Merhaba:) Biraz geç kaldım sanırım ama yeni bölümle geldim. Benim için özel bir bölüm oldu bu bölüm umarım siz de beğenirsiniz.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar...
Bölüm 13
Birkaç gündür Çağan'da bir şeyler vardı. Sürekli telefonla konuşuyor, oradan oraya koşuyor ben sorunca da beni geçiştiriyordu. Son yaptığımız kavgadan sonra aramız düzelse de tüm bu olanlar bana tam tersini düşündürmeye başlıyordu. Sanki aramızdaki o bağ, o kavgayla birlikte zedelenmiş ve kopmaya başlamış gibi hissediyordum. Aklıma üşüşen her düşünce kalbimi bir parça daha üzüyor ve göğsüme yerleşen ağırlık her geçen gün daha da artıyordu.
Elimdeki kalemi dalgınca çevirirken kapım çalındı ve ardından yavaşça açıldı. Bakışlarımı kapıya çevirdiğimde Kayra'nın gülümseyen yüzünü gördüm ve ben de gülümsedim. Kayra içeriye girip masanın önündeki koltuğa oturduğunda ben de yerimden kalktım ve onun karşısındaki koltuğa oturdum.
''Benimle bir kahve içecek zamanın vardır diye düşündüm.'' Dedi Kayra gülümseyerek ve arkasına yaslandı. Ben de ona gülümsedim.
''Her zaman.'' Dedim ve ikimize de kahve söyledim. Kısa bir süre sonra kahvelerimiz geldiğinde bir süre için konuşmadık. Kayra, kısa bir an yüzüme dikkatle baktı ve elindeki fincanı masaya bıraktı.
''Seni üzen bir şey mi var Bahar?'' diye sordu merakla. ''Sanki biraz dalgın gibisin.'' Ben de elimdeki fincanı bıraktım ve hafifçe öne doğru eğildim.
''Aslında bir şeyler var gibi...''
''Ailenle mi ilgili? Yine seni üzecek bir şey mi yaptılar?'' diye sordu kaşlarını çatıp. Gülümsedim. Kayra'nın sevgisi bana arkadaştan çok bir abla sevgisini hissettiriyordu. Onun yanındayken sanki ablasının saçlarını okşadığı küçük bir kız çocuğu gibi hissediyordum kendimi ve bu da içimdeki eksik kalan yerleri azaltıyordu sanki.
''Çağan'la en son kavgamızı biliyorsun.'' Dedim ve ona baktım. Beni ilgiyle dinlerken başıyla onayladı.
''Sanki o kavgadan sonra Çağan'la aramızda bir şeyler değişti gibi hissediyorum. Sanki aramızdaki bağ zedelendi ve kopmaya başladı. Kayra beni merakla dinledikten sonra yavaşça arkasına yaslandı.
''Sana bunu düşündüren ne tam olarak?'' diye sordu tek kaşını yukarıya doğru kaldırırken. Ben de arkama yaslandığımda bir an için gözlerim boşluğa daldı.
''Son zamanlarda çok farklı davranıyor Kayra. Sürekli bir şeylerle uğraşıyor, ben sorduğumda da beni geçiştiriyor. Kaçamak yanıtlar veriyor. Anlayamadığım bir şeyler var!''
''Son zamanlarda gerçekten çok meşguller Bahar, ben de Buğra'dan biliyorum durumlarını.'' Kayra'nın güven veren sesi beni bir parça rahatlatsa da içimdeki kuşkuları gidermeye yetmemişti.
''Yine de bir şeyler var Kayra.'' Dedim sesim titrerken. Kayra tam bir şey söyleyecekken kapı çalındı ve bir hafta sonraki toplantı ile ilgili bir durum için gitmesi gerekti. Kayra, odadan çıkmadan önce omzumu yavaşça sıktı ve gülümsedi.
''Kalbini kötü düşüncelerle yorma Bahar!'' dedi ve beni düşüncelerimle bir başıma bırakıp gitti.
............&&&&&&.........&&&&&........
Gökhan Bayrın ile yaptığımız konuşmadan sonra evlenme teklifi için hazırlıklara başlamıştım. Abimin ve Kayra'nın da yardımıyla pek çok şeyi halletmiştim. Özgür, Derin ve Selen de bana yardımcı olmuşlar ve birkaç haftalık koşuşturmadan sonra her şey tamamlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk Baharı(YAYIMDA-TAMAMLANDI)
General Fiction''Geç kaldım değil mi?'' diye sordum ümitsizce bakışlarımı tekrar ona çevirirken. Gözlerimin en derinine baktı. ''Bana söylediklerin... Çok kırdı beni, kendimi çok kötü hissettim Bahar, senin canını yaktığımı düşündükçe kendimden nefret ettim.''...