13. Bölüm Mazide Kalan Anılar

3.1K 184 570
                                    

Medya : Afra

Keyifli Okumalar :)

***
Düzenlendi

***

Buse, Afra'yı görünce ne diyeceğini bilemedi. Onun burda ne işi vardı? Özgür yapmıştı yine yapacağını. Hayır dost muydu düşman mıydı Özgür, Niye böyle bir şey yapmıştı ki?

"Senin burada ne işin var?"

"Ben de gelmeye meraklı değildim zaten merak etme. Fakat bu senin biricik kankin eğer gelmezsem babamı arayıp İzmir'de olduğumu söylemekle tehdit etti beni."

Genç kız gözlerini Afra'dan çektiğinde arkadaşına dikti. Şu an Özgür'e o kadar öfkeliydi ki... "Bunu niye yaptın Özgür, neden?"

"Buse bir sakin olsan."

"Sakin makin olamam. Bu aptal kızıl kafayı bir dakika bile görmeye tahammülüm yok." Konuşurken işaret parmağıyla Afra'yı gösteriyordu Buse fakat Afra, ona, kendini ezdirecek değildi.

"Geri bas Lafını bilde konuş benim sabrımı taşırma," diyerek Buse'nin üzerine yürüdü genç kız. Koyu kahve gözleri ateş saçıyordu adeta ve bu öfkeyle Buse'yi yakmaya pek bir hevesliydi.

"Taşarsa ne olur?" diyerek Afra'ya doğru bir adım attı Buse. Ondan korkacak değildi elbette. O deliyse kendi daha deliydi.

Özgür ise öylece durmayıp iki öfkeli kızın arasına girdi. Bir elini Afran'ın diğer elini Buse'nin karnına dayadı. Şu an burada saç baş girişmelerini istemezdi ne de olsa. Gözlerini bir onda bir bunda gezdirirken "hey şşşt sakin," dedi.

Afra ve Buse birbirlerine delici gözlerle bakarken Özgür'ün sözleri kulaklarını doldurdu.

"Bu akşam hep birlikte güzel bir yemek yiyeceğiz ve ikiniz de sakin olacaksınız."

Buse ve Afra aynı anda bağırırken tek bir kelime döküldü dillerinden.

"Asla!"

Özgür, Afra'yı, Buse'yle barıştırmak için getirmişti. Ne kadar zor olduğunu biliyordu fakat bir kez denemekten ne zarar gelirdi? En fazla bu gece karakolda veya hastanede bitebilirdi ki bu başlarına daha önce de gelmişti. Alışmıştı artık yani bir sorun olmazdı.

"Ne demek asla? Bu akşam birlikte  yemek yiyeceğiz," dedi Özgür. Ardından bir adım atıp sandalyeyi çekti ve genç kızın gözlerinin içine baktı. "Afra lütfen."

Afra'nın bakışları sandalye ile Özgür arasında gidip geliyordu ki Seda devreye girdi.

"Uzattınız ama alt tarafı yemek yiyeceğiz hadi Afra otur şuraya," diyerek onu zorla sandalyeye oturttu genç kız. Madem Özgür böyle bir şey yapmıştı kendilerine de düşen ona destek olmaktı.

"Size afiyet olsun ben gidiyorum." Buse bir kaç adım atmıştı ki Ege genç kızı kolundan çekerek kendine dönmesini sağladı.

"Hiçbir yere gitmiyorsun bu akşam benim yanımdasın." Buse Ege'ye hayır diyemedi ve öylece kalakaldı.

Genç adam, neler olduğunu bilmiyordu fakat bu gece Buse'yle beraber yemek yemek istiyordu. Onun yanında olmasını istiyordu. Buse'nin oturması için sandalye çekti. Sandalyeye oturduğunda derin bir nefes aldı genç kız. Ege yanına oturduğunda diğerleri de oturdu ve böylece gergin bir akşam başlamış oldu.

***
Dakikalar dakikaları kovalarken  masada ölüm sesizliği hakimdi. Kimse tek kelime etmiyordu. Sanki biri bir şey söylese bomba patlayacakmış gibiydi. Afra bütün öfkesini tabağındaki yemeklerden çıkarıyordu. Çatalın sert bir şekilde batırıyordu önünde duran etlere.

Sevdam Ege'de  ( Mazinin Gölgesi-1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin