61❤️

382 22 9
                                    

Shawn se svalil vedle mě a společně v objetí jsme usnuli.

ELISABETH

Vánoce skončily a tím i vánoční atmosféra. Prožili jsme hezké svátky u nás a potom jsme jeli k babičce a dědovi od Shawna.

Potom jsme si užili Vánoce s klukama. Byla jsem šťastná. Mám okolo sebe tolik lidí, na kterých mi záleží. A i oni mi dávají najevo, jak mě mají rádi.

Ale všechno se zhroutilo, když si se mnou chtěl popovídat Matthew. O samotě.
Začal mi víc a víc vyhrožovat, jak slovně, tak SMSkami.
Začínám se ho opravdu bát. Je to normální blázen a psychopat. Patří na psychiatrii.
  Co když mě znovu znásilní?

--
Právě teď sedím se Shawnem a Matthewem v kuchyni.
Se Shawnem máme na stole propletené ruce a Matthew mě nenápadně zabíjí pohledem, až jsem z toho začala být nervózní. Neměla jsem dobrý pocit.

,,Lásko, musím si ještě něco vyřídit" řekl Shawn a dal mi pusu na tvář

Cože?! Ne prosím ne!

,,Kdy přijdeš?" vyhrkl jsem hned ze sebe, když jsem zjistila, že tu budu sama v domě s Matthewem, protože kluci jsou taky někde pryč.

,,Tak za hodinku" řekl a odešel

Hned jak jsem slyšela bouchnout dveře, podívala jsem se na Matthewa vyděšeným pohledem.

,,Za hodinku stihneme tolik věcí" řekl a mě naběhl mráz po zádech

,,Ne prosím ne" řekla jsem zničeným hlasem

,,Neboj, když budeš spolupracovat bude tě to aspoň míň bolet" přešel ke mně a povalil mě na gauč

Hned ze mě začal sundávat oblečení. Kopala jsem okolo sebe, snažila jsem se bránit. Bylo mi to k ničemu.. Stejně to udělal. Opět se mu to povedlo.

Brečela jsem jako malá holka. Můj život se vrací do starých kolejí. Akorát mě znásilňuje Matthew a ne otec, který je ještě naštěstí ve vězení.
Ale bojím se, co budu dělat až ho pustí.

Po chvíli jsem zjistila, že se nemá cenu bránit. Jsem oproti němu tak slabá.

,,Ještě máme půl hodiny, co s tebou uděláme?" mumlal si pro sebe když se s výkřikem udělal

,,Vezmeme si tě zezadu" usmál se a rychle mě přetočil na břicho

Vrazil ho do mě zezadu a já se opět rozbrečela nad tou bolestí.

Nevím proč zrovna já mám takový život. Už od 15cti být znásilňovaná, potom to na chvíli přestalo, díky Shawnovi a teď? Teď je to od znovu.
Ale na druhou stranu si říkám, že někteří lidi mají vážnou nemoc, na kterou se umírá.

Nenávidím ho. Tak moc ho nenávidím. Tak moc toho  Matthewa nenávidím.

❤️❤️❤️
Opravdu jsem nechtěla udělat z Matthewa takovou zrůdu, ale to z toho nějak vyplynulo 🙃
Názory prosím?

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat