38. Bölüm Kirlenen Melek

2.4K 114 276
                                    

Merhabalar ben geldim :)

Özlemişim bölüm atmayı :)

Bol bol yorum yapın olur mu güzel yorumlarınızı okumayı çok özledim çünkü

Bölüm Şarkısı : Redd Artık Melek Değilim

Keyifli okumalar efenim :)

***

Düzenlendi

***

Gecenin karanlığında ormanlık bir alanda elindeki silahı, filmlerdeki mafya misali sıkı sıkı tutuyor, karşısındaki adamın canını şuracıkta alabilirmiş gibi duruyordu Kaya. Oysa ki tek isteği genç kızı sağ salim buradan kurtarmaktı. Fakat elinde duran çok güvendiği silahı kullanamayacağını da biliyordu. Afra'ya zarar gelmesinden korkuyordu çünkü. Yapacağı tek bir yanlış hamle tehlikeye atardı Afra'yı.

Madem Afra'yı kardeşi sanmışlardı bunu bozmayacaktı genç adam. Buse'yi korumak için buna mecburdu. Fakat elbette ki, Buse için Afra'yı harcayacak değildi. Yalnızca Buse'yi saklayacaktı. Tabii Afra'yı da buradan kurtaracak sonra da herkesin güvenliğini bir şekilde sağlayacaktı. Bir daha da babası yüzünden masumların canının yanmasına izin vermeyecekti. Kimin ne derdi varsa gelip kendi ile hesaplaşsındı. Masuma dokunmasındı.

"Canını bağışlamamı istiyorsan kardeşimi bırak!"

Asla bunu yapmazdı Cenk, ne Afra'yı bırakırdı ne de bu adamın kendine bir şey yapmasına izin verirdi. Bir şekilde genç kızla buradan kaçıp kurtulmak zorundaydı. Zafer'e olan sadakati bunu gerektiriyordu çünkü.

"Eğer kardeşini istiyorsan dediklerimizi yapacaksın Kaya Gürpınar! Aksi hâlde," diyerek Kaya'ya doğru tuttuğu silahı Afra'nın başına dayadı ve korkusuz gözlerle baktı karşısındaki adamın gözlerine. "Kardeşinin ölümünü izlersin!"

Kaya içinden küfürler ederken genç kızın dudaklarından iniltiler dökülüyordu. Cenk ise nefes nefese kalmıştı. Her Ne kadar Afra'nın başına silah dayamış olsa da onu zapt etmek gittikçe zorlaşıyordu. Hızlı hızlı nefes alıp verirken etrafa göz gezdirdi genç adam ve ani bir kararla ne yapacağına karar verdi. Afra'yı bırakmadan koşmaya başladı. Kaya da durmadı, Cenk'in peşinden koştu.

Afra, Cenk'in kollarından çıkmaya çalışsa da başarılı olamıyordu. Kaya adımlarını daha da hızlandırıp aradaki iki üç adımlık mesafeyi kapatarak onu yakaladı ve Afra'nın serbest kalmasını sağladı. Ardından yumruklarını Cenk'in yüzüne geçirdi. Tabi Cenk'te karşılıksız kalmadı.

Genç kız boşta kaldığında nefes nefeseydi. Tek yapabildiği olanları izlemekti. Ancak birinin elini tutmasıyla çığlık atmıştı ki, gördüğü kişiyle "Özgür," dedi.

"Buradan."

Genç Kızı kolundan çekerek koştu Özgür. Afra'nın şok olduğunu biliyordu ancak şimdi ona açıklama yapacak vakit yoktu. Onlar hızla koşarken silah sesleri ve bağrışlar gittikçe onlara daha çok yaklaşıyordu.

"Özgür... dur... dur!"

Afra, Özgür'ü durdurmayı başardığında "Kaya," dedi nefes nefese kalmış bir hâlde iken. "O.... o... Onu burada bırakamayız."

"Kaya başının çaresine bakabilir ayrıca tek değil her şeyi planladı merak etme. Bizim buradan bir an önce gitmemiz gerekiyor."

Ayak sesleri yaklaşırken genç kızın kararsızlığını gördü Özgür ancak buna aldırmadı."Hadi," diyerek Afra'yı çekti. Bir kez daha koşmaya başladıklarında arkalarından gelen kişiler kendilerini görebiliyorlardı. Ateş saçarlarken Afra ve Özgür durmadan koştular.

Sevdam Ege'de  ( Mazinin Gölgesi-1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin