Kapitel 19

1.4K 35 2
                                    

Klockan var typ 20:00, jag och Noel hade bestämt oss för att ta ett dopp i poolen, nog för att det var början av september, men hennes pool var ändå varm. Vi hade frågat My och Ludwig men dom ville hellre kolla film. Jag kände lite i vattnet med tån, jag la den gula handduken jag hade runt om mig på en av solstolarna, jag hade militärgröna bikinitrosor och överdel i samma färg. Jag vände min mot Noel som granskade mig från topp till tå.

Jag höjde på ögonbrynen med ett flin och knuffade till han lite lätt på axeln, han skakade på huvudet och kliade sig lite i nacken, han rodnade lite. Jag skrattade och vände mig om igen, jag drog ur tofsen jag hade i håret och släppte ner den på handduken, i samma sekund kände jag hur någon tog sina armar runt mina ben och min midja och lyfte upp mig, "NOEEEEEEL" med ett högljutt skratt landade vi i polen och ett vattenkrig bröt ut. När vi lugnat ner oss lutade jag mig mot ena långsidan, genom de stora glasdörrarna såg man in i vardagsrummet där My och Ludde kollade på film. Noel simmade upp bredvid mig och lutade sig mot kanten han med, han såg vad jag tittade på och hans ansiktsuttryck tydde på att han ville att jag skulle säga något.

"Jag skulle aldrig kunna göra så mot mig själv" min blick var som fastfrusen, jag sa det kort och känslokallt.

"Varför är du så jävla rädd för kärleken?" Han lät lite frustrerad men ändå inte, han ville inte göra mig obekväm, det vet jag, men jag blev det, kanske var det dags att vara ärlig för en gångs skull.

"Att erkänna det innebär att jag måste trilla, jag måste släppa all kontroll och bara blunda och trilla, sen bara hoppas på att någon står där och tar emot mig. Men det finns ingen garanti, och jag kan inte kräva det av någon heller." Wow, mitt ärligaste svar någonsin, det gjorde ont, att jag visste att hur man än vänder och vrider på det skulle någon bli sårad.

Noels huvud försvann under vattnet men dök strax upp precis framför mig, våra blickar möttes och jag jag blev påmind om att hans felfria ansikte, blå ögon och blonda hår var det finaste som fanns.

"Trilla för min skull, jag lovar att jag fångar dig" hans ögon släppte inte mina och jag kände hur nervvraks-Emelie stressat började flacka med blicken. Något skrek i mig, något stod på insidan av mig och slogs för sin överlevnad, slogs för att jag inte skulle låta känslorna ta över.

Men tillslut gick det inte att hålla emot längre, jag visste hur det här skulle sluta, men jag kunde inte låta bli. Han kunde jag bli sårad av, det var lugnt. Jag la mina händer på vardera sida om hans ansikte och raderade utrymmet mellan våra läppar. Han besvarade kyssen direkt och mina armar vandrade bak bot hans nacke och mina händer upp i hans hår. Det som som hade varit lite pirr i magen hade just nu exploderat något enormt, jag kände hur varenda nerv i hela min kropp blev tusen gånger känsligare, han drog mig närmare och jag lät mina ben omfamna hans midja. Med ett leende drog vi ifrån kyssen och gick upp ur vattnet.
—-
Jag klev in i duschen och lät vattnet rinna längs med mitt ansikte och ner för min kropp, min hand greppade tag om flaskan med schampo vars innehåll jag pressade ut. När vattnet sköljt bort allt lödder drog jag sakta med tummen över mina läppar där gan nyss hade varit, jag ville ha honom här, nu. Jag gick ut ifrån duschen och öppnade det lilla fönstret i badrummet så att den tjocka vattenångan kunde leta sig ut i sensommarnatten. Jag öppnade toalettdörren och tassade försiktigt tillbaka till sovrummet där jag drog på mig ett par trosor, svarta mjukisar och Noels tjocktröja.

När jag kom ut i köket stod han med ett vattenglas i sin högerhand, han drack snabbt upp vattnet och ställde ner glaset på diskbänken lagom till att jag nått fram till honom. Han slängde iväg ett leende samtidigt som min hand drogs över hans bara bröstkorg och mage. Snart hade våra läppar kolliderat igen och hans händer greppade tag om baksidan på mina lår och lyfte upp mig på diskbänken. Hans kyssar ramlade ner längs min hals för att sen återgå till mina läppar, frustrerat drog jag mina händer över hans rygg innan jag drog ifrån kyssen lite grann för att se en tår rulla ner längs hans perfekta kind., varför grät han? Mitt hjärta gick i tusen delar när jag såg hans blanka ögon, det var verkligen hemskt att se.

