"Je bent hartstikke goed Nourdinne! Ga zo door" zegt mijn 'Coach'. Vandaag was mijn eerste training. Ik krijg complimenten van mensen maar ik zelf vind dat ik niet zo goed ben. Maar alhamdulillah, ik mag spelen in een team. Ik doe het voor Bouthaina. Mijn vrouw. Ik bespreek nog dingen met de coach en dan ga ik naar huis.
Ik heb niet normaal veel dorst! Het is ook nog zo warm pfff.Thuis aangekomen zie ik niemand. Bouthaina is Koran les gaan geven in de moskee, en Ahmed is mee met haar denk ik. Ik loop naar de deur als ik de bel hoor. Ik doe open en schrik. "Samira?!" Riep ik boos. "Laten we alsjeblieft uitpraten Nourdinne" huilt ze. "Wat wil je uitpraten? Er valt niks uit te praten" zeg ik droog. "Jawel, er is veel uit te praten. Geef me de kans om alles uit te leggen" zegt ze.
"Ik hou nog van je" fluistert ze. "Meen je die?" "Ja wollah! Alsjeblieft Nourdinne laten we het bespreken" "Waarom liet je me alleen? Waarom heb je me zoveel pijn gedaan? Weetje wel wat ik heb meegemaakt? Samira, ik had alleen jou en Ahmed. Geen ouders, geen familie helemaal niks. En wat deed jij? Mij verlaten terwijl ik alles voor je deed. Maar nu? Ik hoef JOU niet meer. Jij bent vervangen door een prachtige vrouw. Wat ik je nu duidelijk wil maken is, laat me met rust. Wij zijn gescheiden. Ik hou niet meer van jou. En het is ook beter als jij het los laat. Zoek iemand die jou gelukkig maakt" zeg ik.
"M...maar jij maakt mij gelukkig!" Riep ze. "Oh nu wel opeens? Je zei zelf dat je nooit van mij hebt gehouden. Hoe moet ik jou geloven?" "Ik zeg toch, geef me een kans om alles uit te leggen" "Ookal gaf ik je die kans, en wat je ook wilt gaan zeggen, ik hoef jou niet meer" zeg ik. "Serieus nourdinne? Zij geeft jou niet wat je wilt" zegt ze en komt dichterbij. "Wat bedoel je?" "je weet heel goed wat ik bedoel" zegt ze. "Ga weg Samira. Bouthaina geeft me wel wat ik wil. Liefde en acceptatie. Dat geeft ze me" "Dat is niks met vergeleken wat ik jou kan geven" ik kijk haar droog aan. "Begin te gedragen het is ramadan" zeg ik droog.
"Mag ik binnen komen?" Vraagt ze. "Nee, mijn vrouw komt zo dus ik zou het fijn vinden als je nu weg gaat en nooit terug komt oke?" "Maar wil je dit niet?" Zonder dat ik het weet drukt ze haar lippen op de mijne. Geschrokken duw ik haar weg. "WAT IS JOU PROBLEEM?!" Schreeuwde ik boos. "Ik weet dat je het wilt" "WOLLAH SAMIRA HET IS MAAR DAT JE EEN VROUW BENT! HOE VAAK MOET IK NOG ZEGGEN, GA WEG! IK WIL JE NIET!" Schreeuwde ik. "Nour...." ik laat haar niet uitpraten en sluit de deur. "Je gaat boeten!" Hoor ik haar nog roepen. Ik ren snel naar de badkamer en was mijn lippen. Tfoee!!!!!!
-
"Nourie!!" Hoor ik mijn prachtige vrouw roepen. Met een glimlach loop ik naar beneden. "Salaam" "Wa Alaikum salaam" groet ze terug. "Waar is Ahmed?" Vraag ik. "In de tuin, hij kwam een vriend van hem tegen en wilt met hem spelen" ik knik en ga op de bank zitten. "Hoe was jou training?" Vraagt ze. "Het ging goed alhamdulillah" zeg ik. "Wat is er?" "Niks hoezo?" Ze kijkt me met een blik aan die ik niet kan beschrijven.
"Ik weet dat er iets is" zegt ze. "Er niks hoor" "Nourdinne" "Samira was langs gekomen" "Oh" kwam er uit haar mond. "Ze is echt psychisch man" "Wat zei ze dan?" "Onbelangrijke dingen" "Zoals?" "Dat ze nog van me houdt" "Oh" "Ze had me gekust" "Wat?" Zegt ze zacht. "Zoals ik al zei, ze is psychisch. Niet verkeerd denken habiba, ik heb haar meteen weg geduwd" ze zegt niks en knikt. "Bouthaina, niet zo doen. Je weet dat jij de enige voor me bent. Zij is letterlijk psychisch, gewoon letterijk" zeg ik. "Is goed" zegt ze en staat op. "Waar ga je heen?" "Douchen en dan slapen, ik ben moe" "Ben je boos op me?" "Nee, waarom zou ik?" "Sami..." "Nee ik ben niet boos" zegt ze en loopt weg.
Ik zucht en laat me vallen op de bank. Waarom was ik gewoon niet getrouwd met Bouthaina. Sinds dag 1. Dan was dit allemaal niet gebeurt.
PP Samira
Ik hou echt van hem! Ik meen het! Ik heb spijt dat ik weg ben gegaan bij hem. Nu pas heb ik het door dat hij een respectvolle man is. Wollah pfff spijt komt zeker achteraf. Maar ik geef niet op. Ik wil mijn man terug. Hij moet mij gewoon één kans geven, en dan kan ik bewijzen dat ik veranderd ben.Of... ik ga gewoon weer terug? Ja ik ga terug en met hem praten. Of hij het nou wilt of niet. Ik gebruik gewoon mijn trucje? Toen we nog getrouwd waren, gebruikte ik die ook. Verleiding. Ik weet dat mannen snel verleid kunnen worden. Vooral Nourdinne. Ik ken hem goed. Heel goed. Dit gaat goed komen!.
Geloof me maar....
•••••••
❤️🌟
JE LEEST
Het leven van Nourdinne (VOLTOOID)
RomanceNourdinne Omari. Een jongeman van 24 jaar. Zijn vrouw werd plots rijk en liet Nourdinne alleen met een zoontje van 4 jaar. Hij staat er helemaal alleen voor. Hij woont samen met zijn zoontje in een kleine arme dorp in Frankrijk. "Papa ik wil ook ee...