29. Bölüm Öykü'nün Planı

2.2K 125 671
                                    

Merhabalar :)

Medya : Ege'nin Buse'ye hediyesi

Bölüm Şarkısı : Her Şey Seninle Güzel

Keyifli Okumalar :)

***

DÜZENLENDİ

***

Bir hafta sonra...

"Abi lütfen bitir artık şu işi lütfen."

Kaya derin bir nefes alarak karşısında eli kolu bağlı duran adama baktı. Nihayet Şahin denen pisliği yakalamayı başarmıştı ve şimdi de onun elini kolunu bağlamış videoların nerede olduğunu öğrenmeye çalışıyordu. Öğrenecekti de, o adamın elinden o videoları alacaktı.

"Merak etme bu gece bu iş bitecek."

"Sana güveniyorum abi."

Telefonu kapatıp cebine koyduğunda Şahin'e doğru yürüdü Kaya. İki elini sandalyenin kenarına koyarak karşısındaki adamın gözlerinin içine baktı. Saf öfke kendini öyle bir sarmıştı ki, volkan misali her an patlamaya hazırdı.

"Videolar nerede Şahin?"

Tane tane her kelimenin üstüne basa basa konuştu genç adam. Ses tonu kısık olduğu kadar ürkütücüydü.

"Hepsini yok ettim."

Şahin rahat bir şekilde konuştuğunda Kaya gözlerini kapatıp açtı kendine ne kadar hâkim olabilirdi bilmiyordu. Fakat gecenin sonunda bu adamın azraili olma ihtimali baya yüksekti.

"Videolar nerede Şahin?"

Bir kez daha sorusunu yinelediğinde sabrının sonuna geldiğini hissediyordu genç adam.

Şahin "hepsini sildim," der demez Kaya aniden onun boğazına yapıştı. Eliyle sertçe boğazını sıkarken onu öldürmemek için zor duruyordu. Kardeşine yaktıkları aklına geldikçe öfkesi daha da artıyordu.

"Şuracıkta canını alabilirim senin. Şuracıkta öldürebilirim seni. Sonra da arkama bile bakmadan çeker giderim. Kurtlara kuşlara yem ederim. Beni zorlama Şahin. Beni zorlama. videolar nerede söyle."

"Asla ama asla bulamayacağın bir yerde."

Buraya kadardı Kaya'nın sabrı. Elini boğazından çekip arkasını döndü. Ardından tekrar hızla ona doğru dönerek yüzüne sert bir şekilde yumruk attı. Şahin'in başı aldığı darbeyle diğer tarafa doğru döndü. Ağzından akan kanı yere tükürdüğünde bakışlarımı karşısında duran genç adama odakladı.

"Abilik pek bir yakıştı sana. Ah... ah kardeşin çok şanslı. Fakat diğer kardeşin için aynı şeyi söylemeyeceğim."

Zayıf noktasından vurmaya çalışıyordu Şahin kendini. Fakat Kaya buna kanmayacak kadar akıllı bir adamdı. Şu an tek amacı videoları almaktı.

"Kes sesini."

Kaya'nın kısık sesine karşın daha da onun üstüne gitmeye karar verdi Şahin.

"Annen bilse oğlunun yaşadığını kim bilir nasıl sevinir."

"Kes sesini!"

"Ya da şöyle söyleyim acaba annen, babanın seni ondan çaldığını bilse kim bilir nasıl üzülür?"

"Sana sesini kes dedim!" diyerek tekrar Şahin'in boğazına yapıştı Kaya.
Şahin ise hiç etkilenmedi Kayanın bu davranışlarından. Bulunduğu duruma inat sakinlikle konuşmaya devam etti.

Sevdam Ege'de  ( Mazinin Gölgesi-1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin