PP Nourdinne
"Verrassing!" Riep ik. Bouthaina en Ahmed draaien zich geschrokken om. Ahmed rent blij naar me toe. "Zomaar onverwachts kom je" hoor ik mijn vrouwtje zeggen. "Heb je me niet gemist ofzo?" "Jawel hoor, maar je had kunnen melden dat je vandaag zou komen" zegt ze. "Ik mocht meteen na wedstrijd weg" zeg ik en knuffel haar. "Ik heb je dood gemist" zeg ik. "Weet ik" zegt ze lachend.
"Ahmed slaapt" "Aha kom hier" zeg ik. Ze knikt en komt naast me zitten. "Mijn hele wedstrijd was verpest" zucht ik. "Waarom?! Hebben jullie verloren? Dat kan gebeuren hoor" zegt ze snel. "Nee schat. Ik... ik heb mijn vader gezien" kwam er moeilijk uit mijn mond. "Jou vader?" "Ja, hij was piloot" zeg ik. "Wat... d..dus hij..." "Hij deed alsof er niks is gebeurt. Hij noemde mij zijn zoon! Ik ben helemaal niks van hem! Niks!" Riep ik boos. "Rustig aan schat, hij is jou vader en..." "Hij is niks van mij" onderbrak ik haar.
"Hij is en blijft jou vader" zegt ze rustig. "Jij weet de situatie tussen hem en mij Bouthaina! Hem kan je geen vader meer noemen" zeg ik. "Ja maar" "niks te maar! Hij mag opdonderen" zeg ik boos. Ze pakt mijn hand en kijkt me onschuldig aan. "Laat hem maar. Je kwam hem tegen en dat kan want dat gebeurt bij iedereen" zegt ze zacht. "Ja maar..." "Vergeet het oké?" Onderbrak ze me. "Dat gaat niet makkelijk" "Ik weet het schat. Maar ik wil je niet verdrietig zien" zegt ze. "Ik ben niet verdrietig alleen geschrokken. Ik had hem niet verwacht na al die jaren" "Verwacht het onverwachte" zegt ze zacht.
"Kijk eens, ik heb dit voor je gekocht" zeg ik en haal het doosje uit mijn tas. "Wat is het?" "Open" ze knikt en doet wat ik zeg. "My god prachtig" zegt ze blij. Het is een armband met haar naam en mijn naam. "Shokran schat! Ik zal 'm nooit af doen" zegt ze. "Top dan weet iedereen dat je bezet bent door de beste man van de wereld" "Ego!!!" Riep ze lachend. "Ik hou van je Bouthaina" "Ik ook van jou"
PP Samira
"Hey" zeg ik tegen de man van Bouthaina genaamd Omar. Hij kijkt me aan. "Wat" zegt hij. Ik ga naast hem zitten en staar voor me uit. "Het leven is echt naar de kloten" zeg ik na een tijdje. "Komt er één achter" zucht hij. "Je ziet er slecht uit. Wil je er over praten?" Vraag ik. "Waarom zou ik het met jou over praten" "Luister, ik weet dat wij slecht begonnen. Ik was echt een bitch en het spijt me. Ik heb erge dingen meegemaakt waardoor ik nu echt mezelf ben. Ik probeer een sterke vrouw te zijn" zeg ik. Het blijft een tijdje stil.
"Het is gewoon... kloten als de liefde van jou leven je niet wilt" zucht hij. "Waarom wilt ze jou niet? Ik bedoel... je lijkt me een goeie man" zeg ik. "Ze houdt van iemand anders" "Oh wat erg... we hebben iets gemeen dus" zeg ik. Hij kijkt me vragend aan. "De liefde van mijn leven houdt ook van iemand anders" zeg ik. "Hoe heet hij?" "Nourdinne" "Hij... die klootzak" zegt hij. "Wat dan?" "Hij heeft het hart van mijn vrouw veroverd" zegt hij boos. "Laat me raden, jou vrouw heet Bouthaina" zeg ik alsof ik het niet wist. "Ja klopt" zegt hij.
"Twijfel je soms niet aan haar?" Vraag ik. "Over wat moet ik twijfelen?" "Ze draagt altijd abaya en khimaar" "Ja dat klopt" "Heb je haar soms wel gevolgd? Ik bedoel... misschien is ze schijnheilig en..." "Nee stop! Zo is Bouthaina niet" zegt hij boos. "Oh het spijt me" zeg ik snel. "Ik moet gaan" zegt hij. "Wacht! Mag ik misschien je nummer?" "Waarom?" "Voor als er wat gebeurt met onze echtgenoten" "Het boeit mij niet wat er met die Nourdinne gebeurt" zegt hij droog. "Maar mij wel" "Dat is jou probleem toch" "Laten we gewoon contact houden net als vrienden" "Uhm... nee sorry" zegt hij. "Waarom niet? Ik heb geen slechte bedoelingen" "Ja maar mijn vrouw zal dat niet leuk vinden" zegt hij. "Maar ze houdt toch niet van jou" zeg ik. Hij blijft een tijdje stil. "Vooruit" zegt hij en geeft me zijn nummer.
Yes!
-
PP Bouthaina
Ik kom thuis en zie Omar op de bank zitten. "Salaam" zeg ik en krijg geen antwoord terug.
Oke dan niet. "Hey" hoor ik dan na een tijdje. "Nourdinne is weer terug" zeg ik en ga op de bank zitten. "Boeit mij niet" zegt hij droog. Ik zucht en sta weer op. "Bouthaina" zegt hij. "Ja?" "Nee niks laat maar" zegt hij. Ik knik en loop door.Ik mag bijna scheiden! Ik kan niet wachten tot ik weer hij Nourdinne intrek. Ik hou zoveel van hem. Hij betekent heel veel voor mij. Hij is gewoon in zo'n korte tijd mijn leven geworden. In sha Allah bereiken wij twee veel in het leven.
PP Omar
Ik krijg een bericht van een onbekende en gelijk dringt het me door dat het Samira is.
+31810344362- Hey met Samira. Kan ik je face to face spreken? Ik heb nieuws over Bouthaina. Kom om 20:20 om het hoekje!
•••••••
❤️🌟
JE LEEST
Het leven van Nourdinne (VOLTOOID)
RomanceNourdinne Omari. Een jongeman van 24 jaar. Zijn vrouw werd plots rijk en liet Nourdinne alleen met een zoontje van 4 jaar. Hij staat er helemaal alleen voor. Hij woont samen met zijn zoontje in een kleine arme dorp in Frankrijk. "Papa ik wil ook ee...