Han skakade lätt på huvudet när han såg min oroliga blick och när min tumme torkade bort den lilla salta vattendroppen ifrån hans ansikte särade han på läpparna för att säga något.

"Förlåt, det är lugnt" hans röst var som vanligt men inte han, jag gav honom en ledsen blick innan jag påbörjade nästa mening.

"vad är det som har hänt?" Min oroliga klang förvånar nästan mig själv men det var verkligen hemskt att se honom ledsen men inte kunna göra något. När han inte svarade på min fråga fick jag panik, han höll i min a händer och lekte med mina fingrar.

"Har jag- är det-" det är det ända jag får fram, fan vad nervös jag skulle bli helt plötsligt. Noel skakade snabbt på huvudet samtidigt som hans hand ströks över min kind.

"Nej, du har inte gjort något! Att spendera tid med dig och att åka hit är ett av de få bra valen jag har gjort den senaste tiden" vad menade han med det? Vad var det som hade hänt? Var han i knipa? Han lutade sig närmare mig, så nära så jag kunde känna hans andetag. Hela min kropp blev varm av hans närhet, hans beröring, han.

"Låt mig få bara få tänka på annat för en kväll?" Det kom ut lite som en fråga, inte för att jag hunnit svara innan våra läppar var ihoppressade igen. Jag borde kanske stoppat honom och bett han att prata om det, men när hans händer letade sig in under min tröja var det lite svårt att hålla tillbaka.

Han lyfte stadigt upp mig och jag höll mina ben om hans höfter när vi gick in i sovrummet, han la mig försiktigt ner på sängen och han hamnade över mig. Hans blonda lockar ramlade ner framför hans ansikte och med ett flin la han en hand precis vid min byxkant, hela min kropp fylldes av värme när han drog av mig byxorna för att sedan lämna ett ex antal kyssar längs mitt lår och upp mot trosorna. Han var den enda som fick röra mig, den enda jag ville ha nära mig, han log mot mig innan jag på något sätt lyckats ta mig upp och satt mig gränsle över honom. Blöta kyssar vandrade från hans hals ner mot hans bröstkorg och mage, i ett leende vände jag upp blicken mot Noel som log minst lika brett tillbaka, hans händer greppade tag om min rumpa och när våra blickar möttes brast vi ut i varsitt skratt.

"Kan du inte ta av dig den här?" Hans händer hade återigen hamnat innanför min tröja och det vandrade för tillfället upp längs mina revben med destination mina bröst. Jag skrattade till och flinade lite hemlighetsfullt åt honom.

"Bara om du drar av dig dom här" flinade jag och mitt pek och långfinger vandrade fram och tillbaka vid hans byxkant.

Han skrattade till och knuffade mig lätt åt sidan så han återigen var över mig, när han lutade sig fram för en kyss var jag inte långsam med att besvara den. Medans mina händer dansade i hans nacke började han dra av mig min tröja.

"Du är så jävla vacker" hörde jag helt rätt? Sa han precis det där? Han kallade mig vacker, och med de leendet som tog upp hans läppar och de glittrande ögonen var det svårt att tro att han inte talade sanning.

"Du är inte jätte ful du heller" jag skrattade till lite innan jag hjälpte honom att krångla av sina byxor, för första gången i mitt liv ville jag ha någon på riktigt, hela min kropp bara skrek efter honom, han och ingen annan.

                                     _____________________________

Heeeeeeeeeej, har haft lite idétorka, igen, och därför har detta kapitel dröjt lite, nej det är inte jättebra, jag vet, men skit samma för den här gången. Jag skriver ju inte så ofta under kapitlen och så men det är mest för att jag vill vänta tills boken är klar och säga allt jag vill säga då!:))

Tycker Btw att ni kan ta och kolla in min kompis bok! "Hand i hand" av: enplatssomhettehovah, den e jävligt bra så tycker ni kan kolla in den! Ly<333

//fliiiken

TRASIGA SKOR - Noel flikeWhere stories live. Discover now