19❤

531 34 0
                                    

Pohled Shawna

Mám divný pocit.  Nechal jsem ji odejít. Proč? Měl jsem ji zastavit. Neměl jsem ji pustit.

Měl jsem tak strašně divný pocit.

,,Shawne posloucháš nás?" Vyrušili mě z myšlení kluci.

,,Ne" zatrepal jsem hlavou

,,Brácho. Co se stalo?" Přišel ke mně Cameron

On ještě o Ell vlastně neví.

,,Jde o Ell" zašeptal jsem

,,Co je s ní?" Zeptal se Jack G

,,Nechal jsem ji odejít. Otec ji určitě zase zmlátí. Co když jí udělá něco hroznýho?" Dal jsem si hlavu do dlaní

,,Brácho ty ses zamiloval" uchechtl se Cameron

,,Ty drž hubu" vyjel jsem po něm

,,Shawne, tak se tam půjdem podívat, dobře?" Položil mi ruku na rameno Matt

,,Tak jo" povzdechl jsem si

Zvedl jsem se a šel ke dveřím. Matt šel za mnou.

Za chvíli k nám přiběhl Jack G. Vyšli jsme z domu a šli k Ell.

Když jsme přišli k domů tak byli otevřené a mě hned došlo, že něco nebude v pořádku.
Hned jsem se tam rozběhl, rozrazil dveře a první kam jsem zamířil byl Ell pokoj.
Když jsem ji uviděl tak jsem padl na kolena. Ne doslova..

,,Ell!" Zakřičel jsem a běžel k ní

Začal jsem ji probouzet, ale vůbec se mi to nedařilo.
Mezitím přišli kluci a když uviděli Ell tak zděsili. Jack zavolal sanitku a Matt se snažil mi ji se mnou probrat.

Po chvíli se trochu probudila a trochu otevřela oči. Podívala se na mě a chytla mě za ruku.

,,Promiň" Zašeptala 

,,Cože? Proč se mi omlouváš?" Zmáčkl jsem ji ruku a zmateně se na ni podíval

,,Neposlechla jsem tě a můžu si za to sama, co se mi teď stalo" Zašeptala a omdlela

,,Cože?! Ell! Prober se!"

V tu chvíli přiběhli záchranáři. Odstrčili nás od ní a dali ji na nosítka.

Potom ji odvezli do nemocnice a já že zeptal jestli můžu jet s nima.

,,Jste rodinný příslušník?" Zeptal se mě záchranář

,,Jsem její přítel" vychrlil jsem rychle a až pak si uvědomil co jsem řekl, ale strašně moc se o ní bojím.

Nasedli jsme teda do sanitky a jeli do nemocnice.
Tam ji vzali hned na sál, protože měla prý vnitřní krvácení.

**
Asi po hodině sezení přišli doktoři a řekli, že by měla být v pořádku.

,,Můžu ji vidět?" Zeptal jsem se a doktor mě zavedl do jejiho pokoje.

Otevřel jsem dveře a viděl ji tam ležet.
Ještě spala.

Sedl jsem si k ní na židli a chytil ji za ruku.

,,Co je s ní?"

,,Měla vnitřní krvácení, které se nám povedlo zastavit. Má zlomenou ruku a otřes mozku. A taky jak omdlela, tak to bylo proto, protože málo jedla a pila. Takže teď si ji tu na dva dny necháme a pak bude doma. Napíšu ji omluvenku na týden a nebude chodit do školy. Je pěkně pomlácená, nevíte co se jí stalo?"

,,Asi ji to udělal otec"

♡♡♡

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat