72 ❤️

345 23 15
                                    

,,Budeme se snažit"

O tři týdny později

SHAWN

Už jsou to tři týdny, co je pryč a já to psychicky nezvládám.
Každý večer mám deprese, brečím a piju.
Ano, piju.
Skoro každý den se probouzím s kocovinou, bolí mě hlava, ale srdce mě bolí víc. Je to jakoby ho někdo prostřelil šípem.

Policisti ještě nezjistili nic! Nevím, co jim tak trvá! Co jako dělají, když ještě nic nezjistili?!

Zkoušel jsem ji najít sám, chodil jsem po městě, byl jsem všude.. Nenašel jsem ji.
Sakra, kde jen může moje princezna být.
Bojím se o ní, co když ji někdo něco udělal? Co když ji bijí? Co když ji znásilňují? Co když už nežije?

To je nejhorší.. Vždy když nad tím přemýšlím, dostanu se až tam, že myslím na to nejhorší.
A to nesmím!

Kluci už to taky nezvládají. Jde vidět, že jsme všichni brečeli a už to řeší novináři.
Zatím neví, co se děje, ale oni to brzo zjistí. Tím jsem si jistý.

Za to mi pořád dělá starosti ten hajzl Matthew, protože na ním není ani známka lítosti nebo ani náznak, že se mu stýská po Ell. Místo toho se pořád
Takže je mi jasný, že v tom má prsty. Taky teď bývá míň doma, takže určitě musí někam chodit.

Napadlo mě, že bych ho mohl někdy stopovat. Abych věděl kam pořád chodí. A určitě chodí za mou princeznou, kterou unesl. Jsem si tím jistý na svůj život.

Ell vlastně ani tento rok nechodí do školy. Byla tam párkrát a tak nevím jak udělá maturitu. Ale to se nějak vyřeší. Třeba si udělá školu na dálku a budeme cestovat po tour.

To je další věc.. Všiml si mě nějaký manažer a nabídl mi možnost mít vlastní tour. Normálně bych z toho měl radost, ale teď? Jak se můžu radovat když nemám svou druhou polovičku?
**
Dneska ráno jsem se zase probudil s kocovinou.
Vzal jsem si prášek proti bolení hlavy a zapil to vodou.

,,Měl bys s tím přestat" ozval se za mnou hlas a já nadskočil

,,Já vím, ale co mám dělat?"

Pohled třetí osoby

Zatímco se chlapec, který je popletený v lásce, se hroutí nad tím, že u sebe nemá svou druhou polovičku a vůbec neví kde je, se dívka krčí v rohu studené, špinavé a páchnoucí místnosti, klepe se strachem a v hlavě má myšlenky jen a jen na svého milovaného a kamarády.

❤️😊❤️
Je tu nějaký #mmer? ❤️

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat