Hey schatjes,
Ik ben niet meer zo vaak actief op wattpad. Dat komt omdat wp gwn poep is geworden wollah. Overal zie ik dat er boeken worden gekopieerd, haat accounts worden gemaakt enzo. Even serieus man, dit slaat toch nergens op? Die haters doen moeite voor niks want ze krijgen toch alleen maar haat env. Begin een eigen boek, of stop met die bullshit. Boeken kopieren van getalenteerde dames kom je er niet ver mee.••••••••
PP Nourdinne
Het is half 10 in de ochtend. Ik ben net wakker en denk terug aan afgelopen nacht. Oh Allah wat ben ik dom geweest. Ik besef me nu pas dat ik ook op een andere manier kon aanpakken. Pfff wat zal Bouthaina wel niet van me denken? Ik... ik heb gefaald als man. Kon ik maar de tijd terug draaien.
"Goedemorgen schat" hoor ik haar gapend zeggen. "Morgen" zeg ik en sta op. Ik loop naar de badkamer en neem een koude douche. Ik maak me zorgen om Bouthaina. Ik heb haar achter gelaten. Wat zal ze aan het doen zijn nu? Sowieso heeft ze veel gehuild. Ik had haar beloofd om dr nooit te laten huilen. Ik ben zo een grote klootzak. Ik kon gewoon rustig met haar over praten en met een nette manier afhandelen. Ik zucht luid en veeg mijn tranen weg. Ik heb echt gefaald als man.
"Wat wil je eten schat!" Hoor ik haar vanuit de keuken roepen. "Eh niks, ik heb geen trek" zeg ik droog. "Jawel, je moet ontbijten" zegt ze en komt de kamer binnen met een broodje op een bord en drinken. "Hier, eet dit maar" zegt ze en legt het op bed. Een boterham en sinas? Oke. Ik mis Bouthaina haar uitgebreide nu al. "Ik zei dat ik het niet hoef" zeg ik geirriteerd. "Eet gewoon oke" zucht ze en loopt weg. Ik pak het broodje op en kijk wat erin zit. Pinda? Tfoee dat lust ik niet eens. Ik drink de sinas en gooi het broodje weg.
"Kom Ahmed, we gaan buiten spelen" zeg ik en til hem op. "Wacht even ik ga mee" zegt Samira. "Hoeft niet" zeg ik. "Jawel, stel je neemt hem mee en jullie komt niet meer terug" zegt ze en doet haat schoenen aan. Ik zucht en loop alvast naar buiten. Ze bezorgd stress. Dat ik ooit met haar getrouwd ben geweest. Weet je, soms hebben mensen zwaar gelijk. Liefde maakt blind. Ik ben super maar dan ook echt super blij dat ik ben gescheiden met haar. Binnenkort ga ik weg en dan word ik eindelijk gelukkig met mijn vroue Bouthaina.
"Ja, hij is mijn man" zegt ze tegen een andere vrouw. "Oh wat een mooie man! En is dat jou kind?" "Ja klopt, ik ben heel gelukkig met mijn gezin" zegt ze overdreven hard. Ik zucht zachtjes en loop iets verder. "Hey! Niet zomaar weglopen!" Roept ze en komt weer naast me staan. "Jullie gesprek interesseert me niet" zeg ik droog. "Al mijn vriendinnen zijn zo erg jaloers op mij!" Riep ze. "Waarom?" "Omdat ik een lekkere man heb duhh" zegt ze lachend. Ik negeer haar en leg Ahmed op de grond. "Doe je hand om me heen" zegt ze. "Wat? Kifesh" "Doe dat is super goals" lacht ze. "Ehh ik ga met Ahmed spelen" zeg ik.
"Laat dat kind en doe je hand om me heen" zegt ze geirriteerd. "Laat dat kind? Pardon?! Hij is wel MIJN kind ja!" Riep ik boos. "Ja maar hij kan toch alleen spelen?" "Ik ben naar buiten gekomen om met hem te spelen" "Kijk hij speelt nu alleen" zegt ze en wijst naar hem. "Dus?" "Dus laten we ergens gaan eten ofzo en laten we goals doen want je bent mijn man!" Riep ze. "Je wilt hem hier alleen laten? Je bent gestoord raar wijf" zeg ik en loop naar Ahmed toe. Wat heb ik tcoh mezelf aangedaan pfff.
PP Bouthaina
"Het komt wel goed sis, vergeet hem. Je verdiend veel beter" zegt mijn broer Imad. "Ik zou heel graag de reden willen weten waarom hij me heeft verlaten. Hij heeft sowieso een reden" zeg ik zacht. "Misschien heeft hij een iemand anders? Zusje zoals ik al zei, je verdiend beter. In sha Allah vind je een man die jouw hart nooit zal breken" zegt hij. "Ameen" zeg ik en knuffel hem.
Ik ben heel blij dat ik mijn broer heb gevonden. Als hij er nu niet was had ik letterlijk niemand. Nourdinne heeft me echt pijn gedaan. Ik had dit niet van hem verwacht na alles wat ik voor hem heb gedaan. Mannen zijn zo ingewikkeld. Eerst doen ze lief sweet alles, en daarna? Pfff. Ik snap nog steeds niet wat ik fout heb gedaan waardoor hij me heeft verlaten. Samira heeft hem zoveel aangedaan en toch gaat hij terug bij haar.
Misschien ben ik niet goed genoeg voor hem. Ik ben zwak. En niemand wilt een zwakke vrouw als ik. Vooral nu ik gebroken benen heb door het ongeluk, kan ik niks. Gewoon niks. Ik veeg mijn tranen weg en zet Quran op. Het enige wat me op dit moment kan helpen...
•••••••
❤️🌟
Domme nourdinne😳
Oh ja,
lees allemaal het boek van mijn schatjes Soumayaatjeeh !!!! Ze schrijft samen met xonbekendjeex een hele leuke boek❤️
Het boek heet 'Kidnapped but in love' Ik raad jullie aan om het te lezen❤️
Het zijn 2 leuke dames dus volg hun meteen ook💋🌹
JE LEEST
Het leven van Nourdinne (VOLTOOID)
RomanceNourdinne Omari. Een jongeman van 24 jaar. Zijn vrouw werd plots rijk en liet Nourdinne alleen met een zoontje van 4 jaar. Hij staat er helemaal alleen voor. Hij woont samen met zijn zoontje in een kleine arme dorp in Frankrijk. "Papa ik wil ook ee...