A suli egy rémálom volt a maradék időben. Majd megevett az ideg a gondolattól, hogy ez után a nehéz nap után este, majd Kazuma fog megenni az ideg helyett.
Taps, taps Machiko, jól elszúrtad az életed. Komolyan azt gondoltad, hogy lemond majd a megevésedről és az örök életről miattad? Túl naiv vagy... valamit pedig ki kell találnod, ha életben akarsz maradni! A fahéjjal már felsültél. Törd a fejed kislány! - egész nap ezen járt az eszem.
Görcsbe rándult mindenem, ha Kazuma közelében voltam, márpedig ez elég gyakran volt, hiszen a padtársam.
Irodalom órán nagyon érdekes anyagot gyakoroltunk, forráselemzést. Hát persze, mert még nem volt ám elegem ebből, az elmúlt néhány hétben mást sem csináltunk, csak forrást elemezetünk. A tanár kiosztotta a feladatlapot.
- A feladat nagyon egyszerű. - zengett a hangja terem falai között. - A lap tetején olvashattok egy szöveget és a forrás segítségével és saját tudásotokkal kiegészítve kell válaszolnotok a kérdésekre. Kaptok a feladatra harminc percet.
Már néztem is a lapomat, milyen szöveget kaptunk ez alkalommal. A címe felkeltette az érdeklődésemet: A nyolcfejű sárkány
Kazuma felé pillantottam, aki a padra dőlve aludt, tankönyve pedig eltakarta a fejét, hogy a tanár a katedráról ne láthassa. A lapja mellette hevert, valószínűleg rá sem nézett.
Sóhajtottam egyet, majd elkezdtem elemezni a forrást.[...] Ő ebből azt következtette, hogy feljebb, a folyó mentén emberek élnek. Susanoo-No-Mikoto elindult, hogy megkeresse őket. Egy öregembert és egy öregasszonyt talált, közöttük pedig egy leányt; azok mind sírtak.
Azt kérdezte tőlük: - Kik vagytok?
Az öregember így szólt: - [...] Nevem Asi Naduti.
Erre Susanoo-No-Mikoto tovább érdeklődött: - Miért sírtok?
Az öreg így válaszolt: - Előbb nyolc leányom volt. De a Kosi-i Nyolcfejű Sárkány minden esztendőben eljön ide és megeszi leányaim egyikét. Azért sírok, mert jövetelének ideje ismét elérkezett. [...]
Susanoo-No-Mikoto akkor azt kérdezte: - Hozzám adod-e a leányodat?
Az öreg így válaszolt: - Nagyon megtisztelsz, de nem ismerem tisztelendő neved.
Erre amaz: - Ama-Terasu-Opo-Mi-Kami testvére vagyok és éppen most szálltam le az égből.
Akkor az öreg azt mondta: - Ebben az esetben nagy tisztelettel felajánljuk neked leányunk kezét.[...]
Susanoo-No-Mikoto sokfogú fésűvé változtatta a lányt és a hajfonatába tűzte.
Aztán így szólt: - Készítsetek nyolcszoros párlatú, erős szakét [...] mindegyik padozaton legyen egy szaké-dézsa; töltsétek meg mindegyiket a nyolcszoros párlatú, erős szakéval és várjatok!
Miután az utasítás szerint mindent előkészítettek és vártak, valóban megjelent a Nyolcfejű Sárkány - ahogyan az öregember megmondta -; mindjárt beledugta a fejét egy-egy dézsába és megitta a szakét, az után, mert megmámorosodott, lefeküdt és elaludt. Ekkor Susanoo-No-Mikoto kivonta tíz tenyér hosszú kardját és darabokra vágta a sárkányt, úgy, hogy a Pi-Folyó vérrel folyt./Részlet a Kodzsiki c. könyvből/
Hirtelen megvilágosodtam. Hála a forrásnak és az idióta irodalom órának, kieszeltem egy tervet, hogyan tudnám Kazumat legalább csak még egy estére eltávolítani magamtól. Le fogom itatni.
Meg is csináltam gyorsan a lapomat, az idő lassan kezdett lejárni, Kazuma pedig még mindig aludt a padján. Lassan kicsengettek. Ha elolvassa a forrást, talán számítani fog arra, ha lefekvés előtt megpróbálom leitatni. El kellett vegyem tőle, mielőtt felébred és elolvassa a szöveget.
Átnyúltam a padjára és megragadtam a lapot, de amint megérintettem azt, a halk nesz hallatára felnyitotta a szemeit, és elkapta a kezem. Összerezzentem.
- Mi a fenét csinálsz? - kérdezte álmos hangon, szemei könnyben úsztak ásításért könyörögve.
Megint levett a lábaimról, teljesen elvadított. Bár egy igazi, pimasz gazember, túl helyes ahhoz, hogy ne lehessen szeretni, de ez nem változtatott azon, hogy mi ő valójában. Ha sárkánynak nem is igazi és hallhatatlan, ember srácnak tökéletes.
- Kellene a lapod nekem. - suttogtam halkan, hogy a többiek ne hallják.
- Minek az neked?
- Te úgysem csinálod meg, nem? Nekem meg szükségem van rá.
- Nem baj. - felelte. - Nem kapod meg.
Megijedtem... eléggé. Ha Kazuma meglátja a szöveget, jóval kevesebb esélyem lesz arra, hogy beváljon a tervem.
- Figyelem, még öt percetek van a feladatra. - mondta a tanár. - Szeretném leosztályozni, szóval, aki nem fejezte be, az vigye haza és pótolja!
- Ide vele! - erősködtem továbbra is ennek hallatán. - Megcsinálom neked. Gondolom, nem szeretnél rossz jegyet kapni.
Kedvesen mosolyogtam, Kazuma pedig gyanúval keveredett, bágyadt tekintettel nézett vissza rám, majd lassan elengedte a csuklóm és hagyta, hogy elvegyem az asztaláról a lapot.🔶🔷🔶🔷
Kazumanak suli után megint el kellett mennie, így ismét egyedül mentem haza.
Utam újfent egy boltba vezetett először, de ez most nem egy olyan aranyos hely volt, mint ahol a gyertyákat vettem, hanem egy bűnbarlanghoz hasonló italdiszkont, ahová egy magamfajta, fiatal lány nem teszi be a lábat, hacsak nem valami Yumiko féle.
Még azt sem tudtam, hogyan fogok italt vinni haza arról a helyről, ha egyszer nem vagyok nagykorú, három évet képtelenség letagadni, ráadásul látják majd az egyenruhámat is, hogy gimnazista vagyok.
Megpakoltam a kosaramat négy üveg, olcsó, de magas alkoholtartalmú borral.
- Ha Susanoonak ment, akkor nekem is kell, hogy sikerüljön. - bíztattam magam halkan. - De, hogy veszek rá valakit, hogy fizesse ezt ki nekem?
Körbepillantottam a sorok között és megláttam egy magas, szőke srácot, aki nem messze tőlem a felső polcot pásztázta. Rendben Machiko... bátorság!
Lassan odatopogtam a fiúhoz, aki nem vett észre engem egyből, ezért óvatosan megböktem a vállát.
- Ne haragudj, megtennél nekem egy szívességet! - kértem halkan, mire a fiú megfordult.
Az az arc, hogyan is tudnám elfelejteni? Ennél rosszabb ez a nap már nem is lehetne. Hogy miért mondom ezt? Mert, akit meg akartam kérni, hogy fizesse ki nekem a piát, Endo Shikio volt, Kojima legjobb haverja a sulin kívülről. Az a srác abban a pillanatban olyan gyilkos tekintettel meredt rám, hogy azonnal lepipálta Kazumat, mikor először változott előttem démonná.Üdv kedves olvasóim! 🌸
Meghoztam a kövi fejezetet 😄 Yeah!
Remélem, tetszett mindenkinek. A forrás miatt kicsit kevesebb a történés, de kárpótlásul az érettségi miatt több időm van, így a következő rész hamarabb érkezik 😘😘😘
Jók legyetek, puszi! 😙
YOU ARE READING
Démon a szobámban [Story of the Silver Demon] ✅
FantasyA történet eleje akár átlagosnak is tűnhet: Adott egy lány, név szerint Kitayama Machiko, aki igencsak magának való és távolságtartó mindenkivel. Ennek oka nagy részt talán az, hogy első szerelme, Kojima Seiji is abba a gimnáziumba jár, amibe ő és n...