10🔺

635 33 4
                                    

Elizabeth's POV

Utekla jsem. Jsem asi blbá, ale já to prostě nechápu. Nechápu, proč se o mě tak zajímá.

Když to tak řeknu, pro mě je to něco novýho.

Nikdo se o mě takhle nezajímal. Když jsem byla ještě v páté třídě, měla jsem spoustu kamarádů.

Potom se naše třída rozdělila a já všechny kamarády ztratila.

Takhle se to táhlo až do teď.

Všichni mě na základce pomlouvali, šeptali si a dělali si, ze mě srandu. Jedinou kamarádkou pro mě byla Katy. Ta je mou kamarádkou až do teď a já jsem nesmírně vděčná, že ji v životě mám.

A vlastně se nic nezměnilo.

Někdy mě to opravdu mrzí, ale na druhou stranu si řeknu, že to jsou jenom tupci, kteří si myslí, že ovládnou svět a chtějí se předvádět, myslí si, že jsou borci. Tak to, ale není. Je to přesný opak.

Je to trapný.

Myslím, si že teď se se mnou už bavit nebude. Potom, co jsem mu řekla.

Možná se se mnou baví jenom proto, že se domluvil s těma idiotama ze třídy a chce mě zatáhnout do postele.

A jestli jo, tak mu to jde docela dobře.

Ale myslím si, že takovej není. Nevypadá na to. Je hodnej, milej, ochotnej, hezkej..to bych tady mohla vyjmenovávat celý den.

Ale ty jeho vlasy. A vždycky, když si je prohrábne.. ach..nad čím to sakra přemýšlím!?

***
Se strachem jsem přišla domů a pomalu otevřela dveře.

Jak jsem vstoupila, hned jsdm sj všimla, že je otec doma. Jak to sakra? Vždyť měl být v hospodě!

Hned jsem radši potichu utekla do pokoje, aby si nevšimnul, že jsem doma. Radši jsem se i zamknula.

Začala jsem se převlíkat do pyžama, ale v tu chvíli, když jsem byla ve spodním prádle, začal na dveře bouchat opilí otec. To nedopadne dobře.

Shawn's POV

Seděli jsme v obýváku na gauči a dívali se na televizi. Spíš ostatní se dívali, já to nevnímal, jelikož jsem pořád musdl přemýšlet nad Ell.

Je to normální? Protože mě to přijde nenormální.

,,Shawne? Jsi v pohodě?" vyrušili mě z přemýšlení kluci

Pokrčil jsem rameny a zase se zadíval před sebe.

,,Shawne?!"

Absolutně jsem nereagoval. Nevím, co to se mnou je.
Musím za ní! Mám špatnej pocit, že se něco děje.
Rychle jsem se zvedl a v předsíni se obul.

,,Shawne, co děláš?" ,,Kam jdeš?"
,,Zbláznil ses?"

Všichni kluci na mě něco křičeli, ale já nereagoval. Vyběhl jsem z domu a běžel celou cestu k Ell. Doběhl jsem k jejímu domů a zazvonil.

Po chvíli mi otevřel asi její otec.

,,Co chceš?!" prskl po mě a zakolíbal se

V tu chvíli jsem si všiml, že je opilí.

,,Ehm.. je doma Ell?" Zeptal jsem se nejistě a dal jsem si ruce do kapes od kalhot

,,Ty jdeš za tou kurvou? Je nahoře," Uchechtl se a odešel z domu pryč

Kurvou?!

Rychle jsem vyběhl nahoru a vyděsil se, když jsem uviděl vykopnuté dveře od jejího pokoje.

Vešel jsem a v tu chvíli jsem nemohl uvěřit svým očím.

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat