Merhaba... Küçük bir alıntıyla geldim. Bu hikayeden değil ama bu hikayeye çok yakın bir hikayeden alıntı oldu.
Yeni bölümü bekleyenler varsa önümüzdeki hafta içinde gelecek:)
Alıntıyla ilgili düşüncelerinizi merak ediyorum beni merakta bırakmazsanız mutlu olurum. İyi geceler:)
.......&&&&&&.......
‘’Ben…’’ dedim arabada son dediği cümle aklıma geldiğinde. ‘’Ailemde en çok sevgiyi gördüm. Bir şeyleri anlamaya başladığım ilk anda annem ve babamın gözlerindeki sevgiyi gördüm. Birbirlerine bakarken gözlerindeki parlamayı gördüm sonra. Sözcüklerindeki sevgiyi tanıdım.
Bize bakışlarındaki, davranışlarındaki şefkati gördüm. Düştüğümüzde bizim dizimiz acısa bile annemin kalbinin acıdığını anladım biraz daha büyüdüğümde. Babamın bakışlarından öğrendim ben sevgiyi, annem saçlarımdan öptüğünde hissettim.
Kardeş olmayı amcam ve babamdan öğrendik biz. Ablalarım da ben de… Kavga da etsen, kızsan da kırılsan da kardeş olmanın birbirini hiç bırakmamak olduğunu onlardan öğrendik.’’ Derin bir nefes aldım ve gülümsedim tekrar.
‘’Annem de babam da hiçbir zaman sevgilerini saklamadılar bizden. Küçükken şimşekten korktuğumda yanlarına giderdim. Beni yatağın ortasına yatırıp ikisi de kocaman sarılırdı bana. Annemin öpücükleriyle geçerdi korkum, babamın söylediği ninniyle uykuya dalardım.’’
Bakışlarım karşımdaki küçük göle dalıp gitse de susmadım ve devam ettim konuşmaya.
‘’Sonra büyüdüm.’’ Dedim bakışlarımı daldığı yerden çekmeden.
‘’Annem ve babamın bakışlarındaki o ışığın aşk olduğunu öğrendim. Bir kadını ömrüm diyecek kadar sevmenin ne demek olduğunu öğrendim babamdan. Bir kadının ne kadar büyük bir sevgiyi, aşkı kalbinde saklayabileceğini öğrendim annemden.’’
Bakışlarımı gözlerine çevirdim ve gözlerine dolan yaşlara inat gülümseyerek beni dinleyen sevdiğime baktım. Gülümsedim ve uzanıp elini tuttum.
‘’Ben şimdiye kadar ailemde hep sevgiyi gördüm, aşkı onlarda tanıdım. Sanırım kalbim bu yüzden sevgiyi bu kadar kendisine ait hissedebiliyor.’’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk Baharı(YAYIMDA-TAMAMLANDI)
General Fiction''Geç kaldım değil mi?'' diye sordum ümitsizce bakışlarımı tekrar ona çevirirken. Gözlerimin en derinine baktı. ''Bana söylediklerin... Çok kırdı beni, kendimi çok kötü hissettim Bahar, senin canını yaktığımı düşündükçe kendimden nefret ettim.''...