Hoofdstuk 19

3.6K 398 140
                                    

PP Bouthaina

Nourdinne is even aan het bellen met die mensen van voetbal. In Sha Allah wordt hij aangenomen. Hij is niet normaal goed! "Mama" hoor ik Ahmed zeggen. "Ja schat?" "Ik heb honger" ik knik en sta op. Ik loop naar de keuken en schep eten voor hem. "Kom eten Ahmed!" Riep ik waardoor hij binnen 3 sec de keuken binnen rent. "Als je meer wilt roep me ja?" Hij knikt en begint te eten.

Ik loop de woonkamer binnen en zie Nourdinne tv kijken. "En wat zeiden ze?" Vraag ik. "Ze zeiden dat ik nog niet goed genoeg ben en dat ik meer moet gaan voetballen om alles te kunnen voldoen" zegt hij. "Wat? Maar je bent harstikke goed!" "Volgens hun niet en ik vind mezelf ook niet goed eerlijk gezegt" "Maar..." "Maak je niet zoveel druk" onderbrak hij me en drukt een kusje op mijn voorhoofd. "Ze zijn niet goed in hun hoofd" zucht ik.

PP Nourdinne
Mijn vrouw is in slaap gevallen op mijn schouder. Ik ben blij dat ze MIJN vrouw is. Een vrouw zoals haar is heel zeldzaam. Rustig til ik haar op. "Papa" "Sstt" Ahmed" zeg ik. Ik loop naar haar kamer en leg dr op haar bed. "Ik hou van je" zeg ik nog voordat ik haar kamer verlaat.

"Wat is er kleine?" "Voetballen!" Riep hij. Ik knik lachend en loop naar de tuin. "Niet hard schreeuw ja? Mama slaapt" zeg ik. Hij pakt de bal van me af en schiet het in een doel die mijn kant staat. "Goal!" Riep hij. Ik blijf een tijdje met hem voetballen tot ik gebeld word. Een nummer die ik niet ken belt mij. "Wacht even ahemd" zeg ik en neem op.

Ik- Hallo?

Onbekend- Goede middag, spreek ik met Nourdinne Omari?

Ik- Ja

Onbekend- Hallo Nourdinne, ik ben André de La Porte. Een voetbaltrainer. Ik zag jou vandaag voetballen bij L**** klopt dat?

Ik- Ja dat klopt

Onbekend- Ik heb gehoord dat ze jou niet hebben aangenomen. Maar ik ben wel geinteresseerd en daarom heb ik hun jou nummer gevraagt. Ik heb harstikke goed op je gelet en je bent goed. Ik zou je graag willen ontmoeten en hierover praten want ik kan jou wel gebruiken. Als je dat wilt natuurlijk.

Ik- Ja tuurlijk, dat lijkt me top!

Onbekend- Mooi, dan zie ik je morgen om 10:00 uur in het P**** stadion

Ik- Is goed, dan zie ik u daar morgen

Onbekend- Ja en nog een fijne dag verder

Wow... Dit had ik niet verwacht! Bouthaina zal dit fantastisch vinden! "Papa!" Roept Ahmed. "Ja, laten we verder gaan" zeg ik.

-

"Salaam schatjes van mij!" Roept Bouthaina en komt de woonkamer binnen. "Mama ik heb gewonnen van papa!" Riep Ahmed. "Wat goed! Ik ben trots op je cutie" zegt ze lief tegen hem. "Wil je me morgen brengen naar P**** station?" Vraag ik. "Waarom?" "André de la Porte ofzo belde mij. Hij zei dat die interesse heeft" zeg ik. "Intresse in jou?!" "Ik bedoel niet zo! Hij is een voetbaltrainer en volgens hem kan ik goed voetballen. Hij wilt meer van me weten. Hij zei dat die mij kan gebruiken ofzo" "Ik wist het!!!" Riep ze blij. "Ik heb ja gezegt, maar ik weet niet of ik het aankan" zucht ik. "Jawel dat kun je wel! Nourdinne, je moet echt meer zelfvertrouwen hebben" zegt ze. Misschien heeft ze gelijk.

"Ik hou echt van jou Bouthaina" zeg ik en kijk haar aan. "Ik hou ook van jou" zegt ze en haar wangetjes kleuren rood. "Je bent zo mooi wist je dat" "Jij ook" zegt ze en knijpt in mijn wang. "Maar jij bent mooier" "We zijn even mooi" zegt ze lief. "Wanneer word je officieel mijn vrouw zodat ik je kan kussen" zeg ik. "Als we Islamitisch getrouwd zijn" zegt ze beschamend. "En wanneer gaan we trouwen?" "Weet ik niet" "Binnenkort In Sha Allah" zeg ik.

Ik heb geen familie dus ik moet nog even kijken hoe ik dit kan oplossen.

"Hoe was school trouwens?" Vraag ik aan Ahmed. "Leuk! De kinderen zijn heel lief" zegt hij. "Heb je al vrienden?" "Ja! 3" "Mooi wel goed je best doen op school he" "ja papa" zegt hij. Ik glimlach en kijk weer naar Bouthaina die mij aanstaart. "Wat is er?" "Niks, je bent gewoon schattig" zegt ze. " Vind je?" "Ja" "Jij bent perfect" zeg ik waardoor ze moet blozen. "Waarom ben je zo lief voor" "Dat kan ik net zo goed aan jou vragen" lach ik.

PP Ahmed
Ik ruik liefde🤭

PP Bouthaina
"Ahmed is bijna jarig toch?" Vraag ik. "Yep, hij word groot" zegt Nourdinne. "Zijn verrassing is al klaar" zeg ik. "Dat hoefde niet" "Tuurlijk wel!" Riep ik. "Je bent zo geweldig" "Weet ik" "Mooi" ik kijk hem lachend aan. "Ik ben over 3 weken jarig" zeg ik. "Dat weet ik, jou verrassing is al klaar" glimlacht hij. "Wat is het?" "Verrassing gekkerd" lacht hij. "Maar ik ben een nieuwsgierig mens" "Ah wat schattig" zegt hij.

"Nourdinne?" Hij kijkt me vragend aan. "Gaan we naar Disneyland?" "Wil je dat?" "Ja! Het is niet zover aangezien we hier in Parijs wonen" "Ja klopt wanneer wil je gaan?" "Morgen nadat je die trainer hebt gesproken" "Is goed prinsesje van me" zegt hij. Ik kijk snel weg aangezien ik moet blozen. Hij is zo lief😍. Hij draait mijn hoofd en drukt een kusje op mijn voorhoofd. "Ik hou van je" zegt hij. "Ik ook van jou" zeg ik.

Ik kijk naar Ahmed die ons raar aankijkt. "E...ehh Ahmed kom neem een douche en ga naar bed je moet morgen naar school" zeg ik. Hij staat op en loopt naar boven. Ahmed is een slimme boy😳.

"Is hij gaan slapen?" Vraagt Nourdinne als ik de woonkamer binnen loop. "Ja" zeg ik. "Kom zitten dan kan ik je verder vertellen hoe perfect je bent en hoeveel ik van je hou" zegt hij.

Mijn man❤️😍....

••••••••

Sorry voor zo'n korte deeltje xx
Volgende deel wordt langer 💋

❤️🌟

Het leven van Nourdinne (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu