25. Bölüm Bir Acı Gerçek

2.4K 128 666
                                    

Merhabalar herkese :)

Bol bol Elçin'li bir bölüm oldu. Ege'ye çok kızmayın bölüm sonunu bekleyin nihayet en çok yazmak istediğim gerçeği yazdım tepkilerinizi çok merak ediyorum :)

Lafı daha fazla uzatmadan sizi bölümle başbaşa bırakıyorum.

Bölüm Şarkısı : Gripin Aşk Nerden Nereye

Keyifli Okumalar :)

" Bir zamanlar senin çirkinliklerin bile güzeldi şimdi güzelliklerin bile çirkin " Özdemir Asaf

***
Düzenlendi

****

Ege, Buse'nin ardından hızlı hızlı adımlarken niye böyle bir şey yaptığını bilmiyordu. Yalnızca onu durdurmayı istiyordu ki bahçeye çıktığında ambulansla gelen hastayla Elçin'in çığlık çığlığa ağladığını gördü. Ne olduğunu merak ederek genç kadının yanına yaklaştığında "Elçin," diyerek elini omuzuna dayadığında Elçin bir dakika bile tereddüt etmeden Ege'nin boynuna atıldı.

"O benim abim.... Abim vurulmuş."

Şu an genç kadının, Ege'ye tutunmaya ihtiyacı vardı. Hiçbir şeyi umursamadan ona sımsıkı sarılırken hıçkıra hıçkıra ağlıyor, sevdiği adama sığınıyordu Elçin. Tıpkı eskiden olduğu gibi.

"Şşşt"

Genç adam, kendine sarılan kadını sakinleştirmeye çalışırken kollarıyla sarınca Buse'nin kızarmış gözleriyle karşılaştı. Yeşil gözleri büyük bir öfkeyle gözlerinin içine bakmasına aldırmadı. Elçin'in tutunacak birine ihtiyacı vardı ve şimdi onu geri itemezdi.

"Eğer ona bir şey olursa buna dayanamam.... Dayanamam! Onu da kaybedemem!"

Hıçkırıkları boğazını keserken kalbi alev alev yanıyordu Elçin'in. Abisi her şeyiydi, bir o vardı yanında ve onu da kaybetmeye yüreği gerçekten dayanmazdı. Nasıl yaşardı ki abisine bir şey olursa?

Buse gördükleri karşısında yüreğinin kanadığını hissetti. Ege nasıl bir başkasına sarılabilirdi? Nasıl? Nefes alamıyor, boğazı düğüm düğüm oluyordu. Hayır, sakin falan değildi, olamazdı. Sevdiği adam gözlerinin önünde başka bir kadına sarılırken kesinlikle sakin olamaz, hiçbir şeyi alttan alamazdı. Fakat bir yanı da dön arkanı çek git diyordu ve bu hesap sormak isteyen yanını bastırıyordu. Hangisini yapmalıydı? Gitmeli miydi yoksa gidip hesap mı sormalıydı?

Kafasını toplayarak onlara doğru bir kaç adım attı genç kız. Kendi böyle paramparçayken gidip Ege başkasına sarılamazdı. Gidip hesap soracaktı Ne olursa olsun umurunda değildi, dayanamıyordu çünkü artık.

Elçin yanlarına gelen kızı hissettiğinde hiç ayrılmak istemediği kollardan zorlukla ayrıldığında derin bir nefes alıp kızarmış gözlerini Ege'nin gözlerine dikti.

"Ben.... ben çok... çok özür dilerim bir anda tutamadım kendimi. Abimi öyle görünce birden şey oldu pardon."

"Sorun değil. Sen sakin ol yeter. Merak etme abine bir şey olmayacak."

Sevdam Ege'de  ( Mazinin Gölgesi-1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin