🍁 Bölüm 22 🍁

751 45 65
                                    

Son 3 bölüme göre kısa bir bölümle karşınızdayım. Umarım keyif alırsınız çünkü yine içime sinmedi skxjsks


Bu arada: 22.07.2018- #112 Genç kız edebiyatında. Siz mükemmelsiziniz ya ♥️♥️♥️

Neyse, ara yorum yapmayı unutmayın lütfen 😇🌟💎

-------

Dün gece ben,'Gel!' diye yalvarırken gelmedin.Şimdi benim gitmem sana pek koymaz ha?" diyerek gülümsedi ve Buğra'ya söz hakkı tanımadan biraz geri geri yürüdükten sonra önüne dönüp hızla uzaklaştı.

Buğra, Buse'nin arkasından hüzünle bakarken Helin'in kendisine gülümseyerek baktığını görmemişti.

Helin, Buse'ye yetişmeye çalışırken bir anlığına Buğra'ya bakıp gülümsedi.
"Şimdi battığın bataklıktan çık çıkabiliyorsan." diye düşündü.

Buse'ye yetiştiği anda hemen sorusunu sordu. "Vazgeçiyorsun değil mi?"

Buse hayır anlamında kafasını sallarken Helin, hiç bir şey anlamamıştı.
"Vazgeçmiyorum. Sadece... Sadece biraz ara veriyorum."

Helin tek kaşını kaldırırken "Hani bir an bile boş bırakırsan kaybederdin?" diye sordu.

"Boş bırakacağımı kim söyledi?" diyerek gülümsedi Buse.

Helin cidden bir şey anlamamıştı fakat yine de üstelemedi ve Buse'yle beraber dolapların olduğu koridora ilerledi.

Buse "Ben bu ders girmeyeceğim. Müdürle konuşmam gereken bir konu var. Sen gir, sonraki ders gelirim ben." dedi dolaba eşyalarını koyarken.

Dolabını kitleyen Helin, direk Buse'ye döndü. "Ne konusu bu?"

"Sonra söyleyeceğim." dedi Buse dolabını kapatıp kitlerken.

Helin "Pekala" dedikten sonra en sallayıp sınıfa çıktı. Buse ise aldığı kararı sorgularken müdürün odasına yol aldı.

Tam kapıyı tıklayacakken eli havada kaldı. Buğra'nın gülümseyen yüzü gözünün önüne geldi. Gülümsedi istemsizce..

"Tamam, bana arkanı dönsende olur. Güneş'in önü arkası olmaz sonuçta"

"Sonsuza kadar seni sevmek isterdim Ateş böceği."

"En güzeli sensin, Buse"

"Bir kere gülümser misin?"

"Ateşböceğimi özledim."

Gözleri tekrar yaşardı Buse'nin bu yüzden de ceketinin kolunu çekiştirerek eliyle gözünü sildi. Daha sonra aklına söylediği sözü geldi Buğra'nın.

"Söz, geleceğim."

"Gelmedin ama" diye mırıldanarak müdürün kapısını çaldı Buse.

Müdürün "Gir!" demesiyle içeri girdi ve masaya yaklaşarak bir süre müdürü izledi.

"Evet Buseciğim? Bir sıkıntı mı var?"

VAZGEÇME (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin