Hoofdstuk 29

3.5K 354 111
                                    

Deze hoofdstuk zou gisteren online komen, maar het werd verwijderd! Gelukkig kopieer ik altijd voordat ik het publiceer. Mohiem, In Shaa Allah wordt die dit keer niet verwijderd😳.

PP Nourdinne

"Kan ik je ergens mee helpen?" Vraag ik aan een vrouw die voor de deur staan. "Ik kom voor Bouthaina meneer" zegt ze. "Waarom?" "Van haar ouders moest ik haar ophalen" zegt ze. Oh nee. "Dat kan helaas niet, zeg tegen haar ouders dat ze niet komt" "Maar ze moet wel! Ze gaat binnenkort trouwen en..." "Ze gaat helemaal... niet trouwen" "Maar ze..." ik laat haar niet uitpraten en sluit de deur.

"Wie was dat?" Vraagt Bouthaina. "Niet belangrijk hayati" "Vandaag... mijn ouders verwachten me vandaag" zegt ze gebroken. "Het komt goed, je gaat niet met ze mee. Dat beloof ik" zeg ik en omhels haar. "Ik hou van je Nourdinne" "Ik hou meer van jou" zeg ik en druk een kusje op dr hoofd. Mijn vrouw❤️.

"Mama" horen we Ahmed zeggen. "Ja lieverd?" Zegt Bouthaina tegen hem. "Ik heb honger" "Kom" samen lopen ze naar de keuken. Ik voel dat ze echt bang is. Maar dat is nergens voor nodig, ik bescherm haar tot mijn laatste adem. Er gaat niks met haar gebeuren anders doe ik diegene echt wat aan.

Ik loop naar de deur en pak het briefje die net is gekomen. Ik open het en begin te lezen.

Lieve dochter,
Zo te zien heb je de verkeerde keuze gemaakt. Je weet wat de gevolgen zijn, dus bereid je alvast voor. Wij hadden ook heel anders gewild. Als je nou eens luisterde naar je ouders, kwam er geen chaos. Well, je kiest voor een onbekende man die jou elk moment in de steek kan laten!

Hij gebruikt je voor je geld. Denk je serieus dat hij van je houdt? Lieverd, het leven draait laatste tijden alleen om geld. Hij en zijn zoon zijn arm, hij doet alsof hij om je geeft maar zonder dat je het door hebt, gebruikt hij jou geld. Ik ken dat soort mensen lieverd. Pas maar goed op!!

Ik hou van je!
~ Papa

Hoe durft hij dit te zeggen! "Wat is dat?" Vraagt ze. Ze pakt het van me af en begint te lezen. Ik hou van Bouthaina met heel mijn hart! Of ze nou arm of rijk is, ze blijft mijn vrouw. Het gaat niet om het geld. Het gaat om het liefde die ik van haar krijg. Liefde die ik echt nodig heb in mijn leven. "Hayati, het is helemaal niet waar wat jou vader allemaal zegt! Ik hou van je en...." "Dat weet ik, ik vertrouw je met heel mijn hart" onderbrak ze me.

"Hoe durft hij nog te zeggen dat hij van me houdt" zegt ze zacht en laat een traan vallen. "Niet huilen, jou vader is niet goed in zijn hoofd" "Je gaat me nooit verlaten toch?" "Natuurlijk niet! Je bent mijn alles! waarom zou ik je verlaten. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. Nooit in mijn leven ga ik je verlaten" zeg ik. "Ik vind het fijn om dat te horen" "Het komt echt wel goed bou, maak je geen zorgen ja? Ik regel alles wel" "Dankjewel schat" "Alles voor jou prinsesje van me" ze glimlacht en omhelst me. "Ga maar slapen, neem lekker een dutje" zeg ik. Ze knikt en loopt naar haar kamer.

PP Omar
"Maar ze wilt het niet! Laat haar gewoon!" Riep ik geirriteerd. "Je gaat haar NU meteen ophalen!" Riep mijn vader boos. Ze dwingen me echt om met Bouthaina te trouwen. Ze wilt het niet en dat begrijpen ze niet. Ik begin mijn vader te haten. Hij is zo erg veranderd! Ik wil helemaal niet trouwen met iemand die niet gelukkig is met mij! Ze heeft al een man! Een man waar ze ziels veel van houdt!

"Mama zeg iets" zucht ik. "Ik kan er niets aan doen lieverd" zegt ze zacht. "Ze wilt me niet, ik wil niet trouwen met iemand die mij niet wilt" "Jullie gaan later wel van elkaar houden, geloof mij maar" zegt mijn moeder. "Ze houdt al van iemand! Laat haar toch gelukkig zijn man" "Kom, Bouthaina haar vader en ik gaan wel met je mee" zegt mijn pa. "Hoezo?" "Zodat als die Nourdinne hayeck doet, dat we hem dan tegen houden zodat jij met Bouthaina weg kan" "Wesh ben je lijp?! Dat is gewoon ontvoering!" Riep ik boos. "Je praat normaal tegen mij jij begrepen?!" "Luister gewoon naar je vader lieverd" zegt mijn moeder.

"Maar ik heb al iemand waarmee ik wil trouwen" loog ik. "Oh... wie?" "Ze heet Amal" "Achternaam?" "El hassan" "Hmm... ken ik niet, je trouwd met Bouthaina" zegt hij streng. Je bolle vader😒.

PP Bouthaina
Ik doe de deur open en zie mijn vader daar staan. "Salam dochter" "Ga weg" zeg ik zacht. "Wij ga al weg" zegt hij. "Samen met jou" vervolgt hij snel. "Ze gaat helemaal nergens heen" zegt Nourdinne. Hij gaat beschermd voor me staan. Een onbekende man komt binnen en gaat voor Nourdinne zn neus staan.

Oh nee...

••••••••

❤️🌟

Het leven van Nourdinne (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu