58❤️

457 24 4
                                    

Už vím, že ona je ta pravá.

ELISABETH

Dneska půjdeme se Shawnem nakupovat dárky. Vánoce se blíží každým dnem a já se těším víc než kdy jindy.
Tohle budou první Vánoce se Shawnem a jeho rodinou.
Jsem strašně ráda, že mě přijali do rodiny. Nejdřív jsem chtěla jít někam jinam, aby si užili Vánoce spolu jako rodina, i když nevím kam bych šla, ale řekli, že už taky patřím do jejich rodiny. To mě zahřálo u srdíčka.

**
Dneska jsem se vzbudila dřív než Shawn. Byl tak roztomilej, že jsem si ho vyfotila a dala na instagram s popiskem ,My love ❤️I love you Shawn! ❤️'.

Když se vzbudil Shawn, tak jsme se nasnídali, oblékli se a šli nakupovat dárky.

Nakupovali jsme hodně dlouho. Taky jsme potkali hodně fanoušků a chtěli se fotit i se mnou.
Když je Shawn objímal, žárlila jsem. Ano přiznám to.

,,Nežárli" řekl Shawn a políbil mě

,,Kdo žárlí, ten miluje" řekla jsem a polibek mu opětovala

Potom jsme se rozdělili a šli koupit dárky tomu druhému.
Koupila jsem mu hodinky, které si přál a ještě mu koupím nějakou kytaru.
Když jsme koupili dárky, tak jsme šli ještě na oběd do restaurace.

**
Přišli jsme domů a oba dva jsme schovali dárky.

,,Děti nechcete péct cukroví?" zeptala se Karen

,,Joo!" vyletěl Aalyiah

Nadšeně jsem přikývla a hned jsme šli do kuchyně.

**
Celý den jsme pekli cukroví a dělali blbosti.
Shawn dal párkrát něco na instastories.

Teď ležím v posteli a jsem na instagramu. Odpovídám na otázky fanoušků.

Najednou do pokoje vletěl Shawn a já se strašně lekla.

,,Panebože, vy-" chtěla jsem něco říct, ale přerušil mě

,,Hádej co?! Hádej co?! Došel mi e-mail, kde píšou, ze můžu mít vlastní tour! Chápeš to?! Já budu mít vlastní tour!" vyšiloval a u toho se usmíval jak sluníčko

,,To je úžasný!" vypískla jsem a obejmula ho

*
Odešla jsem se osprchovat.

Potom co jsem se osprchovala jsem si oblékla tričko a kalhotky a šla do pokoje, kde byl Shawn.

,,Láskoo" zavolal na mě

,,Copak?" usmála jsem se

,,Lidi tě chtějí vidět" řekl a zvedl pohled ke mně

Až teď jsem si všimla, že streamuje.

Šla jsem k němu a trochu se ukázala. Nechci být vidět, protože jsem hnusná.

Byli tam jenom komenty ,Aww' ,Jste spolu roztomilý' ,Sluší vám to' ,Přeju vám to'.

,,Lidi neptejte se mě, jestli budu v nějakém městě, já ještě nevím kde budu vystupovat" řekl Shawn a usmál se

❤️💔❤️
Ahoj..
Dnes se můj příběh umístil na 15. Místě ve fanfikci! Děkuju moc!

Tahle kapitola je o ničem, ale snad nevadí.

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat