Yeni bölümle karşınızdayım!
Yorumlarınızı bekliyorum her zaman ki gibi ama bu sefer daha da merakla bekliyorum.🙏🏻💕💕—————————————
~ 1 HAFTA SONRA ~
Nice ayrılıklara neden olan havaalanları bu sefer kavuşmalarına neden olacaktı.
Buğra avuçlarını pantolona silerken oturduğu banktan kalkmış ve sağa sola giderek uçağın gelmesini bekliyordu heyecanla.
Helin, Batu'yu dizlerine yatırmıştı. Sabah'ın 7sine almışlardı bileti bu nedenle de sabah 5:00 da kalkmışlardı.
Uykusuzlardı haliyle...Bensu, Arda ve Cem arasına oturmuştu, kafası öne doğru eğik bir biçimde kestiriyordu. Cem'de Bensu gibi kestiriyordu tek fark ise uyuklarken dimdik duruyordu. Arda ise elindeki telefonla uğraşıyordu.
Şu durumda en hiperaktif olan kişi Buğraydı. Yüzü gülüyordu ama yerinde de duramıyordu.
O gece, Buğra'nın dediği sözlerle daha da yakınlaşmışlardı. Aralarındaki bütün sorunlar nerdeyse çözülmüştü. Artık birbirlerine karşı ne hissettiklerini biliyorlardı.
"Oğlum bir yerine otur ya! Beynim döndü be!"
Buğra şöyle bir süzdü Helin'i."Tabi sevgilin yanında oh paşam.." derken tekrar dolanmaya devam etti.
"Sen öyle dolanırken uçak daha çabuk kalkmayacak biliyorsun dimi?" derken tek kaşını kaldırmıştı Helin.
Buğra ise cevap vermedi ve yerine oturdu eğer oturmasaydı Helin susmazdı biliyordu. Helin'in dikbaşlılığını çok iyi öğrenmişti daha doğrusu herkesi artık daha iyi tanıyordu.Helin'in dikbaşlılığını ama bir o kadar da şefkatini.
Arda'nın sırdaşlığını ve ne zaman derdi olsa yanında olmasını
Buse'yi zaten anlatmaya gerek yoktu.
Bensu'nun ise ne kadar soğuk biri de olsa altında yatan o duygusallığını...Cem yan gözlerle Bensu'yu süzdü bir süre. Bensu'nun kafası aşağı yukarı oynarken gülmemek için kendini tutuyordu. Omuzuyla Bensu'nun omuzunu dürttü.
"Ne yapıyorsun tavuk gibi? Düzgün dursana kızım."
Bensu yavaşça gözlerini açtı ve alttan Cem'e baktı bir süre. "Sana ne?" derken başını Arda'nın dizlerine yatırıp tekrar gözlerini yumdu.
Cem bir süre kaşları çatık biçimde bir Arda'nın dizine bir Bensu'nun huzurlu yüzüne bakmaya başladı. Huzursuzca yerinde kıpırdanırken bir anda Bensu'nun kolundan tuttu ve tekrar doğrulttu.
"Çocuğu rahatsız ediyorsun mal. Bu kadar bencil olma." derken başka bir tarafa bakmaya başladı. Bensu tam cevap verecekken Arda'nın sinsi yüzü bunu engel oldu.
Arda önce Bensu'ya göz kırptı daha sonra Cem'e dönerek "Hayırdır? Ne zamandır beni düşünür oldun koçum?" dedi.
Cem ise omuzunu silkelerken "Düşünmekte kabahat." dedi.
"Rahatsız olmuyorum bilader. Kafanı yorma boşuna." dedikten sonra telefonuna geri döndü Arda.
Bensu ise sırıtarak Cem'e bakarken tekrar Arda'nın dizine doğru eğilmişti ki Cem kolundan tutup kendi dizine yatırdı.
"Fazla anlam arama. Canım böyle istedi." derken Bensu'nun saçından bir tutam alıp oynamaya başladı.
"Tabi, tabi!" derken göz devirip gözlerini kapadı Bensu.
Aradan 10-15 dakika sonra kapılar açıldı.
Buğra hızla içeri girerken bu çıkışım karşısında diğerleri sadece göz devirdi ve yavaşça Buğra'nın arkasından ilerlediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇME (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionBu kitap; kalbinin kanatlanıp gittiği yere, bedeninin gidemediği insanlara ithaf edilmiştir. "Sabaha karşı saat 5 fakat henüz gün doğmadı. Ne zaman doğacak bilmiyorum, belki sen geldiğinde belki seni sevdiğimi söylediğimde.. Buse? Soru işareti...