Bana her zaman derdin;
'Rüyalarımda ki o kız sensin.'
Ama şimdi görüyorum ki;
Sanırım uyanmaya karar verdin.
*****
BÖLÜM 3: SAYE'M DE HUZURU BUL
"Geçtiğim yollar dikenli,
Korkuyorsan gelemezsin.
Sevmek biraz yürek ister,
Sen kimseyi sevemezsin."
🎶 Rope - Sen Kimseyi Sevemezsin
🍁🍷
"Atmamış."
Buse dolu dolu olan gözlerini eliyle silmeye başladı. "Bırakamam, bu saatten sonra; şu gördüklerim karşısında bırakamam. Hala umudum var, atmamış ki mektubumu. Kim bırakabilir ki? Elbet bir gün görecek beni, sevecek. Artık yapmam gereken şeyi biliyorum. "
Buğra'nın dolabını kapatmasıyla arkasını döndü Buse, karşısına çıkmanın henüz vakti değildi. Önce mektuplarıyla kalbine ulaşmalı daha sonra ona kendini göstermeliydi. Buğra'nın görmesinden korkuyordu, henüz yüz yüze gelmeye cesareti yoktu. Korkaktı, her zaman korkaktı aşkta. Cesaretsizdi, her zaman cesareti kırılırdı aşkta.
Aşk buydu; korkutur, özgüvenini alır ama bir yandan da hiç yapamayacağın şeyleri yaptırırdı.
Helin'in kendisine doğru geldiğini gördü. Gerilmeye başlamıştı yine, biliyordu ki Helin kızacaktı hem de çok fena kızacaktı. Daha dün birbirlerine güvenmiş ve bir yola çıkmaya karar vermişlerdi. Hak veriyordu Helin'e, yarı yolda bırakmış gibiydi.
Bir hışımla gelen Helin açtı ağzını yumdu gözünü.
"Sen beni delirtecek misin? Dün ne konuştuk biz yahu? Ben demedim mi unutturacağım sana diye? Ama sen böy-"
Helin henüz olanlardan habersizdi. Buğra'nın mektubu atmadığını ve aksine yanında dolaştırdığını bilseydi Buse'ye kızmazdı.
Buse bir an önce kendini açıklama ihtiyacı hissetti.
"Beni dinle bir, beni... Atmamış mektubu. İnanabiliyor musun Helin? Atmamış. Bu demek oluyor ki; mutlu etti yazdığım mektup onu." Helin'e yaklaşmış ve parlayan gözlerle fısıldamıştı adeta, kimse duysun istemiyordu. Konuşması bittikten sonra işaret parmağını dudağına bastırmış ve 'sessiz ol.' demeye çalışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇME (DÜZENLENİYOR)
Fiksi RemajaBu kitap; kalbinin kanatlanıp gittiği yere, bedeninin gidemediği insanlara ithaf edilmiştir. "Sabaha karşı saat 5 fakat henüz gün doğmadı. Ne zaman doğacak bilmiyorum, belki sen geldiğinde belki seni sevdiğimi söylediğimde.. Buse? Soru işareti...