Bölüm 29

3.1K 185 92
                                    

Merhabalar:) Biraz kısa bir bölüm olduğu için çok erken geldim bu sefer. Diğer bölüm biraz daha uzun olacak diyebilirim. Bu bölümle birlikte finale de biraz daha yaklaşıyoruz.

Çok uzatmadan bölüme geçiyorum. Kontrol ettim ama hatalarım varsa kusura bakmayın lütfen. Oy ve yorumları da merakla bekliyorum. İyi okumalar:)

29. Bölüm


Gözlerimi açtığımda kulaklarıma dolan sesler uğultuyu andırıyordu. Saçlarımda dolaşan bir elin varlığını hissetsem de neler olduğunu tam olarak hatırlayamıyordum. Bakışlarım netliğini kazandığında annemin gülümseyen yüzünü gördüm ve ben de bir an için gülümsedim. Kısa bir an sonra neler olduğunu hatırladığımda hızla yattığım yerden doğruldum ve yan tarafımdan gelen seslere döndüm.

Bahar'ım kızlarımızı kucağında sarmalamış, gülümseyerek bana bakıyordu. Dudaklarım kocaman bir gülümsemeyle kıvrılırken yattığım yataktan kalktım ve sessiz olmaya çalışarak yanlarına gittim. Bahar'ımın uzandığı yatağın kenarındaki boşluğa oturduğumda uzanıp Bahar'ımın alnına dudaklarımı bastırdım ve kokusunu içime çektim. Bakışlarımız kısa bir an buluştuğunda gözlerindeki aşk, mutluluk kalbimin delice çırpınmasını sağladı.

Annelerinin kucağında derin bir uykuda olan kızlarıma baktığımda kalbim bambaşka bir sıcaklıkla sarmalandı. Küçücük bedenleri aldıkları hızlı nefeslerle hareket ediyor, eldivenin içinde kaybolan elleri ufacık hareketlerle kıpırdıyordu. Eğilip kokularını içime çektiğimde içim huzurla doldu ve ikisinin de alınlarına minicik öpücükler kondurdum.

Gözlerime dolan yaşları tutmaktan vazgeçtiğimde yanaklarımdan süzülen yaşlar gülümsememe karıştı. O kadar farklıydı ki bu his şimdiye kadar yaşadığım hiçbir duyguya benzemiyordu. Kalbim bulunduğu yere sığmıyor, ruhum huzuru ve mutluluğu damla damla içiyor gibi hissediyordum.

''Çok güzeller!'' dedim kısık bir sesle ve Bahar'ıma baktım. Beni başıyla onayladığında gülümseyen gözlerle kızlarımıza baktı ve kokularını içine çekti. Bakışlarını bana çevirdiğinde gülümsedi.

''Kucağına almak ister misin?'' Hevesle başımı salladım. Oturuşumu düzeltip sırtımı yatağın başlığına yasladım ve uzanıp yumuşak hareketlerle kızlarımı kucağıma aldım. Küçücük bedenlerinden yayılan sıcaklık yaşadığımı hissettirdi bana. İkisi de bir an için ağlayacak gibi olsa da onları sıkıca sarmalayıp göğsüme yatırdım ve gözlerimi kapattım. Bahar'ım da başını omzuma yasladığında tamamlanmıştım sanki.

Ada doğduktan sonra abim bana korkularını anlatmıştı. 'Sanki bir an uzaklaşsam ya da gözlerimi kaçırsam ona zarar gelecekmiş gibi hissediyorum.' Demişti bana. Şimdi onu daha iyi anlıyordum. Onları hissettiğim ilk andan itibaren ya onları koruyamazsam düşüncesi beynimin içinde dolaşıyor, kalbimi huzursuzlukla doldurmaya çalışıyordu. Her şeye rağmen onları korumak için, mutlu olmaları için her şeyi yapacağımı çok iyi biliyordum.

.........&&&&&&.........

Sabah gözlerimi yanımdaki hareketle açtığımda bakışlarım hemen yan tarafıma gitti. Gördüğüm manzara beni gülümsetirken yan dönüp ellerimi yanağımın altına koydum. Öykü de Rüya da babasının göğsüne yatmış bir ellerini Çağan'ın yanaklarına koymuşlardı. Çağan ise en ufak hareketlerinde ikisine de sıkıca sarılıyor ve uykusuna devam ediyordu.

İlk zamanlar oldukça zorlansak da ben de Çağan da hiç şikayet etmemiştik. Geceleri Öykü uyanırsa mutlaka Rüya da uyanıyor, ikisi aynı anda ağlamaya başlıyorlardı. İlk iki hafta Çiğdem anne bizde kalmış ve gerçekten çok yardımcı olmuştu.

Mutluluk Baharı(YAYIMDA-TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin