Hoofdstuk 34

3.3K 373 291
                                    

Its my birthday bitchess🙈😚💝

PP Bouthaina

"Salaam schatje" zeg ik tegen Ahmed. Nourdinne loopt de woonkamer binnen. Ik glimlach naar hem, en hij gunt me een zwakke glimlach terug. "Heb je me niet gemist" lach ik zachtjes. "Jawel" zegt hij droog. Hij pakt zijn laptop en gaat zitten. Is hij boos op mij? "Is er iets?" Vraag ik. "Nee, wat zou er moeten zijn?" "Je doet kortaf" "Oh sorry, ik ben gewoon moe" zegt hij. Ik knik en speel eventjes met Ahmed.

Na een paar uurtjes komt Nourdinne weer de tuin binnen lopen. Hij ziet er prachtig uit Ma Sha Allah. "Waar ga je heen?" Vraag ik. "Ik moet Ahmed naar zijn oppas brengen" zegt hij. Ik kijk hem scheef aan. "Oppas?" Herhaal ik. "Ja, ik ga straks naar België vliegen. Ik moet daar voetballen" zegt hij. "E...en je zegt niks tegen mij?" "Je was druk met je man" zegt hij. Nu pas begrijp ik het! Hij is jaloers!!! Hahahaha mijn mannetje toch. "Helemaal niet. En kifesh oppas? Ahmed is ook mijn zoon" zeg ik. "Ik wil je niet lastig vallen want je bent namelijk pas getrouwd en..." "Nourdinne! Doe normaal!" Zeg ik. "Wat?" "Je gaat hem niet naar een oppas brengen! Ik hoor voor hem te zorgen" zeg ik.

"Hou je nog van mij?" Vraagt hij dit serieus?! "Wat is dit voor een vraag Nourdinne. Waar komt dit vandaan?" "Antwoord" "Natuurlijk hou ik van je" zeg ik. Hij knikt en tilt Ahmed op. "B...ben je boos op me?" Vraag ik zacht. Hij legt Ahmed weer op de grond en komt naast me zitten. "Ik wil je niet kwijt" zegt hij. "Je raakt me toch niet kwijt? Ik ben over 3 weken gescheiden" zeg ik. "I...iemand zei gewoon dat je er gelukkig uitzag met Omar en dat je van hem hield" zegt hij gebroken. "Dat is niet waar! Ik ben niet gelukkig met wie ik nu zehma getrouwd ben. Hij is wel lief en raakt mij nooit aan enzo. Maar ik hou alleen van jou en ik ben gelukkig met jou Nourdinne" zeg ik.

Een glimlach verschijnt op zijn gezicht. "Ik hou meer van jou" zegt hij en drukt een kus op mijn voorhoofd. "Wie heeft je dat gezegd eigenlijk?" Vraag ik. "Doet er niet toe" "Jawel, zeg" "Samira" zegt hij. "En je... je geloofde wat ze allemaal zei?" "Nee" zegt hij. Ik knik langzaam en zucht. Ik hou van hem en niemand anders. "Ik moet gaan lieverd" zegt hij. "Hoelang blijf je daar?" Vraag ik. "2 dagen maar" "Ahmed blijft bij mij" "Saff, lief zijn voor Bou he" zegt hij tegen Ahmed. Ahmed lacht en rent op mij af. "Als er iets is bel me meteen ja?" Ik knik. Hij knuffelt me en drukt een kus op mijn hoofd. Ik loop met hem mee naar de deur. Hij doet de deur open.

Raad eens wie er voor de deur staan...😒

"Wat doe jij hier Samira?!" Riep hij. "We zouden wat gaan doen toch?" Zegt ze. Ik kijk raar naar Nourdinne. "Wat zeg je allemaal? Ik heb je duidelijk gemaakt dat ik je niet wil en nu kowed" zegt Nourdinne boos. "Waarom ontken je het nu?! Je zou iets gaan doen met mij om haar te vergeten!" Riep ze. Om mij te vergeten?... "Dat is absoluut niet waar schat. Je bent mijn alles" zegt hij tegen mij en doet zijn arm om me heen. "Samira, ik.wil.je.niet! Laat ons met rust! Zo dalijk doe ik je wat aan als je zo blijft doorgaan! Kom niet steeds opstoken want mij krijg je niet meer kapot" zegt hij. Ze glimlacht en zonder iets te zeggen loopt ze weg.

"Schat ik..." "Ik weet dat ze liegt" onderbrak ik hem. "Ik hou zoveel van je! Je bent mijn wereld gewoon" zegt hij tijdens het knuffelen. "Ik hou ook van jou. En de tijd tikt he! Je komt te laat voor je vlucht" zeg ik. Geschrokken laat hij me los. "Je bent de beste" zegt hij en rent het huis uit. "IK HOU VAN JE!" Schreeuwt hij en stapt zijn auto in. Lachend doe ik de deur dicht. Mijn mannetje❤️.

PP Nourdinne
Met een glimlach stap ik uit. Ik zie mijn team al klaar staan. Het voelt zo goed om te weten dat Ahmed nu echt veilig is bij mijn vrouw. "Oké! We zijn compleet we kunnen vertrekken!" Riep mijn coach. "Waarom glimlach je de hele tijd als een idioot bro" zegt mijn vriend. "Gewoon, ik moest even aan iets denken" zeg ik. "Aha" zegt hij. "Luister a bradda, ik heb zo'n hoer gepompt voordat ik vertrok. Dus ik heb wel energie" zegt hij en grijnst. "Geen respect" zeg ik. "Maar ze vroeg erom ze zat op straat" zegt hij. "Zomaar doe je met een dame die op straat lag?" "Ze was niet eens maagd" lacht hij. Lachend schud ik met mijn hoofd.

"Hoevaak heb jij gedaan dan met die hoertjes?" Vraagt hij. "Ik heb een vrouw" zeg ik droog. "Doe je niet stiekem?" "Nee? Ben je psychisch in je hoofd" zeg ik. "Een brave mannetje dus" lacht hij. "Mijn vrouw is genoeg voor mij" zeg ik. "Heb je foto?" "Ja, maar die krijg je niet te zien" zeg ik. "Ik eet haar niet op" "Alsnog" "Relax a bro" lacht hij. Ik negeer hem en kijk uit het raam.

Ik wist niet dat hij zo'n man was😳...
Het wordt maar afstand nemen dan!

PP Onbekend
Mijn zoon... hij zit in het vliegtuig. Die ik nu bestuur.....

•••••••••

❤️🌟

Het leven van Nourdinne (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu