A když se teď podívám na její obličej, na kterém není žádný úsměv, nic. Tak moc mě to ničí.
SHAWN
,,Ell prosím. Probuď se. Potřebuju tě tady. Všichni tě tu potřebujeme. Kluci, já, fanoušci. Rodina.
Sakra, vždyť já s tebou plánoval rodinu. Budeme mít dvě děti a psa. Chtěl bych mít nejspíš chlapečka a pak holčičku. A víš proč? Protože ten chlapeček bude chránit svou sestřičku.
Potom tě požádám o ruku a vezmeme se. Teda pokud mi řekneš ano." přes slzy jsem se zasmál,,Budeme mít velký a moderní dům. Budeme se milovat pořád tak stejně jako do teď." podíval jsem se na její obličej s nadějí, že se jí zvedne hlava a nádherně se na mě usměje, tak jak to umí jenom ona. Ale nestalo se tak. Pořád jen bezvládně leží a ani se nehne. Panebože.
Až pak jsem si všiml, že na její ruce je vyřezáno nožem malé 'M'. Co jí to doprdele udělal?! Odkryl jsem ji jemně peřinu a zděsil se. Vždyť měla pořezaný skoro celý tělo! Já toho hajzla zabiju!!
,,Panebože. Co ti to ten hajzl udělal? Já až ho uvidím, tak ho zabiju!" vykřikl jsem a přístroje kolem začali pípat.
Proto jsem se rychle uklidnil.,,Ty se musíš probudit. Ale víš co? Já věřím v to, že se probudíš. Protože jsi strašně silná holka. V životě sis toho tolik prožila. To zvládneš, já ti věřím. Všichni ti věříme. Jedna sestřička mě tu chtěla sbalit a vím jak ty roztomile žárlíš, tak nechceš, aby mi tě přebrala ne?" zase jsem se se slzami v očích zasmál
,,Ale já bych tě nikdy nepodvedl, protože miluju jen tebe." s touhle větou jsem ji políbil na hřbet ruky a odešel z pokoje.
Opět jsem si nasadil brýle a vyšel z nemocnice - ignorujíc opět tu stejnou sestřičku, která se na mě opět flirtovně usmála.
Před nemocnicí stálo milion novinářů a já si jen povzdychl. Někdy jsou opravdu otravní. Ne jen někdy, ale pořád.
A tam s nimi stáli i nějací fanoušci. Rád bych se s nimi vyfotil, ale teď opravdu nemám náladu.,,Co jste dělal v nemocnici?"
,,Stalo se něco někomu z vaší rodiny?",,Proč jste smutný?"
,,Odpovězte",,Budete pokračovat ve své kariéře?",,Budete mít vlastní tour?",,Proč jste naštvaný?"Ozývalo se že všech stran. Panebože, já se z toho zblázním.
Procpal jsem se mezi nima a mířil si to domů. Jelikož jsem šel docela rychle, byl jsem doma za necelých dvacet minut. Vrazil jsem do dveří a hned vyběhl do pokoje Matthewa.
Byl tam a ještě spal. Jak si ten hajzl opovažuje ještě sem přijít?!
•Upozorňuji, že tu jsou sprosté slova•
,,Ty hajzle jeden zkurvenej! Vstávej!" strhl jsem z něho peřinu a on se nechápavě díval kolem sebe
,,Co je?" podíval se na mě.
,,Ty hajzle! Ty se ještě ptáš, co je?! Ty nevíš, co si udělal Ell?!" zařval jsem a v tu chvíli do dveří vlítli kluci.
Po téhle větě se zasekl a zbledl.
,,C-co J-jí J-je?" vykoktal a díval se mi do očí
,,Je v kómatu, ty idiote! Já mám takovou chuť tě zabít! Ty jsi takovej hajzl, že to ani není možný! To si říkáš kamarád?! Od téhle doby nepatříš mezi naší partu! Je ti to jasný?! Už tě nikdy nechci vidět, ty hajzle!" vyletěl jsem na něho a jednu mu vrazil
Měl jsem v sobě strašný vztek a měl jsem upřímnou chuť ho zabít. A taky bych to i udělal, jenže mi to kluci nedovolili a odtrhli mě od něho.
,,Zavolejte policajty" řekl jsem klukům a založil si ruce na prsou, zatímco jsem se opřel o zeď a vydýchával to.
,,Ne prosím! Nedělej to!" vykřikl Matthew
,,Ty drž hubu!" vzal jsem ho pod krkem a hodil ho na zem.
Možná to zní hnusně, ale nic se mu nestalo. Nic neomluví to, co udělal.
Když přijeli policajti, tak ho zatknuli a odjeli.
V tu chvíli jsem odešel do svého pokoje.
❤️💛❤️
Názoryy? Už chcete, aby se probudila?
Jestli jo, tak nebojte. Tak brzo to nebude. 😝Oh.. Jestli se vůbec probudí.. 😕😂A speciálně pro někoho kdo si stěžoval, že by mohly být delší kapitoly [pepek337, že Pepo 😂], je tu opět delší kapitola, tak si toho važ. 😏😂❤️
ČTEŠ
sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓
FanficPříběh Elizabeth a Shawna. srpen 2018 - 24.12.2018 Story by @sunflowerrxlou 2018©️