23. Bölüm Ölüm Yıl Dönümü

2.3K 132 465
                                    

Bölüm Şarkısı : Buray Gitmem Gerek

Keyifli Okumalar :)

Düzenlendi

***

"Bunu iç hiçbir şeyciğin kalmaz."

Genç kız babaannesinin yaptığı adını dahi bilmediği içeceği alıp istemeyerek dudaklarını götürdü. Bir yudum almıştı ki yüzünü buruşturdu.

"Tadı iğrenç."

"İyileşmek istiyorsan bunu içeceksin küçük hanım."

"Ama tadı çok kötü."

Küçük bir çocuk gibi mızmızlandı Buse. Sabah mide bulantısı ile uyanmıştı ve hâlâ da bulanıyordu midesi. Hayır, anlamıyordu bu sıcakta midesini nasıl üşütmeyi nasıl başarmıştı? Hadi bunu becermişti tamam ama ne diye babaannesine demişti ki midem bulanıyor, diye? Bunu duyan Hatice Hanım hiç durur muydu, tabii ki hayır. Hemen koca karı ilaçları dedikleri gibi bir karışım yapmıştı ve şimdi o karışımı zorla içermeye çalışıyordu.

"Ban bak Buse ya bunu içersin ya da ben zorla içiririm."

Genç kız el mahkum karşımdan bir yudum daha aldı. Her yudumda daha çok midesi bulanıyordu. Zor da olsa içeceği bitirdiğinde "içtim," dedi.

"Şimdi iyileşirsin," diyerek ayağa kalktı yaşlı kadın. "Biraz dinlen hiç bir şeyin kalmaz."

Babaannesinin odadan çıkmasının ardından oflayarak başını yastığa koydu Buse. Hasta olmaktan nefret ediyordu. Gözlerini kapatıp uymayı denedi fakat başarılı olamadı. Midesi bulanırken ne yaparsa yapsın uyuyamıyordu. Telefonu çalınca Seda'nın aradığını gördü. Telefonu açıp kulağına koydu.

"Efendim Seda."

"Nasılsın güvercinim?"

"Kötüyüm, midem çok fena bulanıyor."

"Miden mi bulanıyor?"

Seda'nın bu kadar şaşırmasına bir anlam veremedi Buse.

"Evet de sen niye bu kadar şaşırdın?"

"Başın dönüyor mü? "

"Sabah sabah ne saçmalıyorsun Seda?"

"Buse miden bulanıyormuş, hani belki... Teyze oluyorumdur."

"Ne!"

Buse yatakta aniden doğrulduğunda gözleri pörtledi. Doğru mu duymuştu arkadaşının dediklerini?

"Hani şimdi siz Ege'yle sevgilisiniz ya..."

"Seda!"

"Ya ne bileyim ben genelde mide bulanıyorsa hamiledir ya kadın."

"Kapat Seda kapat. Saçmalıklarına son verince konuşuruz," diyerek telefonu kapattığında başucunda duran komodinin üzerine koydu Buse. Ne fesat düşünen arkadaşı vardı. Bir mide bulantısıyla hamile olabileceğini ima etmişti. İç geçirip yatağa geri uzandığında karnına yastığı bastırdı. Birkaç dakika sonra telefonu yeniden çalınca bu sefer Ege'nin aradığını gördü. Dudaklarına sıcak bir gülümseme yerleştiğinde heyecanla telefonu açtı.

"Efendim sevgilim?"

"Buse bugün işin var mı?"

"Yok," dedi genç kız fakat Ege'nin neden bu kadar soğuk ve ciddi konuştuğunu anlayamadı. Hâlini hatırını bile sormamıştı Ege.

"Güzel o zaman hazırlan birazdan seni almaya geliyorum."

Başka hiçbir şey demeden telefonu kapattı Ege. Buse  ise ne olduğunu anlayamadı. Ne olmuştu şimdi bu adama? Biraz kırıldığını hissetse de Ege'nin kendine bir açıklama yapacağını düşünerek içini rahatlatmaya çalıştı.

Sevdam Ege'de  ( Mazinin Gölgesi-1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin