Salaam cuties! Iemand vroeg me of ik een groepsapp wil maken op Snap. En dat vind ik een super idee! Dus als je erin wilt kun je je snap naar me sturen via Privé!
(Geen probleem als je niet wilt)
We praten met elkaar met respect❣️. We gaan het gaande maken!💝
———————————————————————
PP Nourdinne
Zuchtend staar ik voor me uit met mijn handen in mijn haren. Ik werd net gebeld door mijn coach, en hij vertelde me dat we overmorgen naar België vertrekken om daar te voetballen. Het is een hele grote kans voor mij, maar waar kan ik Ahmed laten? Hij kan wel naar Bouthaina, maar ik mag die Omar niet! Ik ben bang dat hij mijn zoon iets aan gaat doen.
''Kom Ahmed, we een rondje lopen'' zeg ik. Met een lolly in zijn mond trekt hij zijn schoenen aan. ''Gaan we naar Bou?'' vraagt hij. ''Ehh nee, morgen weer kom ze langs in sha Allah'' zeg ik. Hij knikt en loopt naar buiten. Ik sluit de deur en loop achter hem aan.
Ik mis mijn Bouthaina nu al."Nourdinne!" Hoor ik iemand roepen. Ik kijk om me heen en zie Samira. Oh nee he. Ik til Ahmed op en loop sneller. "Alsjeblieft wacht!" Roept ze. Ik zucht en blijf staan. "Wat is er nu weer Samira? Welke leugen heb je nu?" "Alsjeblieft Nourdinne, ik weet niet hoevaak ik dit ga vragen maar laten we praten" smeekt ze. Als ik haar nu laat uitpraten, dan laat ze me met rust! "Oke praat" zeg ik.
"A...als eerst wil ik sorry zeggen" begint ze. "Dat is nou te laat, mohiem verder" zeg ik. "Ik... ik wou helemaal niet bij je weg. Mijn vriendinnen zeiden dat ik weg moest bij jou omdat je arm was! Ik hield en hou echt van je. Dus met mijn domme kop, luisterde ik naar hun. Één van mijn vriendinnen regelde dus een rijke man voor me. En ik...ik was blind door al het geld die hij me liet zien. Ik weet echt niet wat mij bezielde maar ik weet dat ik niet bij je weg wilde. Iemand heeft sihr op me gedaan! Geloof me Nourdinne, je weet hoeveel ik van je hield. Ik hou nog steeds veel je" zegt ze. Tranen verlaten haar ogen. Moet ik dit geloven? Waarom zou iemand zo iets verzinnen? Misschien spreekt ze de waarheid.
"En.... waarom liet je het zover komen tot er een rechtszaak kwam? Waarom loog je over dat ik je mishandelde? Waarom Samira? Waarom?!" Riep ik. Langzamer aan begon ik boos te worden. "I..ik wilde mijn zoon voor mezelf aangezien jij me niet meer wilt. Ik wou hem bij me hebben zodat ik aan jou kon denken" snikt ze. Het lijkt alsof ze de waarheid spreekt.
"A..alsjeblieft, alsjeblieft Nourdinne geef me een kans" zegt ze. "Een kans?" "Ja, om samen gelukkig te worden. Je kan Ahmed niet in je eentje opvoeden" zegt ze. "In mijn eentje? Ik heb Bouthaina" "Serieus? Wil je een getrouwde vrouw? Ze is gelukkig met haar man" zegt ze. Gelukkig? "Wat zeg je nu weer" zucht ik. "Ik zag ze in de stad en ze leken echt een gelukkige koppel" zegt ze. Een steek gaat door mijn hart.
Nee... Bouthaina is gelukkig met mij!
Toch?...
"Je liegt" zeg ik. "Waarom zou ik hier over liegen? Nourdinne, open je ogen! Ze is getrouwd en blij met haar man. Als je die 2 ziet lopen dan merk je al meteen dat ze gelukkig zijn" zegt ze. "Ze houdt van me" zeg ik. "Ze heeft gewoon medelijden met je... daarom dat ze zo tegen je doet. Geloof me Nourdinne, ze is gelukkig nu" zegt ze "Ik moet gaan" zeg ik. "Maar..." "Tot later" zeg ik en loop weg.
-
Ik leg Ahmed in bed en meteen pak ik mijn telefoon. Ik bel Bouthaina en na 2x neemt ze op.
Bouthaina- Salam
Ik- Alaikum Salam Bouthaina
Bouthaina- Is er iets? Je klinkt zo...
Ik- Niets aan de hand hoor. Zou je morgen langs willen komen? Ik wil je om een gunst vragen omdat ik overmorgen naar....
Bouthaina- Ik kan morgen niet
Ik- H...hoezo niet?
Bouthaina- Ik ga iets doen met Omar
Ik- Oh...
Bouthaina- Niet verkeerd denken aub.
Ik- Oke, ik uhmm ik spreek je weer.
Ik hang op en zucht luid. Zou Samira gelijk hebben? Is ze echt gelukkig met die Omar? Volgens mij wel.
Ze gaat morgen wat leuks doen met haar man. Net wanneer ik haar nodig hem. Pff waarom altijd ik?! Ik hou zoveel van Bouthaina. En zij ook van mij. Dat zei ze tenminste. Misschien maak ik me druk om niks. Bouthaina houdt van mij en Ahmed.PP Samira
Alles wat ik zei was gewoon waar hoor. Oke.. deels was waar. Het gedeelte van toen ik Bouthaina en haar man zag. Dat was wel waar en ze zagen er gelukkig uit. Tazz Ze is Nourdinne niet waard. Hij verdiend beter!"Zet die muziek is uit!" Riep ik. "Hou je bek is a balhoofd!" Roept Lina terug. Ik krijg echt stress van haar. Oke, het is haar huis maar alsnog! Ik wil gewoon bij Nourdinne terug. Lekker in zijn warme armen😍..
•••••••••
❤️🌟
Jammer man Marokko😭❤️
Die scheidsrechter gaf me jnoen! Marokko had eigenlijk 2 penalty's😔.
In Shaa Allah volgende wk (over 4 jaar) beter😳❤️
Maar goed,
Dikke so naar @riffia1998 ! Veel liefde naar haar en naar jullie allemaal❤️❤️
JE LEEST
Het leven van Nourdinne (VOLTOOID)
RomanceNourdinne Omari. Een jongeman van 24 jaar. Zijn vrouw werd plots rijk en liet Nourdinne alleen met een zoontje van 4 jaar. Hij staat er helemaal alleen voor. Hij woont samen met zijn zoontje in een kleine arme dorp in Frankrijk. "Papa ik wil ook ee...