Fëanor tamamen iyileştiğinde Himlad'ın son durumu ile ilgili konseyini topladı ve bilgi aldı. Finarfin oğulları Fëanor'un bilinçsiz yattığı süre boyunca Himlad ile ilgilenmişler ve herhangi bir aksaklık olmadan tüm işleri halletmişlerdi. Fëanor herhangi bir bozukluk olmadığı için memnun oldu. Kral, Ñoldor'un içindeki büyü gücü olan tüm elfleri topladı ve onların da Ñoldor'u savunmaya yardım etmesini telkin verdi. Artık onlar da eğitilecek ve bir asker olarak görev yapacaktı. Fëanor bu konuda Seraphinia'ya güveniyordu ve ona danışıyordu. Şimdilik Ñoldor'un başında bir sıkıntı yoktu ama her türlü önlem alınıyor iş sıkı tutuluyordu. Bir yandan da büyük bir kutlama için hazırlıklar yapıyordu, Silmaril ve Sandor 1 yaşına girecekti. Fëanor, torunları için büyük bir festival istemişti, bu yüzden incelikli bir çalışmak vardı. Diğer torunu Celebrimbor ile aralarındaki durum tamamen düzelmişti. Celebrimbor amcaları ile de arasını düzeltmişti ve böylece babası da onu affetti. Bir öğleden sonra Fëanor oğulları büyük bahçede yayılmış keyif çatıyorlardı. Celebrimbor koşarak geldi ve "Dedem, Finwë dedem ile kılıç talimi yapıyor!"dedi. Fëanor oğulları ellerindekileri hemen bırakıp arka bahçeye koştular, onlar için ikisini izlemek büyük bir zevkti. Fëanor ve Finwë üstleri çıplak bir şekilde kılıçlarını çatıyorlardı. Miriel ve Nerdanel de kenarda oturmuş onları izliyorlardı, Fëanor'un tacı Nerdanel'in elindeydi. Oğulları koşup gelince Fëanor gülümsedi. Babalarının ve dedelerinin hareketleri birbirlerine çok benziyordu. Finwë, Fëanor'un kılıç yeteneği konusunda kendi ile övünüyordu, Nerdanel'e seslenip, "Görüyor musun İstarnië, eşin bütün bu hareketleri benden öğrendi." Fëanor gülüp, "Hmmm... benim kendi kattıklarımı da unutma ada, sen beni tek kılıç olarak eğittin, ben ise sonradan çift kılıca geçtim." Finwë gülümseyerek, "Şuraya bak, babasına karşı bile övünüyor" dedi. "Miriel, sence kulağını çekmek için çok mu geç kaldık?" diye eşine takıldı. Miriel, "Bence çok geç kaldın Finwe" dedi. Maedhros ise "Eğer babamın kulaklarını çekmek istiyorsan dedeciğim bizim için hiç sorun olmaz, hatta biz o manzarayı görmeyi çok isteriz" dedi gülerek. Fëanor'un cevabı ise gecikmedi, "Ooo, ilk doğanıma bak! Bence ben de sizi dizime yatırıp dövmek konusunda geç kalmadım Nelyo" dedi. Maedhros, "Amil buradayken bizi dizine yatıracağını sanmıyorum ada" dedi. Fëanor eşine baktı, "Doğrudur" dedi, "Ne zaman size kızsam Nerdanel gözümün önünden kaçırıyordu sizi" dedi. Bir yandan birbirlerine takılıyorlar, bir yandan da kılıç talimine devam ediyorlardı. Uzun bir süre talimi bitirdiler ve eşlerinin yanına geldiler, ikisi de terlemişti. Fëanor şarap istedi ve gelip Nerdanel'e yaslandı, Nerdanel de tacını saçlarına yerleştirdi. Şaraplar gelince ikisi de içip biraz dinlendiler, sonra Fëanor Nerdanel'e göz kırptı ve ikisi de kalkıp Finwëve Miriel'e selam verip odalarına yöneldiler. Tüm bunlar olurken, hiçbiri tepelerinde onları gözleyen varlığı fark etmediler, fark etmelerinin bir yolu da yoktu zaten. Sauron, Himlad'a tayflarından birinin ruhunu göndermişti ama henüz kendi Öfke Savaşı'nın etkilerini üzerinden atamadığı için tayfı istediği gibi kullanamıyordu. Sadece bir süre Ñoldor'u gözlemleyebiliyordu, bu da ilerideki karanlık planının ilk aşamasıydı. Fëanor'u yanında istiyor ve ona gücünü arttıracak silahlar dövdürmek istiyordu, en çok arzuladığı şey tamamen kendisine ait bir güç nesnesiydi, bu konuda Ñoldor'un demircilikteki yeteneğini kullanmak istiyordu. Efendisi Morgoth'un bile hayranlık duyduğu silmarilleri yakından görebilmişti, bu da ilgisini Fëanor'un yeteneğine yöneltmişti. Sauron çarpıtmayı da seviyordu, eğer Fëanor gibi bir elfi çarpıtıp kendi müttefiki haline getirirse bundan büyük bir zevk alacaktı. Yolladığı tayfin ona getirdiği gözlemlere dayanarak Fëanor'u avucuna almasının imkansıza yakın olduğunu fark etti, bu da Sauron'u bir sonraki hedefine yöneltti. O da Celebrimbor'du. Dedesinin duruşuna ve yeteneğini sahipti ama yine de Fëanor'dan daha kolay bir hedefti. Bu yüzden Celebrimbor üzerinden yoğunlaştı, onu ele geçirip iradesini kırmak ve tüm yeteneğinin sahibi olmak istiyordu. Kralın torununa sahip olmak ise bir düşman olarak Ñoldor'a büyük bir darbe vururdu. Ama Celebrimbor'u esir etmek için Ñoldor'a açık bir biçimde savaş ilan edemezdi. Sauron büyük bir stratejist idi ve adımlarını çok iyi planlıyordu. Sinsi bir plan yaptı. Ñoldor'da kimsenin, Fëanor'un bile, bu planı görüp engellemesi mümkün değildi. Planını devreye sokmak için biraz daha zamana ihtiyacı vardı, eski gücüne kavuşması için beklemeye karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ñoldor'un Dönüşü
FantasíaÑoldor'un Arda'nın İkinci Çağ'ında, Mandos'un salonlarından ayrılması ile başlayan hikayesi. Bu hayran kurgusunda/ fanfiction bir kaç tane eklenilen karakter ve yer ismi hariç tüm karakterler ve yer isimleri Tolkien'e aittir. Hiçbir şekilde çoğaltm...