak yerel medya organında muhabirlerdir. 

Choi In Ha'yı diğerlerinden ayıran en büyük özellik ise pinokyo sendromuna sahip olmasıdır. Ne zaman yalan söylese hıçkırık tutmasıdır.

Choi Dal Po ise çok zeki biridir. Geçmişi geleceğine yön verecek olan bir karakter olarak karşımıza çıkmaktadır. 

Diziye benim  puanım 10/10

Keyifli seyirler...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Voleybol Aşkına...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin