Bölüm 15

652 48 12
                                    

Keyifli Okumalar 🎶

Yazar'ın  Anlatımından;

Jin elindeki bez ile tertemiz olan arabasının kaputunu bir kez daha silip konuştu.

''Eğer kızıma bir şey olursa ölümlerden ölüm beğen Taehyung.'' 

Jin'i ikna etmesi yaklaşık bir gününü almış ve kazandıklarından ödül olarak verilen paranın tamamı Jin'in olması şartıyla ancak kabul ettirebilmişti Taehyung.

Tabi birazda diğerleri destek çıkmasıyla Jin istemeyerekte olsa kabul etmişti.

Komik bir o kadar iğrenç şakalarıyla birlikte çetenin en büyüğü olmasına rağmen hareketleri pek bunu belli etmezdi. Yani tam yaşının insanı olduğunu düşünmüyor ve yaşa pek önem vermeden hayatını dolu dolu yaşıyordu. 

Yetimhanede en zor bulunan şey olan oyuncak arabalar Jin'in hep ilgi odağı olmuş ve hız tutkusu ile yanıp tutuşmuştu. Orada ona hediye verilen siyah kamyonun sonraki gün görevli tarafından sırtında kırılması üzerine zaten bir daha hiç oyuncak arabası olmamıştı.

Şuan bir koleksiyonu vardı ve sınırlı üretim ya da artık üretimi olmayan arabalar bile mevcut olmasına rağmen o hala siyah kamyonunu özlüyordu. Belki onda bu travma yaratmış ve şimdi onun sayesinde böyle biri olmuştu. Her neyse o görevliden ömrü boyunca nefret eden Jin. Şuan onu sadece gülümseyerek hatırlıyordu. Sonuçta hız tutkusu bir yana arabalara olan aşkını bu adam sayesinde anlamıştı.

''Anladın mı beni Tae!?'' itaatkar bir şekilde anında kafasını sallayıp onu yanıtlamıştı Taehyung.

''Anladık. Tamam Hyung. Bir şey olmayacak arabana. Zaten biz kazanacağız.''diyerek ona bir yandan bu olaya alıştırıyordu. Jin şuana dek kimseye arabalarından bir tanesini bile vermemiş.

Sadece yarıştan yarışa Jungkook'a emanet ederdi.Kendinden sonra en çok araba konusunda ona güvenirdi.

Jin'in arabası siyah mat bir İmpalaydı. Mat ve asi görünümünün yanında parlak gümüş renginde far ve aynalar onu daha bir çekici kılıyordu. Ayrıca gümüş çizgiler halinde gelen jantlarıyla fazla asil bir arabaydı.

Bu arabayı satın aldığında neredeyse bir hurda yığınıydı ama onu adeta yeniden yaratmıştı. Gerçi aldığı eski arabaları çoğu hurdaydı. Diğer insanlar onları çöp olarak görse de Jin onları yeniden yapıp eskisinden bin kat iyi duruma getiriyordu. Aynı şuan önündeki siyah mat impala gibi.

Jin bilerek bu tarzda bir araba seçmişti. Çünkü bu aracın içinin sistemini çok iyi yaptırmıştı.

Aracın kendine özel olan amortisör ayarları çok iyi olmanın yanında elindeki kumanda ile bu ayarları kolayca ayarlaya bilmesi de aracı çok daha iyi hale getiriyordu. İşletme şaftı sayesinde de motordan difransiyele aktardığı güç sayesinde tekerler daha hızlı hale geleceklerdi. Ayrıca her araçta dört tane bulunurken Jin iki tane daha ekleyip altıya çıkarmıştı. Yine farkını ortaya seriyordu.

Yarışın toprak zeminde olduğunu bildikleri için aracın performansını maksimuma çıkarmak amacıyla süspansiyon ayarları ve lastikleri en üst seviyede seçilmişti.

Taehyung her ne kadar spor araba istese de Jin ona koyu gri ve önüne özenle eklenmiş iki uzun siyah çizgisi bulunan ve cantları gümüş ile altın renginin karışımı uzun çizgileri olan bir Jensen Interceptor'ını feda etmişti.

Taehyung her ne kadar mızmızlansa da bu arabanın sistemleri spor arabanınkilerden daha iyiydi.

Taehyung ve Jin'in araçlarında bulunan interkom sayesinde aracın motorunun sesini azaltmanın yanında birde ikisi arasında telsiz görevi görecekti. Bu sayede yarış boyunca iletişim halinde olabileceklerdi.

Mercy | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin